Beckhamien tytär on syntynyt

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Victoria ja David Beckham saivat tytön

Sunnuntai 10.7.2011 klo 21.02

Terve tyttölapsi syntyi sunnuntaiaamuna Los Angelesissa.

- David ja Victoria Beckham ilmoittavat onnellisina tyttären syntymästä, pariskunnan tiedottaja kertoo.

- Brooklyn, Romeo ja Cruz toivottavat innoissaan siskonsa tervetulleeksi perheeseen.

"Onnellinen ja terve" tyttövauva syntyi hieman ennen aamukahdeksaa sunnuntaina Los Angelesissa. Victoria synnytti lapsen tuttuun tapaan keisarileikkauksella.

IL
 
10 lapsen äiti
Iltasanomien mukaan ne David ja hänen vaimonsa (jonka nimeä en nyt muista) tiesivät jo maaliskuussa, että heille tulee tyttö. Miten se muka jo silloin tiedettiin, että kumpi siellä mahassa on, tyttö vai poika kun eihän sinne mahaan voi etukäteen nähdä, että onko siellä tyttö vai poika?
 
"vieras"
Victoria ja David Beckhamin perheeseen syntyi tyttö Cedars-Sinain sairaalassa Los Angelesissa sunnuntaiaamuna paikallista aikaa.
Beckhameilla on ennestään kolme lasta. He kertoivat jo maaliskuussa, että tyttö on tulossa.

Uudella tulokkaalla oli painoa 3460 grammaa.

- Brooklyn, Romeo ja Cruz ovat innoissaan pikkusiskostaan, kertoi Beckhamien edustaja.

Is
 
Alkuperäinen kirjoittaja 10 lapsen äiti;24162546:
Iltasanomien mukaan ne David ja hänen vaimonsa (jonka nimeä en nyt muista) tiesivät jo maaliskuussa, että heille tulee tyttö. Miten se muka jo silloin tiedettiin, että kumpi siellä mahassa on, tyttö vai poika kun eihän sinne mahaan voi etukäteen nähdä, että onko siellä tyttö vai poika?
Aika jännä juttu joo. Mutta katsos kun lapset eivät olekaan mahalaukussa.
 
:-D
[QUOTE="vieras";24162513]tänäänkö?
HIENO päivä syntyä! Tänään on myös minun tyttäreni syntymäpäivä! :D[/QUOTE]

Siis mitä? Eihän tyttäresi syntymäpäivä ole tänään kun se oli jo tämän kuun 8 päivä!
 
"mie"
Alkuperäinen kirjoittaja 10 lapsen äiti;24162546:
Iltasanomien mukaan ne David ja hänen vaimonsa (jonka nimeä en nyt muista) tiesivät jo maaliskuussa, että heille tulee tyttö. Miten se muka jo silloin tiedettiin, että kumpi siellä mahassa on, tyttö vai poika kun eihän sinne mahaan voi etukäteen nähdä, että onko siellä tyttö vai poika?
No eiks sillä lapsivesipunkitolla tai jollain vastaavalla saada heti tietää varmasti kumpi on tulossa? Teettivät varmaan sellasen.
 
Ihq
Victoria on syntynyt muistaakseni 1974. Heillä olisi vielä aikaa saada viides lapsi. Mitäpä luulette, vieläkö innostuvat tilaamaan toisen tytön... (ja tässä "tilaamaan" on just oikea termi).
 
Ihq
[QUOTE="mie";24162613]No eiks sillä lapsivesipunkitolla tai jollain vastaavalla saada heti tietää varmasti kumpi on tulossa? Teettivät varmaan sellasen.[/QUOTE]

Ei, vaan istuttivat klinikalla tyttöalkion. Tiesivät siis ihan alusta asti että tyttö tulee, senhän he nimenomaan halusivat.
 
[QUOTE="mie";24162613]No eiks sillä lapsivesipunkitolla tai jollain vastaavalla saada heti tietää varmasti kumpi on tulossa? Teettivät varmaan sellasen.[/QUOTE]

Lapsivesipunktiolla saa pomminvarmasti tietää sukupuolen, uskoisin että he ovat sellaisen tehneet.
 
