Bentsot ja alkoholi! auttakaa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tietämätön näistä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tietämätön näistä

Vieras
Eli sairastan ahdistuneisuushäiriötä johon mennyt monta vuotta opamox, tosin minimiannoksella, iltaisin ennen nukkumaanmenoa. (15mg)

Koko aikana en ole uskaltanut alkoholia käyttää (eikä se muutenkaan maistu muuten kuin se punaviini.) , Siispä kysynkin, että onko siitä haittaa jos sitä ottaa? Monen vuoden jälkeen tekisi mieli, oli silloin hyvä rentoutumiskeino se lasillinen kerran viikossakin...

Onko niillä mitään yhteisvaikutuksia? :/

Jos sen yhden lasin vain otat niin en usko että haittaa. Kunhan et heti perään tai ennen juomaa ota lääkettä.
Ryyppäämään en suosittelisi, voi olla arvaamattomia seurauksia (tosin en usko että noin pienellä annostuksella mutta varmuuden vuoksi).

Älä jumalauta vedä sekaisin!! Nimimerkillä olin kerran nuori ja halusin pään sekaisin. Kyllä onnistui mutta kerta jäi viimeiseksi!
Yhteisvaikutus on todella sekava tila. Muistinmenetys yms..

[QUOTE="Hei";27767716]Älä jumalauta vedä sekaisin!! Nimimerkillä olin kerran nuori ja halusin pään sekaisin. Kyllä onnistui mutta kerta jäi viimeiseksi!
Yhteisvaikutus on todella sekava tila. Muistinmenetys yms..[/QUOTE]

No eri asia vetää viinapullo ja kourallinen nappeja kuin yksi lasillinen viiniä ja yksi 15 mg lääke..

omasta kokemuksestani sanoisin, ettei noin pienestä määrästä ole haittaa. varovasti testaisin.

itse olen noita aikoinaan vetänyt ihan urakalla viinan kanssa, sitä en kyllä suosittele kenellekään.

Ei kai sitä nyt voi suositella, mutta oon itse huomannut, että jos otan alkoholia, niin illalla ei tarvi ottaa rauhottavaa tai unilääkettä. Juon kuitenkin harvoin, eli en mitenkään korvaa lääkettä iltahömpsyllä.

Ja jos haluat varman vastauksen, kysy lääkäriltäsi. Hän osaa varmasti neuvoa.

Yhteistyössä