kampaajalla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Kuka nauttii kampaajalla käynnistä?

Mulle se on aina viikkojen angstin aika. Aniharvoin tulee hyvä kampaaja vastaan, useimmat on todellisia mämmikouria, joiden käsittelystä toipimiseen kestää viikkoja.

Taaskin menin uuteen paikkaan, kun ajattelin vähän siistiä ennen tärkeää juttua. Tukka oli kyllä sinänsä aika ihana sitä ennenkin, mutta pientä siistimistä vaille. Niin että tämä juntti joka vaan koko ajan kehui itseään ja taitojaan, niin että se onnistui tekemään täysin paskan leikkauksen. Ihan on Aki ja Turo-tyylinen ääliökarseejunttileikkaus. Mä en tajua miten joku voi leikata noin paskasti kun halusin saman mallin ja pienen siistimisen.

Mää olen nyt löytänyt ihanan kampaajan, joka osaa lukea mun ajatuksia, eikä kysele vaikeita, eikä puhu turhia jne. Nautin siis kampaajalla käynnistä, tutun kampaajan käsittelyssä. On ollut kertoja, jolloin olen pelännyt lopputulosta... Ja tulos onkin ollut kauhea.
Viime aikoina on kampaajallakäyntivälit pidentyneet ja onhan sen kampaajan vaikea saada tätä tukkaa kauheamman näköiseksi, kuin mitä se on kampaajalle mennessä.

Sama juttu oli mulla pariviikkoa sitten. Oma kampaaja jäi äippälomalle joten jouduin etsimään uuden.
Kun kampaaja kyseli millaisen mallin haluat niin mulla oli pari kuvaa ja sanoin että jotain tän tyylistä. Olisin halunnut jotai lyhyttä ja epäsymmetristä . Kampaaja tokaisi että noi on nuoremmille ei sulle.Omasta mielestäni ei ole iästä kiinni millainen malli sopii vaan lähinnä se on "pärstästä"kiinni. Leikkas lyhyen varmaan malli jostain DDR:n mallikansioista. Ihan hirvee.
No onneksi hiukset kasvaa odottelen elokuulle ja menen toiseen paikkaan taas kokeilemaan josko löytyisi "kunon" kampaaja

Alkuperäinen kirjoittaja :
Sama juttu oli mulla pariviikkoa sitten. Oma kampaaja jäi äippälomalle joten jouduin etsimään uuden.
Kun kampaaja kyseli millaisen mallin haluat niin mulla oli pari kuvaa ja sanoin että jotain tän tyylistä. Olisin halunnut jotai lyhyttä ja epäsymmetristä . Kampaaja tokaisi että noi on nuoremmille ei sulle.Omasta mielestäni ei ole iästä kiinni millainen malli sopii vaan lähinnä se on "pärstästä"kiinni. Leikkas lyhyen varmaan malli jostain DDR:n mallikansioista. Ihan hirvee.
No onneksi hiukset kasvaa odottelen elokuulle ja menen toiseen paikkaan taas kokeilemaan josko löytyisi "kunon" kampaaja
:o Voi jestas. Olipa melkoinen tapaus... :/

Alkuperäinen kirjoittaja Tigrita:
Mää olen nyt löytänyt ihanan kampaajan, joka osaa lukea mun ajatuksia, eikä kysele vaikeita, eikä puhu turhia jne. Nautin siis kampaajalla käynnistä, tutun kampaajan käsittelyssä. On ollut kertoja, jolloin olen pelännyt lopputulosta... Ja tulos onkin ollut kauhea.
Viime aikoina on kampaajallakäyntivälit pidentyneet ja onhan sen kampaajan vaikea saada tätä tukkaa kauheamman näköiseksi, kuin mitä se on kampaajalle mennessä.

Onnea, tuo olisi niin ideaalitilanne. Mutta nyt alkaa olla vähän ettei enää edes uskalla mennä minnekään. Tää on silleen kerroksittain leikattu leijonanharjatyyppinen ja sitä on vissiin vaikea kaikkien tajuta mitä tarkoitan. Ja kieltämättä olen suhteellisen tarkka, en tykkää yhtään siitä, että ensin sovitaan, että tehdään tietynlainen, ja sitten lopuksi kampaaja näyttää peilistä naama loistaen, että katoppa kun tein nyt sulle tällaisen erilaisen!!

Voi olla, ettei tämä malli miellytä kaikkia kampaajia, mutta omapa on tukkani ja tosiaan ois ihanaa kun löytäisi sellaisen, joka olisi samalla aaltopituudella ja luotettavasti tekisi aina sellaisen kuin pitääkin.

Pikaista hiusten kasvua katkerana odotellen...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Onnea, tuo olisi niin ideaalitilanne. Mutta nyt alkaa olla vähän ettei enää edes uskalla mennä minnekään. Tää on silleen kerroksittain leikattu leijonanharjatyyppinen ja sitä on vissiin vaikea kaikkien tajuta mitä tarkoitan. Ja kieltämättä olen suhteellisen tarkka, en tykkää yhtään siitä, että ensin sovitaan, että tehdään tietynlainen, ja sitten lopuksi kampaaja näyttää peilistä naama loistaen, että katoppa kun tein nyt sulle tällaisen erilaisen!!

Voi olla, ettei tämä malli miellytä kaikkia kampaajia, mutta omapa on tukkani ja tosiaan ois ihanaa kun löytäisi sellaisen, joka olisi samalla aaltopituudella ja luotettavasti tekisi aina sellaisen kuin pitääkin.

