BB-Tero meinaa tukehtua!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No eikö muka kameran takana kyttäävät ois sitä tajunneet?

Sitä mietin...

no ei näköjään..ilman andreasta tuolla ois voinu käydä jo vaikka mitä

niin ja mie veikkaan että kaikki ei ois heti ainakaan noin nopeasti tajunneet mitä siin on tapahtumassa.

Alkuperäinen kirjoittaja joSSSu:

Sitä mietin...

niin ja mie veikkaan että kaikki ei ois heti ainakaan noin nopeasti tajunneet mitä siin on tapahtumassa.

juu ei.. :| no onneksi kaikki hyvin..muta tässä bb:ssä on käynyt jo niin paljon kauheeta että mä en kohta katso enää..ei kauheen hauskaa

Alkuperäinen kirjoittaja joSSSu:

Sitä mietin...

juu ei.. :| no onneksi kaikki hyvin..muta tässä bb:ssä on käynyt jo niin paljon kauheeta että mä en kohta katso enää..ei kauheen hauskaa

no joo... miun sekin vähäinen arvostus nikoa kohtaan kyl katosi kun sen lasin heitti mariannea päin.... miehet ei käy käsiksi naisiin (eikä kyl päinvastoinkaan)....

En Adesat ole oikein tykännyt mutta kyllä hienosti teki. Mun mielestä kuulosti kyllä tosiaankin siltä että Tero on tukehtumassa. Vaikka kaikki Aden vihaajat on sanoneet että hän vaan ylireagoi. Mutta ei kyllä tuo klippi siltä näyttänyt!
Kamalaa kun tuli ihan huono olo itsellekkin! Pistää kyllä miettimään ettei pidä ottaa sitä alkomahoolia liikaa, hyi että!

Uusimmat

Kuumimmat

Yhteistyössä