Bikinirajat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kesäheinä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kesäheinä

Vieras
Miten siistiä bikinirajat niin ettei tulis aina näppyjä? Ja miten muuten siistitte ja kuinka paljon? Mä olen lopettanu raskausaikana siistimisen ja muut kun mies ei välitä onko siistitty vai ei, niin oon sitten antanu olla. mutta nyt kyllä haluan jo "siistiytyä"!

Pinseteillä *ashamed*

Näin Anttilan kuvastossa kotilaserlaitteen, jolla saa pysyviä tuloksia karvanpoistoon ihan kotona. Maksoi vaan ihan sikana, 400 ?. Mutta jos olisi tuon verran rahaa, niin kävisin ostamassa.

Alkuperäinen kirjoittaja cindy:
mä otan kaikki pois aina ja joka päivä sheivaan suihkussa aamulla.. mies tykkää kun on karvaton kokonaan =)

Kuin sun iho kestää? Vai tottuuko se tuohon ajan mittaan? Mä otan vaan silloin tällöin, parin viikon välein kun tuntuu että iho on hellänä.
Näppyjä ei kyllä ole, sheivailun jälkeen antisept -aineella desinfioin ihon ja laitan veetin jotain "rasvaa" joka ehkäisee niitä punaisia näppyjä. Tämä tosiaan auttaa, ennen mullekkin tuli kauheesti kaikkee iho-ongelmaa!

Höylällä ajan. Ja näppylöitä on kyllä vaikea välttää....
Tietääkö kukaan onko mitään karvanpoistoainetta (kuten veet) joka on tarkotettu intiimialueelle? Kun noissa järjestäin se kielletään.

Alkuperäinen kirjoittaja tärpätti harmaana:
Alkuperäinen kirjoittaja cindy:
mä otan kaikki pois aina ja joka päivä sheivaan suihkussa aamulla.. mies tykkää kun on karvaton kokonaan =)

Kuin sun iho kestää? Vai tottuuko se tuohon ajan mittaan? Mä otan vaan silloin tällöin, parin viikon välein kun tuntuu että iho on hellänä.
Näppyjä ei kyllä ole, sheivailun jälkeen antisept -aineella desinfioin ihon ja laitan veetin jotain "rasvaa" joka ehkäisee niitä punaisia näppyjä. Tämä tosiaan auttaa, ennen mullekkin tuli kauheesti kaikkee iho-ongelmaa!

Ehkä se tottuu siihen? tai tuo antisept aine? miksi käytät sitä, se ainakin kuivattaa todella paljon ja jos sitä jo käsiinkin käyttää niin iho halkeilee.. mä laitan sheivauksen jälkeen vaan perusvoidetta enkä muuta. tietty tää on varmaan tosi yksilöllistä miten iho kestää.

Mites nyt kun on raskaana ja vatsa tiellä? Tekevätkö kosmetologit esim sokerointia raskaanaoleville? Itse en todellakaan näe enää tuonne alaosastoon ja peilin kanssa en viitsisi alkaa pelaamaan. Tulee vaan vammoja sheivailusta.

En kehtaa mennä minnekään sokeroitavaks tai muuta, jotenkin vaan inhottaa näytellä alapäätä. Synnyttäneenä sen on kyllä jo aika moni nähnyt, mut kummiski. PErusrasvaa koittanu mut näppyjä tulee silti. Veet bikini rajoille on hyvä, mut sillä ei vissiin saa just muualta karsia kuin bikinirajojen alueelta.. Kun tuolla alempanakin on aika paljon karvoitusta :( Mutta kaikkea pis en halua missään tapauksessa!! Mutta siistiksi haluaisin kyllä ja uskon että mieskin tykkäis vaikka ei sitä sanokaan.

Te jotka käytte kosmetologilla poistamassa nuo alapään karvat (tai osan) niin KUINKA se tehdään? Ottaako kosmetologi vain ne bikinirajat vai ihan huolella joka paikasta? Eli siis käytännössä levitteleekö teidän värkkiä siellä vai eikö koske ollenkaan?

Itseä kiinnostaisi käydä, mutta en kehtaa kun en tiedä mitä siellä tapahtuu??

Mä vetelen höylällä aina kaikki pois =) Ja kun näin on toiminu jo yli kaksi vuotta niin ei ne karvat enää edes niin nopeaan kasva, joten varmaan sellanen kertaviikkonen sheivaus on ihan normi.

Alkuperäinen kirjoittaja utelias:
Te jotka käytte kosmetologilla poistamassa nuo alapään karvat (tai osan) niin KUINKA se tehdään? Ottaako kosmetologi vain ne bikinirajat vai ihan huolella joka paikasta? Eli siis käytännössä levitteleekö teidän värkkiä siellä vai eikö koske ollenkaan?

No omalla kosmetologilla laitetaan jalkaan tollaiset paperiset (?) stringit. Näistä sitten asetan muodon tohon hävyn päälle ja kosmetologi sokeroi sen mukaan bikinirajat. Eli ei todellakaan tarvitse olla siellä värkki levällä :D Eri asia sitten, jos ottaisi brassin......kait?

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Alkuperäinen kirjoittaja utelias:

No omalla kosmetologilla laitetaan jalkaan tollaiset paperiset (?) stringit. Näistä sitten asetan muodon tohon hävyn päälle ja kosmetologi sokeroi sen mukaan bikinirajat. Eli ei todellakaan tarvitse olla siellä värkki levällä :D Eri asia sitten, jos ottaisi brassin......kait?

Kiitos tiedosta! Tuossa vain sit sekin, että sulla sit ilmeisesti on kuitenkin karvaa siellä häppäreissä? Ja niiden välissä? Itse kun tykkään sheivata niin, että ne häppärit jää paljaaksi ja tuossa kummun päällä on siisti kolmio/viiva. Mutta en tosiaan kehtaisi ketään kosmetologia pyytää tekemään tälläistä vahausta. Mietin vain kuinka sit tottuis tuohon uuteen tyyliin, mua kun alkaa särkeä häppäreihin jos niissä on kovinkin pitkä sänki. :/

Yhteistyössä