BE2 -deittipalvelu; onko jollekin tärpännyt;)?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nyt harmaannuin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
tiedä mistä palstalta siskoni löysin nyk.miesystävänsä,mutta siinä palstalla oli kk maksu ja kumpikin ovat akateemisesti koulutettuja ja hyvältä näyttää. tapaili alkuun myös jotain lääkäriä,(samalta palstalta)mutta se suhde ei saanu tulta allensa.

be2:n kanssa nimittäin. Älkää hyvät naiset edes käykö niillä sivuilla koska teidät saatetaan tietämättänne houkutuslinnuiksi ja postiin tulvii "ehdokkaita" jotka täydellisesti muka sopisivat ja sinulta viestiä odottavat... Heti kun kerrankin vastaa on liittynyt maksulliseen palveluun jonka rahastus luottokortilta jatkuu koska irtisanominen on mahdotonta eikä lafkaa ole missään! Uskomatonta että tällaisen firman sallitaan toimia Suomessa ja mainostaa suomalaisille asiakkaille kun se ei täytä mitään Suomen kuluttajalainsäädäntöä!

Alkuperäinen kirjoittaja Nyt harmaannuin:
Ois kiva kuulla kokemuksia k.o. asiasta, onko sulle tai ystävällesi/tutullesi löytynyt sitä kautta elämänkumppani?

tuosta b2;sta! Se on täyttä petosta ja joutua aikuisten oikeesti liriin. Käy tosiaan vaikka googlaamalla tarkistamassa millaisia kokemuksia ihmisillä on. Tästä kannattaa kyllä laittaa varoitusta niille kaikille keskustelusivuille missä itse käy, koska yritys mainostaa niin näyttävästi ja moni siihen haksahtaa. Mainokset ovat tyylikkään ja luotettavan oloiset, samanlaiset kaikkialla maailmassa (selviää sekin googlaamalla), suurbisnes tuo näyttää olevan. Ja aina löytyy enemmän niitä jotka maksavat huijauksen hiljaisesti kuin niitä jotka tappelevat rahansa takaisin. Elikkä juuri niin kauan se toimii Suomessa kun sen maineesta ei tarpeeksi tiedetä ja aina uudet ihmiset kompastuvat samaan ansaan.

Kirjoitan tämän valitettavasti kokemuksen tuomalla varmuudella ja varoitan tosissaan kaikkia tästä huijauksesta

[quote="Tästä kannattaa kyllä laittaa varoitusta niille kaikille keskustelusivuille missä itse käy, koska yritys mainostaa niin näyttävästi ja moni siihen haksahtaa. Mainokset ovat tyylikkään ja luotettavan oloiset, samanlaiset kaikkialla maailmassa (selviää sekin googlaamalla), suurbisnes tuo näyttää olevan. Ja aina löytyy enemmän niitä jotka maksavat huijauksen hiljaisesti kuin niitä jotka tappelevat rahansa takaisin. Elikkä juuri niin kauan se toimii Suomessa kun sen maineesta ei tarpeeksi tiedetä ja aina uudet ihmiset kompastuvat samaan ansaan.

[/quote]

Alkuperäinen kirjoittaja Nyt harmaannuin:
Ois kiva kuulla kokemuksia k.o. asiasta, onko sulle tai ystävällesi/tutullesi löytynyt sitä kautta elämänkumppani?

Tuo be2 on ymmärtääkseni toiminut Suomessa keväästä 2007, sinne aikoihin ainakin ajoittuivat ensimmäiset kauhistuneet viestit tästä palvelusta. Minulla ei tietoa paljonko tuossa ajassa on ihmisiä ehtinyt siihen tietoisesti tai vahingossa liittyä. Kaikilla kuitenkin ollut kivinen tie päästä irti pakkorahastuksesta, ihmiset ovat maksaneet useita satoja euroja täysin tyhjästä. Tämä puulaaki ja valitukset tunnetaan luottokorttifirmoissa kyllä, itse sinne yhteydessä olleenna tiedän.

Kokemukseni siis: ei yhtään "ehdokasta" yhtään mistään, tietokoneen kirjoittamia automaattiviestejä, eikä vastauksia reklaamaatiohin. He eivät vastaa mihinkään yhteydenpyyntöihin, faksit - kellä sellaisia muuten vielä on - eivät mene mihinkään. Palvelu - heh - loppuu niinkuin se sanonta käy: kun perävalot näkyy. Paitsi että tuolta tulee säännöllisesti tästä ilosta vielä lasku.

Alkuperäinen kirjoittaja Ms Idiot:
[quote="Nyt harmaannuin" Palvelu - heh - loppuu niinkuin se sanonta käy: kun perävalot näkyy. Paitsi että tuolta tulee säännöllisesti tästä ilosta vielä lasku.

Sori, naurattaa, siis EI teidän kamalat kokemuksenne vaan se että beekakkosesta kirjoitetaan kaksplussassa, Mulla on ehkä vähän kiero huumorintaju.

Alkuperäinen kirjoittaja Kaikki kotiinpäin:
Alkuperäinen kirjoittaja Ms Idiot:
[quote="Nyt harmaannuin" Palvelu - heh - loppuu Sori, naurattaa, siis EI teidän kamalat kokemuksenne vaan se että beekakkosesta kirjoitetaan kaksplussassa, Mulla on ehkä vähän kiero huumorintaju.

... niin myös minulla on huumorintajua. Kierolla olen nyt kuin korkkiruuvi mutta eiköhän tämä tästä vielä nauruksi muutu. Noin 30 vuoden päästä :-O

[quote="Hiukseton kai Elikkä juuri niin kauan se toimii Suomessa kun sen maineesta ei tarpeeksi tiedetä ja aina uudet ihmiset kompastuvat samaan ansaan.

Kirjoitan tämän valitettavasti kokemuksen tuomalla varmuudella ja varoitan tosissaan kaikkia tästä huijauksesta[/quote]

Katselin tuota netistä, niin huomasin että kyllä monilla nettisivuilla tosiaan b2 mainostaa - ja monilla myös sitä *suositellaan* netin parhaana ja tieteellisesti kehitettynä palveluna. Kai tässäkin niin, ettei mainoksiin kande uskoa?

Yhteistyössä