Se on kyllä tosiaan ihan tuurista kiinni, että löytää kampaajan, joka tekee semmoiset hiukset, joista asiakas itse pitää. Mulle ei riitä sekään, vaan sen kampaajan on osattava olla sopivasti hiljaa, mutta ei mikään mörrikkä siltikään =D Voi kampaajaraukkoja!
Pakko vain uskaltaa kokeilla ja maksaa epäonnistumisista tai olla vaativa asiakas ja olla maksamatta surkeasta tuloksesta (kai näinkin voi tehdä).

Tuo hölöttämisjuttu on mulle myös tärkeä, haluan itse lueskella ja rentoutua. Ja lisäksi tämä viimeisin kampaaja mun mielestä epäonnistui sen takia, että ei osannut kuunnella mun toiveita, vaan oli hirveä kiire vaan kälättää omia asioitaan seikkailuistaan maailmalla.

Eli jo senkin takia on tärkeää osata kuunnella tarkkaan, mitä se asiakas oikeasti nyt sanoikaan, eikä vaan höslätä omaa mielipidettään ja omia asioitaan.

kunpa saisin tukkani takaisin.

Minä käyn vain tutulla ja hyvällä kampaajalla. On niin huonoja kokemuksia siitä, kuinka kampaajat saattavat puhua asiakkaalle ja käydä arvostelemaan tyyliä. :( Koko ajan sit "sulla on ohut tukka" ja "enkä tosiaan voisi keijata jotain toisenlaista"

Mitä halvempi paikka, sen surkeampi palvelu. Minä käyn paikassa jossa kampaaja on ihana ja tarjoaa kahvia ja suklaata.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Minä käyn vain tutulla ja hyvällä kampaajalla. On niin huonoja kokemuksia siitä, kuinka kampaajat saattavat puhua asiakasta ja käydä arvostelemaan tyyliä. :( Koko ajan sit "sulla on ohut tukka" ja "enkä tosiaan voisi keijata jotain toisenlaista"

Mitä halvempi paikka, sen surkeampi palvelu. Minä käyn paikassa jossa kampaaja on ihana ja tarjoaa kahvia ja suklaata.

Mistä tuollaisen löytää????

No niin täälläkin :( mulla kans kampaaja leikkasi ihan vituiks koko tukan, siis ohensi jo ennestään ohutta tukkaa ja mistään sellaisesta ei ollut puhetta. Itku meinasi tulla ja sanoinkin että mites se tän näköseks meni? Kampaaja sanoi että onhan noita vieläkin ohuemmannäköisiä hiuksia. Piti mennä toiselle kampaajalle leikkauttamaan polkkatukka että se on edes ihmisen tukan näköinen. En ole sen koommin käynyt kampaajalla, enkä mene, vaikka nää on ihan kamalat.

Minä käyn vain tutulla ja hyvällä kampaajalla. On niin huonoja kokemuksia siitä, kuinka kampaajat saattavat puhua asiakasta ja käydä arvostelemaan tyyliä. :( Koko ajan sit "sulla on ohut tukka" ja "enkä tosiaan voisi keijata jotain toisenlaista"

Cityhair helsingissä on tosi hyvä paikka.

Cityhair helsingissä on tosi hyvä paikka.

Kiitos pitääkin kokeilla :)

Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:

No niin täälläkin :( mulla kans kampaaja leikkasi ihan vituiks koko tukan, siis ohensi jo ennestään ohutta tukkaa ja mistään sellaisesta ei ollut puhetta. Itku meinasi tulla ja sanoinkin että mites se tän näköseks meni? Kampaaja sanoi että onhan noita vieläkin ohuemmannäköisiä hiuksia. Piti mennä toiselle kampaajalle leikkauttamaan polkkatukka että se on edes ihmisen tukan näköinen. En ole sen koommin käynyt kampaajalla, enkä mene, vaikka nää on ihan kamalat.

Olen pahoillani, että sun tukalle kävi noin, samalla on lohduttavaa, että en ole yksin tämän tuskastumiseni kanssa. En ikipäivänä varaa kampaajaa viimeiselle päivälle ennen jotain tärkeää ja luojankiitos en nytkään tehnyt niin. Pakko saada edes itse pestä ja föönata tukka ja nuolla haavoja kotona yksinäisyydessä ennen kuin pitää palata ihmisten ilmoille. Tekisi kyllä mieli mennä haukkumaan se kampaaja, mutta mitäpä se auttaisi.

Ja niin kuin se koko ajan kehui itseään miten osaa tällaisella veitsellä veistellä...

Yhden parhaista hiustenleikkauksista olen saanut Forssassa! En enää muista kampaajan nimeä mutta todella osasi leikata hyvin, vieläpä sillä veitsellä. Sanoin että tarkoituksena on kasvattaa pitkä tukka niin se leikkasi tukan lyhyeksi mutta sillai ettei sitä tarvinnut kuukausiin leikata, vaan sai rauhassa kasvattaa pitkää, eikä tukka näyttänyt ylikasvaneelta.

Mulla on AIVAN loistava kampaaja, aina jotain uutta kun siellä käy. Jos on liian pitkä väli (mulla lyhyét hiukset ) niin laittaa tekstarilla muistuksen + laittaa aina viestiä jos on jäämässä lomalle tai esim jos tulee jotain uutta.
Kotiin tulee joulu ja muut kortit :)

Yhteistyössä