Bertini-rattaista

Onko kokemuksia, ihan eriyisesti näistä nelipyöräohjaus-rattaista? Onko olleet millaset käytössä? Kulkeeko ihan hyvin myös epätasaisella alustalla? Minkäaista laatua? siis kestääkö pitkään vai vain ja ainoastaan sen yhden lapsen ajan?? Ollaan mietitty et jos ostais noi shuttlet, Onko niistä kokemusta???

Plussia ja miinuksia
 
Mistä olisit ostamassa niitä? Minuakin kiinnostaa ne (uutena), mutta en löydä yhtään kauppaa tai nettikauppaa mikä niitä myy. Myös ulkomaalaiset nettikaupat kelpaisivat, jos toimittavat Suomeen?
 
Bertini oli hetken menestys. Me tapeltiin varaosien kanssa melkein vuosi ja ostettiin sitten toisenmerkkiset tilalle.
On tainnut mokomat romut kadota kokonaan markkinoilta.
Ainakin myyjä kyllästyi meidän mukana ihan täysin merkin huonoon palveluun. Johtuiko lopuksi siitä, ettei koko merkkiä taida olla myynnissä enää.
 
On sitä myynnissä, mutta ei Suomessa. Minä haluasin Bertini Shutle rattaat Mikki Hiiri kuviolla, mutta kun en löydä sellaista nettikauppaa, joka toimittaisi niitä Suomeen. Varsinkin se neljä kunnon kokoista kääntyvää pyörää niissä kuulostaa hyvältä.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.02.2007 klo 14:12 Marela kirjoitti:
On sitä myynnissä, mutta ei Suomessa. Minä haluasin Bertini Shutle rattaat Mikki Hiiri kuviolla, mutta kun en löydä sellaista nettikauppaa, joka toimittaisi niitä Suomeen. Varsinkin se neljä kunnon kokoista kääntyvää pyörää niissä kuulostaa hyvältä.
Just niiissä kääntyvissä pyörissä tuo ongelma olikin. Eivät kestäneet kesällä eikä talvella. Aina päreinä ja palasina osat, eikä varaosia mistään eikä koskaan. Sama minulle, jos joku haluaa tapella noiden rattaiden kanssa. mutta olenpahan varoittanut. Brio lopetti myyjän mukaan maahantuonnin, juuri jatkuvien vikojen vuoksi.
 
Kiitos kun kerroit. Ehkä täytyy sitten miettiä asiaa uudestaan. Ne olisivat vaan olleet niin ihanan näköiset ja ajattelin että kun matkarattaissakin on kääntyvät pyörät ja niillä on helppoa liikkua kaupoissa, niin että noillakin olisi ollut helppo. Mutta eihän siinä tietysti silloin mitään järkeä ole, jos ne ovat jatkuvasti rikki.
 
Nostanpa tämän keskustelun esille. Mulla on bertinin rattaat reilu 4 vuotta vanhat ja nyt murtu aisa. (Ei ole ollut mitään vikaa koko aikana) ei edes niissä fillareissa. Vähän löysän laiset, mutta ei se menoa haittaa. En haluaisi juuri toimivuutensa takia heittää romukoppaan noita.
Jos kenelläkään on vanhoja nurkissa niin toivoisin, että voisin saada niistä aisan tilalle. Tai jos joku tietää mistä vois saada ostettua uuden aisan.
Löysin vain usasta samanlaiset. Australiassa oli vain uudempia enkä tiedä saako noihin vanhoihin sieltä tilattua...
 

Yhteistyössä