BB-Teppo vs. Marianne, mitä mieltä tilanteesta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jelena.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";28996500]Henkisesti kuitenkin ovat samalla 15-vuotiaan teinin tasolla.[/QUOTE]

Niin Tepon pitäis olla auttamattomasti jo joku vanha paska kun se on 33v. Ei sais näyttää noin hyvältä kun se nyt näyttää, ei sais pukeutua noin nuorekkaasti, ei sais kokea vetoa hyvännäkösiä gimmoja kohtaan, ei sais tykätä kavereiden kanssa chillailusta ja bailaamisesta...

Teppo on just namu!

Onneks ei tarvii alentuu tuossakaan iässä sellaseks vanhaks pieruks että kelpais sinulle, en muuten meinaa mäkään vielä 33-vuotiaana olla sellainen. :D

40-vuotiaana ja yli, kerkee sitten...

Niin Tepon pitäis olla auttamattomasti jo joku vanha paska kun se on 33v. Ei sais näyttää noin hyvältä kun se nyt näyttää, ei sais pukeutua noin nuorekkaasti, ei sais kokea vetoa hyvännäkösiä gimmoja kohtaan, ei sais tykätä kavereiden kanssa chillailusta ja bailaamisesta...

Teppo on just namu!

Onneks ei tarvii alentuu tuossakaan iässä sellaseks vanhaks pieruks että kelpais sinulle, en muuten meinaa mäkään vielä 33-vuotiaana olla sellainen. :D

Mitä vittua? Oikeasti?

[QUOTE="vieras";28996519]Ei helevetti.

Tämä mikään demipalsta ole.[/QUOTE]

Ei olekkaan. Ehkä sun pitäisi mennä sinne?

Mä oon mielestäni ihan oikeella palstalla ja on täällä keskusteltu aiemminkin big brotherista, mutta ei mun toimestani. Joten turha siitäkään syyttää. Aihe on vapaa :)

[QUOTE="vieras";28996537]Vaikka fyysisesti oletkin aikuinen nainen, henkisesti et sitä ole. Sinäkin naurat itsellesi jo muutaman vuoden päästä jos löydät kirjoituksesi silloin internetin syövereistä.[/QUOTE]

Mitä on joku sellanen " mitä olet fyysisesti, mutta et henkisesti " ????

Pikkusen ristiriitasta hei, ei ole olemassakaan mitään tuollasta...

Väitätkö mulle nyt ettei tuo kuulostanut sinusta yhtään naurettavalta. :D :D :D

En usko että kuitenkaan nauran, sinua pitäisi kyllä naurattaa. Miksi haluat päteä minulle? Niin, juuri siksi että saisit siitä jotain ylemmyyden ja hyvän olon tunnetta. Muita vaihtiksia ei ole.

Juu, Teppo on tosi ihana. Töni ja haukkui Mariannea. Puhuu ämmänä paskaa kaikista selän takana. Haukkuu Mariannea vieläkin talossa. Siinä olet oikeassa, että sopii itseään nuoremmille älynsä puolesta. 19v on liian vanha Tepolle, 13v olisi sopivasti Töpön kanssa henkisesti samalla tasolla.

Puuttukaa nyt herranjumalaaaaaaaaaa jo joku tähän...

Ensinnäkään mä en oo ees omasta mielestäni fyysisestikkään vielä täysin aikuinen. Kehittyyhän sitä ihmisen vartalo fyysisestikkin vielä pidemmälle kuin 19-vuoteen.

Ja sitten, emmä oo myöskään missään sanonut että henkisestikään olisin vielä täysin aikuinen... En sit niin missään. Emmä nyt niin tyhmä oo, etten sitä ite kans tiedostais jos just täytin viime vuonna 18v, siitä 3v taakse päin olin vasta peruskoulussa niin se kertoo jotain minun aikuisuuden määrästä... Sitä ei oo vielä ihan kamalasti.

Mutta minä varaudun taas jo yhteen ottoon ja kun jouduin jo siihen, niin otetaan sitten yhteen ja riidellään kun se on niin kivaa! näistä samoista aiheista. Anti palaa!

Teppo on just namu!

Voi tätä myötähäpeän määrää....

[QUOTE="vieras";28996560]Juu, Teppo on tosi ihana. Töni ja haukkui Mariannea. Puhuu ämmänä paskaa kaikista selän takana. Haukkuu Mariannea vieläkin talossa. Siinä olet oikeassa, että sopii itseään nuoremmille älynsä puolesta. 19v on liian vanha Tepolle, 13v olisi sopivasti Töpön kanssa henkisesti samalla tasolla.[/QUOTE]

Tiiätkö, ei välttämättä kaikki 13-vuotiaatkaan kuule tee tuota...

Töni ja hauku siis toisia, puhu paskaa seläntakana ja hauku vielä lisää.

Eiköhän se Tepolla oo ihan luonteenpiirteellinen juttu...

