*** BIG BROTHER 2019 ***

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Vai lähärit ja ylipainoiset vain katsoo tätä :ROFLMAO:

Krisulla on ihan samanlainen ääni ku Kari Ketosella. Mira vaikuttaa sellaiselta että tulee kilahtamaan vielä kunnolla.
 
Teetko sinä niin, olen hieman yllättynyt o_O
Ei ihme, että yllätyit.
Puhuin sinusta.

En nyt itsekään ko. ohjelmaa ole sen kummemin seurannut, mutta mitä väliä, jos joku sitä haluaa katsoa tai siitä tykkää. Kuten sanoin, olen kyllä nähnyt paljon hullumpiakin ohjelmia.
Lähinnä siis nauratti tuo tuollainen yläpuolelle asettuva "pata kattilaa soimaa" - höpinäsi. Kun joku, joka käyttää niin paljon aikaa pimukuvien haalimiseen netistä kuin sinä, arvostelee toisten viihdemieltymyksiä, niin onhan se väistämättä vähän naurettavaa.
 
vierailija
Katselen aktiivisesti. Illalla oli niin hauskaa läpänheittoa että nauratti varmaan tunnin ja piti vähän pidätellä kun mies jo nukkumassa.

Kun oppii vähän tuntemaan osallistujia niin on tosi kiva seurata heidän reaktioitaan. Nyt oli rahnavarkaus tapetilla ja siitä riitti monta hauskaa hetkeä ja paljastuihan se syyllinen sitten ja joutui kahleisiin.

Mulla on aikaa kun olen jo vanhuuseläkkeellä. Kuuntelen lenkillä puhelimen kautta ja nyt aamupäivällä olen imuroinut ja kuunnellut juttuja langattomilla kuulokkeilla. Eilen voimistelin ja katselin samalla, joten ihan kivaa on ollut! t. BB fani jo alkuajoilta
 
Tämä on ainoa ja myös viimeinen postaus tähän ketjuun. En kerro katsonko vai enkö katso. Olen päivät töissä, illat on perhejuttuja ja öisin nukun. Mutta totuushan on, että ohjelmaa seurataan valtavasti, eli se on suosittu. Miksi sitten pitää nälviä ja haukkua siitä kiinnostuneita. Taitaa olla kritisoijilla itsellään pipiä jossain.
 
vierailija
siis voi vihtu. tän illan bb kooste jäi tv:stä katsomatta ja ajattelin katsoa sen nyt ruudusta. mutta se kuuluu maksulliseen sisältöön. Mitä hemmettiä... jos on televisiosta tullut jo niin silloinhan sen pitäisi olla ilmainen.
 
Ei ihme, että yllätyit.
Puhuin sinusta.

En nyt itsekään ko. ohjelmaa ole sen kummemin seurannut, mutta mitä väliä, jos joku sitä haluaa katsoa tai siitä tykkää. Kuten sanoin, olen kyllä nähnyt paljon hullumpiakin ohjelmia.
Lähinnä siis nauratti tuo tuollainen yläpuolelle asettuva "pata kattilaa soimaa" - höpinäsi. Kun joku, joka käyttää niin paljon aikaa pimukuvien haalimiseen netistä kuin sinä, arvostelee toisten viihdemieltymyksiä, niin onhan se väistämättä vähän naurettavaa.
Niin, sinä teet arviosi teineistä heidän pukeutumisensa perusteella, minä aikuisten älyllisistä ominaisuuksista sen perusteella, mitä he töllöttimestä tuijottavat. Mutta jatka katseluasi rauhassa, eivät oletukseni suhteesi muutenkaan liian korkealla olleet.

Minun ei tarvitse käyttää nettiä nähdäkseni "pimuja". Viesteihini toki liitän nopeasti löytyneitä kuvia, joihin tiedän sinun ja monen muunkin seksikielteisen naisen reagoivan. :sneaky:
 

Yhteistyössä