Bi-äitejä..?

  • Viestiketjun aloittaja KliK
  • Ensimmäinen viesti
KliK
Ehkä loppuun koluttu ja kyselty aihe, mutta muita bi-äitejä, huhuu, onko teitä??? :attn: Täällä eräs joka kovasti tahtoisi tietää miten elätte perheessä bi-puolenne kanssa..? Vaikuttaako se mitenkään? Tuoko heterosuhde (tämä siis vain olettamus että suurin osa bi-äideistä elää heterosuhteessa..) teille kaikkea sitä mitä kaipaatte, haluatte? Muutenkin kuin seksuaalisesti, jonkinlaisen laajemman "yhteyden" tasolla? Onko näiden monien roolien, äidin, avo/aviovaimon, bi-seksuaalin yhdistäminen ollut luontevaa?

Sellaista kyselyikää pukkaa :whistle:
 
KliK
Alkuperäinen kirjoittaja joku1:
HYI KUN OLETTE SIKOJA EI JUMALA OO LUÖNU KUN NAISEN JA MIEHEN EI SEKASIN..... HYI HYI HYI HYI HYI HYI HYI HYI :kieh:
Tulit sitten kuitenkin oikein lukemaan ja kommentoimaan, taitaa pikkasen kuitenkin kiinnostaa :whistle:

 
papukaijan ruokottomat puheet
Alkuperäinen kirjoittaja joku1:
HYI KUN OLETTE SIKOJA EI JUMALA OO LUÖNU KUN NAISEN JA MIEHEN EI SEKASIN..... HYI HYI HYI HYI HYI HYI HYI HYI :kieh:
Eläimetkin homoilee!

Jos ajatellaan, että jonkinlainen jumala on olemassa (mä en välttämättä kovin paljon usko), niin jumala ihan selvästikin kaikki homot, lesbot ja bi:t myös loi!

Itse en usko olevani bi. Joskus nuorempana olin kiinnostunut myös naisista, mutta sitten kun olisi pitänyt tehdä sängyssä vähän enemmänkin, niin ei enää ajatus kiehtonut. Naisen suuteleminen oli ihan mieletön kokemus (hyvässä mielessä ), mutta sitten tuli stoppi.
 

Yhteistyössä