biisi haussa!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hilleri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hilleri

Vieras
Biisi menee siis kertosäkeessä näin: Oh lord, won`t you buy me a mercedes benz.... ja muuta en sitten osaakaan. On soinut päässä jo monta viikko, tahdon laulaa koko biisin..

kiitti!
 

Yhteistyössä