Mut mä en ymmärrä et mitä sillä on sitten Mariannea kohtaan niin paljon ja pahasti hampaankolossa. Minä veikkaan et Suvi vaikuttaa osakseen tuohon Tepon tilanteeseen. Koska sillon kun Teppo oli menossa taloon, niin se halus siinä suoraan sanoo et hän on sinkku, mut siinä jotain mömmötti sitten kun Suvi oli siellä katsomassa taas manipuloimassa ja omistamassa sitä itselleen... ja vielä halas sitä ennen kun meni taloon ja kuiskutti jotain korvaan ja pussas poskelle. Tais nekin kuiskutukset olla Mariannesta jotain haukkuja ja sitten että " älä tee sen pennun kanssa mitään tyhmää. " ja jauhaa face sivullaankin et nyt jos Teppo tekee jotain tyhmää niin kaikki on kyllä ohi... Eiköhän oo ollu jo aika päiviä sitten. Mutta kun Suvi painostaa Teppoa inhoamaan Mariannea. Näin mä nään tän asian. Mut Teppokin vois olla mies ja repii itsensä siitä painostuksesta irti..

Tiiätkö, ei välttämättä kaikki 13-vuotiaatkaan kuule tee tuota...

Töni ja hauku siis toisia, puhu paskaa seläntakana ja hauku vielä lisää.

Eiköhän se Tepolla oo ihan luonteenpiirteellinen juttu...

Mut mä en ymmärrä et mitä sillä on sitten Mariannea kohtaan niin paljon ja pahasti hampaankolossa. Minä veikkaan et Suvi vaikuttaa osakseen tuohon Tepon tilanteeseen. Koska sillon kun Teppo oli menossa taloon, niin se halus siinä suoraan sanoo et hän on sinkku, mut siinä jotain mömmötti sitten kun Suvi oli siellä katsomassa taas manipuloimassa ja omistamassa sitä itselleen... ja vielä halas sitä ennen kun meni taloon ja kuiskutti jotain korvaan ja pussas poskelle. Tais nekin kuiskutukset olla Mariannesta jotain haukkuja ja sitten että " älä tee sen pennun kanssa mitään tyhmää. " ja jauhaa face sivullaankin et nyt jos Teppo tekee jotain tyhmää niin kaikki on kyllä ohi... Eiköhän oo ollu jo aika päiviä sitten. Mutta kun Suvi painostaa Teppoa inhoamaan Mariannea. Näin mä nään tän asian. Mut Teppokin vois olla mies ja repii itsensä siitä painostuksesta irti..

Mitäs jo hankkisit ihan oman pikku elämän, jooko?

[QUOTE="Huhhuh";28996566]Voi tätä myötähäpeän määrää....[/QUOTE]

Niin mä tiedän, että nuorena pitää aina hävetä itseään ja ei saisi päästään suustaan tuollasia totuuksia! Pus pus mami, se on sen raa'an kasvun oppikirja. ;)

Raa'alla kasvatuksella kasvaa tietysti myös paljon parempia aikuisia, kuin sillä lempeällä ja hyvällä.

[QUOTE="vieras";28996576]Sitä mieltä tilanteesta ettei kiinnosta hevonvittua.

Bigbrother lieveilmiöineen on tarkoitettu aivottomille kanoille, ei aikuisille ihmisille.[/QUOTE]

Aikuisista ihmisistäkö ei löydy sitten yhtään aivotonta kanaa? :)

[QUOTE="vieras";28996587]Mitäs jo hankkisit ihan oman pikku elämän, jooko?[/QUOTE]

Kuule, mulla on ollu se jo syntymästä lähtien.

Mutta onko se oman elämän puuttumista jos kommentoi jotain tv-sarjassa tapahtuneita tapauksia? :)

Mitä sinä esimerkiksi seuraat? Varmasti mediasta kanssa jotain. Ainakin tätä palstaa! Joten voisitko sä sitten poistua kaksplussalta ja hankkia kanssa sen oman, mutta ison elämän vaikka tällä kertaa sitten jne jne.. jooko?

[QUOTE="vieras";28996604]Aivottomat kanat eivät ole aikuisia ihmisiä vaan aivottomia kanoja.[/QUOTE]

Joo, no jos vaikka 50v on aivoton kana niin ei se silti poista sitä faktaa etteikö se henkilö ois myös aikuinen. :)

Mutta miksi juuri kana? Voihan se olla sika possukin röh röh.. Tai minun puolesta vaikka dinosaurus! luoja tietää...

Kuule, mulla on ollu se jo syntymästä lähtien.

Mutta onko se oman elämän puuttumista jos kommentoi jotain tv-sarjassa tapahtuneita tapauksia? :)

Mitä sinä esimerkiksi seuraat? Varmasti mediasta kanssa jotain. Ainakin tätä palstaa! Joten voisitko sä sitten poistua kaksplussalta ja hankkia kanssa sen oman, mutta ison elämän vaikka tällä kertaa sitten jne jne.. jooko?

Tällä palstalla on älyllistä elämää, ainakin osittain.

