Onko täällä muita, jotka joutuneet raskausaikana käyttämään jotain rauhoittavaa? Itsellä oli ennen raskautta Cipralex10mg ja Oxamin15mg 1-3 krt pvä ahdistukseen ja unettomuuteen. Näitä aloin käyttämään pienen vauvani kuoltua yllättäen viime vuonna :ashamed: Nyt siis odotan uutta lasta rvk9 ja lääkärin mukaan voisin käyttää kyseisiä lääkkeitä myös odotusajan. En tiedä teinkö tyhmästi, mutta lopetin kuitenkin viikolla 5 jotain. Olo on ollut ihan ok, eikä mitään vieroitusoireita ole tullut. Yritän selvitä ainakin tuonne viikolle 12. jolloin sikiön epämuodotumien riski alkaa olemaan minimaallinen. Eikös nämä ensimmäiset kuukaudet ne tärkeimmät kun kaikki elimet kehittyy? Olen lähdössä matkalle, joka ajoittuu tuonne 13-14rvkolle ja luulen, että tuolla matkalla tulen tuota rauhoittavaa Oxaminia ainakin päivittäin tarvitsemaan. Muuten tulee olemaan aika ahdistavaa ja itkuista. Tälle matkalle meidän piti alunperin lähteä tämän lapsemme kanssa, joka siis kuollut :'( Miten teillä muilla, jotka olette kyseistä lääkettä käyttäneet, minkälaisella annostuksella? Vaikka olen lukenut että tuo Oxamin mieto lääke niin silti pistää miettimään...En voisi antaa anteeksi itselleni, jos tämäkin vauva kuolisi ja vielä omaa syytäni :ashamed: Olenkohan liian hermoheikko...