N
Nyt harmaannuin
Vieras
Ois kiva kuulla kokemuksia k.o. asiasta, onko sulle tai ystävällesi/tutullesi löytynyt sitä kautta elämänkumppani?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Nyt harmaannuin:Ois kiva kuulla kokemuksia k.o. asiasta, onko sulle tai ystävällesi/tutullesi löytynyt sitä kautta elämänkumppani?
Alkuperäinen kirjoittaja Nyt harmaannuin:Ois kiva kuulla kokemuksia k.o. asiasta, onko sulle tai ystävällesi/tutullesi löytynyt sitä kautta elämänkumppani?
Alkuperäinen kirjoittaja Ms Idiot:[quote="Nyt harmaannuin" Palvelu - heh - loppuu niinkuin se sanonta käy: kun perävalot näkyy. Paitsi että tuolta tulee säännöllisesti tästä ilosta vielä lasku.
Alkuperäinen kirjoittaja Kaikki kotiinpäin:Alkuperäinen kirjoittaja Ms Idiot:[quote="Nyt harmaannuin" Palvelu - heh - loppuu Sori, naurattaa, siis EI teidän kamalat kokemuksenne vaan se että beekakkosesta kirjoitetaan kaksplussassa, Mulla on ehkä vähän kiero huumorintaju.
... niin myös minulla on huumorintajua. Kierolla olen nyt kuin korkkiruuvi mutta eiköhän tämä tästä vielä nauruksi muutu. Noin 30 vuoden päästä :-O
be2 on huijarifirma, josta netissä ihmisiltä paljon kertomuksia. ei ole tärpännyt kuin kukkarosta eli firma vie rahasi