BB- Suvi, äitikö?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 3 lapsen äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tässä Suvin juttuja. Tosi aikuistamaista.. edes mun 17v ei ole näin tyhmä ja ällöttävä vaikka kyllä sekin osaa.

"Sitten otettiin menkat puheeksi ja Suvi alkoi avautumaan. Muut käskivät olemaan rauhassa.
Suvi: Eiku nyt mä vittu avaudun! Vittu miehil on helppoo! Vittu kattokaa näit vitun näppylöit kaulas! Vittu mul on kaula täynnä näppylöit ja rinnat täynnä näit vitun näppylöit! Mul piti alkaa eilen menkat, mut mä siirsin niit ja nyt ne vitun pillerit on tehny näit!
Tanja: Mut jos sul on vedetty piuhat poikki, nii onks sul sit..
Suvi: No vittu tottakai mul on! Ei mul oo vittu poistettu koko kohtuu! Ois nyt vittu poistan! Saatana miehil on helppoo! Ne vaa vähä runkkaa ja tulee vähä valkost töhnää! Sit ne menee inttii yheksäks kuukaudeks ja koko elämä on kuitattu vittu! Sit tulee lapsii ja miehet lähtee vähä 'pelailee', ku sä oot vaa hyssynhyssynhyssyn!
Tanja yhtyi ja valitti, miten naiset ei voi odottaessa juoda tai polttaa tai tehdä mitään muutakaan.

Suvin seuraava aihe oli, että sperma ja pillu ei normaalisti haise pahalta, mutta kun sperma pyrkii parin päivän päästä ulos, niin miten se haisee niin vitun pahalle.Seuraavaksi Suvi avautuu, kun mies nousee päältä ja lähtee vessaan, eikä itse näe ottiko kumia. Sitten muutaman päivän päästä menee kuselle ja katsoo, kun kumi tipahtaa pönttöön. Ei sitten voinut sanoa, että se jäi matkalle.

Peppuseksi auttaa Suvin ujokakkaongelmaan. Normaalistikin kakkaa vain kerran kahdessa viikossa. Turkissa kuulemma useammin.

:headwall: Ei helvetti. Kyllä saa lapset olla äideistään ylpeitä.

[QUOTE="tiiu";24538371]Sillehän kävi tyypillinen "kyllä mä vaan oli 20v valmis äidiksi"- ilmiö tai sitten "en mä ole sellainen kun tykkää bilettää"- ilmiö . Ei mitään muuta.Ei mitään muuta. Mulla on tuttavapiirissä 3 tuollaista. Kahdella 4 lasta, yhdellä 3. Tänä kesänä kaikki lähteneet baanalle - isä on jäännyt kotiin lasten kanssa. Yhden routa jo palautti kotiin, yksi bilettää ja yksi on avoliitossa toisen miehen kanssa (joka ei voi sietää lapsia, mut ihquuu se on muusikko ja sillä on 5 kitaraa ja vahvarit".[/QUOTE]

Nää on just näitä.. Niin paljon kun kolmekymppisten sukupolvea on haukuttu, on tässä elävä todiste siitä, mistä se huono maine johtuu. Ei voitu elää sitä nuoruutta ja menovaihetta silloin kun olisi "kuulunut", vaan leikittiin kotia ja missattiin osa luonnollista elämänvaihdetta kokonaan. Sit kabuum! Tajutaan et hei, näitä vuosiahan on vielä jäljellä vaikka kuinka, ja yritetään ottaa takaisin sitä, mistä hölmöyksissään luovuttiin aikoinaan. Annetaan hyvää esimerkkiä lapsille, omille ja vieraille.

Musta on ihan hyvä, että kertoi tehneensä lapset niin nuorena. Selittää vähän tuota sen menemistä. Kukaan tuntemani kolmekymppinen ei käyttäydy noin tökerösti, saatika ravaa baareissa monta kertaa viikossa/edes kuukaudessa, hyvä kun muutaman kerran vuodessa. Tässä iässä on karttunut elämänkokemusta (työelämästä, kouluista, nuoruuden jutuista, parisuhtee/ista, ystäviltä, elämästä!), joka antaa sen levollisen tunteen, ettei enää tarvitse hötkyillä, vaan pystyy rohkeasti luottamaan itseensä ja olemaan järkevä, välillä hassutteleva aikuinen ihminen!