[QUOTE="vieras";28996622]Tällä palstalla on älyllistä elämää, ainakin osittain.[/QUOTE]

Niin sikskö kun sinä oot täällä, kommentoi se vielä tähän päälle toki? :)

No kuule ei ole. Tämä palsta on aika paljon täynnä aivopieru paskaa, niin kuin moni muukin keskustelupalsta, koska täällä on juurikin tuollasia aivopieruja ihmisiä kuin sinä... jotka tulee esimerkiksi haastamaan riitaa toisten ihmisten kanssa ja kaikenlisäksi nauttii vielä siitä. Ei nimittäin kukaan terve ihminen sitä vapaaehtoisesti tee siitä, tai nauti riitelemisestä, terve ihminen mielummin välttää riita ja ärsyttämistilanteita koska ne ei tuota hyvää mieltä oikein kellekkään..

Joo, no jos vaikka 50v on aivoton kana niin ei se silti poista sitä faktaa etteikö se henkilö ois myös aikuinen. :)

Mutta miksi juuri kana? Voihan se olla sika possukin röh röh.. Tai minun puolesta vaikka dinosaurus! luoja tietää...

Voi pyhä yksinkertaisuus. Esitätkö vain vai oletko oikeasti noin naiivi?

Luulen että saisit paremmin vastauksia ja mielipiteitä erittäin mielenkiintoiseen aiheseesi siellä demipalstalla tai jossain muulla foorumilla, jossa pääasiallinen käyttäjäryhmä on 12-15 vuotiaat tytöt.

Joo Teppo on tosi saalis :laugh: not. No kyllähän kaikenlaisilla puliukoilla ja narkeillaki on vientiä miks ei tollasella naisten hakkaajalla. Ihq saada turpiin kun se on huks ni haittax se :kieh:

Niin sikskö kun sinä oot täällä, kommentoi se vielä tähän päälle toki? :)

No kuule ei ole. Tämä palsta on aika paljon täynnä aivopieru paskaa, niin kuin moni muukin keskustelupalsta, koska täällä on juurikin tuollasia aivopieruja ihmisiä kuin sinä... jotka tulee esimerkiksi haastamaan riitaa toisten ihmisten kanssa ja kaikenlisäksi nauttii vielä siitä. Ei nimittäin kukaan terve ihminen sitä vapaaehtoisesti tee siitä, tai nauti riitelemisestä, terve ihminen mielummin välttää riita ja ärsyttämistilanteita koska ne ei tuota hyvää mieltä oikein kellekkään..

11452.jpg

Puuttukaa nyt herranjumalaaaaaaaaaa jo joku tähän...

Ensinnäkään mä en oo ees omasta mielestäni fyysisestikkään vielä täysin aikuinen. Kehittyyhän sitä ihmisen vartalo fyysisestikkin vielä pidemmälle kuin 19-vuoteen.

Ja sitten, emmä oo myöskään missään sanonut että henkisestikään olisin vielä täysin aikuinen... En sit niin missään. Emmä nyt niin tyhmä oo, etten sitä ite kans tiedostais jos just täytin viime vuonna 18v, siitä 3v taakse päin olin vasta peruskoulussa niin se kertoo jotain minun aikuisuuden määrästä... Sitä ei oo vielä ihan kamalasti.

Mutta minä varaudun taas jo yhteen ottoon ja kun jouduin jo siihen, niin otetaan sitten yhteen ja riidellään kun se on niin kivaa! näistä samoista aiheista. Anti palaa!
Eihän tuo teppo oo edes yhtään cheekin tyylinen, että mee sä nyt siitä taas muualle riehumaan tuota ikäerovikinääs. Tässä oli tarkoitus keskustella bb:stä, ei ikäeroista.

Itse aloitukseen kommentoisin että mä en soisi kellekään naiselle tuollaista miestä josta ei edes tiedä onko se mies vai rekkalesbo, ja hakkaa naisia ja puhuu itsestään vielä enemmän kuin cheek.

[QUOTE="vieras";28996644]Voi pyhä yksinkertaisuus. Esitätkö vain vai oletko oikeasti noin naiivi?

Luulen että saisit paremmin vastauksia ja mielipiteitä erittäin mielenkiintoiseen aiheseesi siellä demipalstalla tai jossain muulla foorumilla, jossa pääasiallinen käyttäjäryhmä on 12-15 vuotiaat tytöt.[/QUOTE]

Joo no kato kun just tota mä en halua. :D :D :D

Mä en nää mitään intoo oikeen keskustella enää 12-15vuotiaiden tyttöjen kanssa... Tai no 15-vuotiaiden kanssa voin ja mulla on muutama sen ikäinen kaverikin, mutta 12-vuotiaiden kanssa ei oikein nuo ajatusmaailmat aina enää ainakaan kohtaa ja luulen ettei mun jutut taitais aina ees olla niin sopivia sen ikäsen korville, ellen sitten erikseen niitä valikoi sellasiks.

En esitä, enkä ole noin naiivi. Oletko sinä noin tyhmä, ettet tajua että vaikka ihminen ois täys tyhjä aivopieru 50-vuotiaanakin ei se silti poista sitä faktaa että hän on aikuinen? :)

Haha voi nolous!

Yhteistyössä