Bepancare, toimiiko vanhoihinkin raskausarpiin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "zeebra"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tehkää nyt joku esikoista odottava koe:
Rasvaatte päivittäin toisen puolen mahasta (vaikka navasta pystysuunnassa maha "poikki") ja toiseen ette laita mitään voiteita/öljyjä. Katsotaan sitten synnytyksen jälkeen, että onko puoli mahaa arpinen ja puolet sileää ihoa :P

Minä en rasvannut kertaakaan mahaani raskauden aikana, kuten en rasvaile muutenkaan itseäni. Raskausarpia ei tullut yhtään. Äidilläni ja toisella siskollanikaan ei ole, mutta sillä siskolla on, joka lihoi raskauden aikana 15 kg (kyse ei ollut turvotuksesta, se paino jäi synnytyksen jälkeenkin). Perimä tuossa varmaan eniten vaikuttaa, mutta myös lihominen. Minulla tuli raskauden aikana vain 6,5 kg painoa lisää, vaikka söin aika lailla mitä mieli teki.

[QUOTE="Umppa";29698403]Minä en rasvannut kertaakaan mahaani raskauden aikana, kuten en rasvaile muutenkaan itseäni. Raskausarpia ei tullut yhtään. Äidilläni ja toisella siskollanikaan ei ole, mutta sillä siskolla on, joka lihoi raskauden aikana 15 kg (kyse ei ollut turvotuksesta, se paino jäi synnytyksen jälkeenkin). Perimä tuossa varmaan eniten vaikuttaa, mutta myös lihominen. Minulla tuli raskauden aikana vain 6,5 kg painoa lisää, vaikka söin aika lailla mitä mieli teki.[/QUOTE]

Kyllä niitä raskausarpia voi tulla ilman lihomistakin. Itselläni ei jäänyt painoa raskaudesta, mutta raskausarpia tuli paljon eikä se venynyt nahka ole palautunut synnytyksen jälkeen.

Yhteistyössä