[QUOTE="vieras";24539473]Nää on just näitä.. Niin paljon kun kolmekymppisten sukupolvea on haukuttu, on tässä elävä todiste siitä, mistä se huono maine johtuu. Ei voitu elää sitä nuoruutta ja menovaihetta silloin kun olisi "kuulunut", vaan leikittiin kotia ja missattiin osa luonnollista elämänvaihdetta kokonaan. Sit kabuum! Tajutaan et hei, näitä vuosiahan on vielä jäljellä vaikka kuinka, ja yritetään ottaa takaisin sitä, mistä hölmöyksissään luovuttiin aikoinaan. Annetaan hyvää esimerkkiä lapsille, omille ja vieraille.

Musta on ihan hyvä, että kertoi tehneensä lapset niin nuorena. Selittää vähän tuota sen menemistä. Kukaan tuntemani kolmekymppinen ei käyttäydy noin tökerösti, saatika ravaa baareissa monta kertaa viikossa/edes kuukaudessa, hyvä kun muutaman kerran vuodessa. Tässä iässä on karttunut elämänkokemusta (työelämästä, kouluista, nuoruuden jutuista, parisuhtee/ista, ystäviltä, elämästä!), joka antaa sen levollisen tunteen, ettei enää tarvitse hötkyillä, vaan pystyy rohkeasti luottamaan itseensä ja olemaan järkevä, välillä hassutteleva aikuinen ihminen![/QUOTE]

Näinpä. Ei siinä, on olemassa tunnollisia ja kunnollisia nuoria äitejä. Mutta aika harva pystyy enää nykymaailmassa karttamaan kaikki houkutukset. Maailma on muuttunut - ihmiset kaipaa ja ottaa enemmän vapautta. Ennen jäätiin kotiin, ehkä jossain tansseissa käytiin. Eipä ollut juuri puhelimiakaan.

Nykyään voidaan kotisohvalta flirttailla FB:ssä jollekin entiselle heilalle...käydä katteleen nettideitti profiileja - pettää tekstarein.

Bileitä on päivittäin - vaatekaupat notkuu bilehilevaatteita... Houkutuksia on niiiiiiiin paljon enemmän. Surullista on vaan se että vasta sitten tajutaan vapauden kaipuu kun muksut on maailmassa.

Suvin lasten iät: 6, 11, 14 ja 17.

Pohtinut mm. lastensa seksuaalisia mieltymyksiä julkisesti telkkarissa. Puhuu vain ja ainoastaa seksistä ja viinasta. Aikuinen ihminen. Äiti.

Palautetta Subille, että tämä vastuuton lapsellinen äiti saadaan ulos talosta pilaamasta lastensa elämää:
http://www.sub.fi/info/index.shtml/palaute

Se Suvi on pohjanoteeraus ... kyllä minunkin mielestäni äidit saa bilettää jne. mutta en voi muuta kuin tuntea suurta myötähäpeää kuunnellessani tuon äidin juttuja.

Vittu sitä, pillu tätä .. kielenkäyttö on todella ällöttävää. Säälittää, oikeesti säälittää ne sen lapset. Ei voi välttyä kuulemasta ja kaverit katsoo ja joku aina tuntee :(
Aika samoilla linjoilla. Siinä on aika iso ero, käykö joku äiti satunnaisesti tyttökavereidensa kanssa juhlimassa, verrattuna siihen, että ryyppää suurimman osan viikosta ja menee kansalliseen televisioon puhumaan kyrvistä, lastenvaunujen varastelusta ja tyttärensä dildoista.