Ihq
Itseasiassa Beckhamit luulivat aluksi saavansa neljännen pojan. Ensimmäisessä ultrassa näkyi poika. Miksi aina oletetaan, että he ovat valinneet tyttölapsen? Itse uskon siihen, että ovat tytön saaneet ihan luonnollisesti.
Pelkkä hämäystä tuo uutisointi.

Minä taas uskon etteivät olisi ottaneet "riskiä" neljännestä pojasta, kun Los Angeles (ja koko USA) on täynnä klinikoita, joissa lapsen sukupuolen voi valita. Jo kauan ennen raskautta pariskunta oli tehnyt selväksi että haluavat tytön.

Rahalla saa palkkamurhiakin ;)
 
Pelkkä hämäystä tuo uutisointi.

Minä taas uskon etteivät olisi ottaneet "riskiä" neljännestä pojasta, kun Los Angeles (ja koko USA) on täynnä klinikoita, joissa lapsen sukupuolen voi valita. Jo kauan ennen raskautta pariskunta oli tehnyt selväksi että haluavat tytön.

Rahalla saa palkkamurhiakin ;)
Beckhameilla on ennestään kolme poikaa. Jos noin sairaalla tavalla haluaisivat tyttöä niin olisivat varmasti sen hankkineet kepulikonstein jo aiemmin. Toisen tai viimeistään kolmannen pojan kohdalla.
 
Ihq
Beckhameilla on ennestään kolme poikaa. Jos noin sairaalla tavalla haluaisivat tyttöä niin olisivat varmasti sen hankkineet kepulikonstein jo aiemmin. Toisen tai viimeistään kolmannen pojan kohdalla.
Niin, tai sitten halusivat yrittää tyttöä luomusti tähän saakka. Tai sitten tämä tyttö on luomutyttö, kukapa meistä sen varmaksi tietää. Jokainen saa uskoa mitä haluaa, minä uskon että klinikalla on tämä tyttö tehty.
 
10 lapsen äiti
Alkuperäinen kirjoittaja Björn;24162572:
Aika jännä juttu joo. Mutta katsos kun lapset eivät olekaan mahalaukussa.
No tietenkään lapset eivät ole raskausaikana mahalaukussa, kyllähän minä sen tiedän, koska olen synnyttänyt itse 10 lasta vuosien 1997-2011 välillä! Mutta ei ainakaan minun raskauksissani ole voitu lasten sukupuolta ennalta ennustaa, kun olen käynyt raskauksien aikaisissa tutkimuksissa. On vain tutkittu vatsaa päältäpäin, että kuinka lapsi kasvaa, missä asennossa se on kohdussa, on kuunneltu sydänääniä stetoskooppilla jne. Mutta eihän näitä tutkimuksia tehneillä ihmisilläkään mitään rötgenkatsetta ole, millä kohtuun nähtäisiin ja pystyttäisiin selvittämään esim. lapsen sukupuoli jo raskausaikana. Eri asia sitten on, jos tuolla ulkomailla on kehittyneempää varsinkin rikkailla ihmisillä kuten noiden jalkapallon pelaajien vaimoilla jne.
 
Ihq
Alkuperäinen kirjoittaja 10 lapsen äiti;24162881:
No tietenkään lapset eivät ole raskausaikana mahalaukussa, kyllähän minä sen tiedän, koska olen synnyttänyt itse 10 lasta vuosien 1997-2011 välillä! Mutta ei ainakaan minun raskauksissani ole voitu lasten sukupuolta ennalta ennustaa, kun olen käynyt raskauksien aikaisissa tutkimuksissa. On vain tutkittu vatsaa päältäpäin, että kuinka lapsi kasvaa, missä asennossa se on kohdussa, on kuunneltu sydänääniä stetoskooppilla jne. Mutta eihän näitä tutkimuksia tehneillä ihmisilläkään mitään rötgenkatsetta ole, millä kohtuun nähtäisiin ja pystyttäisiin selvittämään esim. lapsen sukupuoli jo raskausaikana. Eri asia sitten on, jos tuolla ulkomailla on kehittyneempää varsinkin rikkailla ihmisillä kuten noiden jalkapallon pelaajien vaimoilla jne.
Hyvin provoat, juttu luistaa kivasti :)
 

Yhteistyössä