päks.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jam.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jam.

Vieras
Haluaisin kuulla ihmisten kokemuksia päijät-hämeen keskussairaalasta.. Onko siellä minkälainen palvelu? Entä henkilökunta? Itse varmaan kyseisessä sairaalassa tulen synnyttämään, joten olisi kiva kuulla mielipiteitä k.o sairaalasta. :)

no mul on huonoja kokemuksia...eka synnytys oli vaikee ison lapsen vuoksi...eikä henkilökunta kyllä tukenu asiaa yhtään.toka oli nopee ja helppo,kolmannelle suunniteltu sektio..leikkaussalissa harjottelija joka putsasi mahan..sain sairaala-infektion.kolme kertaa leikattiin..ja sit koko ajan sairaala vaan kielsia asian..että tervemenoo vaan,mä en mee enää ikinä.synnyttäneiden osastolla suurin osa hoitajista tosi kivoja..ja yx lääkäri oli ihan paras.

mulla oli ainakin ihan mahtavat kätilöt ja osastollakin tykkäsin henkilökunnasta suurinmaltaosin... eiköhän se oo vähän tuurista kiinni että minkälainen henkilökunta satttuu silloin olemaan vuorossa.

ja palvelusta sen verran, että synnärillä ei kyllä pahemmin palvella... vaan siellä patistellaan tekemään itse....

Ja sehän on muuten Phks eikä päks vaikka niin kaikki sen lausuukin.

Toi, että kirjoittaja aloittaa lauseen aina pienellä kirjaimella ja tehtailee joka lauseen perään vähintään kaksi pilkkua tai pistettä, viittaa samaan kirjoittajaan.

T:Sherlock

Mulla on kokemusta tän vuoden helmikuulta.
Muutama erittäin inhottava hoitaja oli osastolla, mutta niitä varmaan löytyy joka sairaalasta. Siellä oli myös muutamia opiskelijoita, yksi heistä oli tosi mukava :)
Niin minkälaista palvelua odotat synnäriltä? :) eipä siellä paljoa passattu, heti vain ylös. Edistää kaiketi toipumista jne.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ja sehän on muuten Phks eikä päks vaikka niin kaikki sen lausuukin.

Toi, että kirjoittaja aloittaa lauseen aina pienellä kirjaimella ja tehtailee joka lauseen perään vähintään kaksi pilkkua tai pistettä, viittaa samaan kirjoittajaan.

T:Sherlock

Tiedän sen kyllä olevan Phks, mutta pidän enemmän lyhenteestä päks ja aion käyttää sitä jatkossakin.

Yhteistyössä