[QUOTE="vieras";24539473]Nää on just näitä.. Niin paljon kun kolmekymppisten sukupolvea on haukuttu, on tässä elävä todiste siitä, mistä se huono maine johtuu. Ei voitu elää sitä nuoruutta ja menovaihetta silloin kun olisi "kuulunut", vaan leikittiin kotia ja missattiin osa luonnollista elämänvaihdetta kokonaan. Sit kabuum! Tajutaan et hei, näitä vuosiahan on vielä jäljellä vaikka kuinka, ja yritetään ottaa takaisin sitä, mistä hölmöyksissään luovuttiin aikoinaan. Annetaan hyvää esimerkkiä lapsille, omille ja vieraille.

Musta on ihan hyvä, että kertoi tehneensä lapset niin nuorena. Selittää vähän tuota sen menemistä. Kukaan tuntemani kolmekymppinen ei käyttäydy noin tökerösti, saatika ravaa baareissa monta kertaa viikossa/edes kuukaudessa, hyvä kun muutaman kerran vuodessa. Tässä iässä on karttunut elämänkokemusta (työelämästä, kouluista, nuoruuden jutuista, parisuhtee/ista, ystäviltä, elämästä!), joka antaa sen levollisen tunteen, ettei enää tarvitse hötkyillä, vaan pystyy rohkeasti luottamaan itseensä ja olemaan järkevä, välillä hassutteleva aikuinen ihminen![/QUOTE]

Anteeks vaan, mutta tuollainen ei kyllä ole luonnollinen osa elämää, sanon ma. Itse tulin nuorena äidiksi ihan omasta tahdostani (19-vuotiaana) ja olin kyllä rellestänyt sitä ennen, mutta ei se mitään kauhean mukavaa ollut, se rellestäminen. Elämäni hirveimmät vuodet. Juopoteltiin kun ei ollut mitään todellista sisältöä elämässä. Nyt on perhe, opiskelut, työt ja aikuisen ihmisen harrastukset. Mä vierastan ajatusta siitä, että hillitön juopottelu ja baareissa ravaaminen olisi edes kaksikymppiselle jotenkin ok käyttäytymistä.

En usko, että mä sitten kolmekymppisenä yhtäkkiä "ymmärtäisin" miten "ihanaa" baareissa ravaaminen on. Kuulostaa hieman kaukaiselta. Todennäköisesti mä kirjoitan väikkäriäni niihin aikoihin. Ja mun elämä ei ole mitään kotileikkiä vaan ihan normaalia perhe-elämää.

Elämänhallintaongelmaiset tulevat usein raskaaksi nuorina kun eivät suunnittele mitään mutta harrastavat silti seksiä. Se ei tarkoita, että kaikki nuoret olisivat elämänhallintaongelmaisia.

tunnen suvin henkilökohtaisetsi niiltä ajoilta kun se oli vielä naimisissa. ja täytyy sanoo että oli jo silloin samanlainen itsekeskeinen itserakas omaaetuaan ajava ääliö kun nykyään bbssäkin. en jumalavita ottais tollasta vaikka maksettais. kenenkään muun sanomisilla ei ole mitään väliä kun suvin. suvi se tietää kaiken aina parhaiten muut ei tiedä mitään.suvin lapset ovat aivan ihania kaikki sääli vaan että niillä on tollanen äiti. onneks niillä on sentään kunnollinen lapsistaan aidosti välittävä isä joka todella hoitaa asiansa moitteettomasti.
joutais isä olle se yh. suvi on ihmisenä ihan täuss paska ( anteeksi ilmaus) mutta totta se on.
en yhtään ihmettele sen käytöstä bb talossa. eihänihmiseltä jolla ei ole mitään moraalia voi muuta vaatiakkaan. oisin vaan kuvitellut että tuottajilla ois ollu jonkunlainen moraaliraja ohjelmasaan. mutta ei näköjään sitäkään. suvi pitäs potikia ulos koko ohjelmasta sopimattoman käytöksen takia ja sossun pitäs siirtää lapset uksinomaan isälle johtuen kaikista niistä traumoista joita suvi lapsilleen aiheuttaa.......

Yhteistyössä