BB- Suvi, äitikö?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 3 lapsen äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
3

3 lapsen äiti

Vieras
Siis mä olin tippua tuoliltani ku katoin BB-lähteystä eilen ja tämä Suvi on esittelyssä. Hän hehkutti klipissään että on kova bilettämään, bilettää neljä kertaa viikossa; tiistaina, keskiviikkon, perjantain ja lauantaina. Kuulinkohan mä oikein? Ja silti tällä bilehilellä on NELJÄ lasta. Mitä ihmettä? Kuka sen lapset sit kasvattaa? Ja muutenki ihmetyttää ihminen joka on tietentahtoen noinki monta kakaraa tehny niin eikö sellasella ihmisellä pitäis olla arvot sen verran kohdillaan, että se viikolla bilettäminen ois vaihtunu lasten kans olemiseen. Mä olen kolmen lapsen äiti ja käyn kyllä itekki bilettämässä ja nollaamassa, eihän siinä mitään vikaa ole, MUTTA kaveri tekee sitä 4krt viikossa, täh?!

Mun mielestä 34-vuotiaan olisi hyvä löytää elämäänsä muutain sisältöä kuin biletys, vaikkei lapsia olisikaan! Kuka jaksaa käydä kuluneissa stadin mestoissa 4 x vko! Ainiin, joku yh/etä-PK-äiti, joka tykkää turkkilaisista miehistä...

Sillehän kävi tyypillinen "kyllä mä vaan oli 20v valmis äidiksi"- ilmiö tai sitten "en mä ole sellainen kun tykkää bilettää"- ilmiö . Ei mitään muuta.Ei mitään muuta. Mulla on tuttavapiirissä 3 tuollaista. Kahdella 4 lasta, yhdellä 3. Tänä kesänä kaikki lähteneet baanalle - isä on jäännyt kotiin lasten kanssa. Yhden routa jo palautti kotiin, yksi bilettää ja yksi on avoliitossa toisen miehen kanssa (joka ei voi sietää lapsia, mut ihquuu se on muusikko ja sillä on 5 kitaraa ja vahvarit".

"Mitä väärää siinä on, että äiti pääsee välillä hengähtämään? Vai täytyykö lasten olla äidin lahkeissa ja imettää 18-vuotiaaksi asti?? Vai eikö äiti saa toteuttaa unelmaansa, haloo! Ihme tiukkapipoja.."

Palstalta "opittua" eli tämäntyyppistä mielipidettä odotellessa.. En ole katsonut ko. ohjelmaa, siis tätä kautta, yhtenä vuonna jäätiin miehen kanssa "koukkuun" ja sen jälkeen päätettiin, ettei enää.. Turhan väsyneitä oltiin aamuisin ja muutakin mukavaa voi harrasta iltaisin.. Mutta siis aika karmealta kuulostaa tämä mainittu BB-äiti.

[QUOTE="Mutsi";24538389]"Mitä väärää siinä on, että äiti pääsee välillä hengähtämään? Vai täytyykö lasten olla äidin lahkeissa ja imettää 18-vuotiaaksi asti?? Vai eikö äiti saa toteuttaa unelmaansa, haloo! Ihme tiukkapipoja.."

Palstalta "opittua" eli tämäntyyppistä mielipidettä odotellessa.. En ole katsonut ko. ohjelmaa, siis tätä kautta, yhtenä vuonna jäätiin miehen kanssa "koukkuun" ja sen jälkeen päätettiin, ettei enää.. Turhan väsyneitä oltiin aamuisin ja muutakin mukavaa voi harrasta iltaisin.. Mutta siis aika karmealta kuulostaa tämä mainittu BB-äiti.[/QUOTE]

Tyttöjen ilta 2-3krt/vuosi = BB-talossa asuminen?

Ihmettelin myös se punatukkaisen yh:n profiilia netissä. Mainitsee perheekseen äidin, isän ja olikohan kaksi sisarusta. Oma lapsi ei sitten kuulu hänen oerheeseensä vai? Hiuka noutoa..

Se Suvi on pohjanoteeraus ... kyllä minunkin mielestäni äidit saa bilettää jne. mutta en voi muuta kuin tuntea suurta myötähäpeää kuunnellessani tuon äidin juttuja.

Vittu sitä, pillu tätä .. kielenkäyttö on todella ällöttävää. Säälittää, oikeesti säälittää ne sen lapset. Ei voi välttyä kuulemasta ja kaverit katsoo ja joku aina tuntee :(

[QUOTE="ihmettelen";24538404]Ihmettelin myös se punatukkaisen yh:n profiilia netissä. Mainitsee perheekseen äidin, isän ja olikohan kaksi sisarusta. Oma lapsi ei sitten kuulu hänen oerheeseensä vai? Hiuka noutoa..[/QUOTE]

Minulla on jostain syystä sellainen käsitys että elelee tätinsä nurkissa ja täti hoitaa myös tätä hänen lastaan...

Tässä Suvin juttuja. Tosi aikuistamaista.. edes mun 17v ei ole näin tyhmä ja ällöttävä vaikka kyllä sekin osaa.

"Sitten otettiin menkat puheeksi ja Suvi alkoi avautumaan. Muut käskivät olemaan rauhassa.
Suvi: Eiku nyt mä vittu avaudun! Vittu miehil on helppoo! Vittu kattokaa näit vitun näppylöit kaulas! Vittu mul on kaula täynnä näppylöit ja rinnat täynnä näit vitun näppylöit! Mul piti alkaa eilen menkat, mut mä siirsin niit ja nyt ne vitun pillerit on tehny näit!
Tanja: Mut jos sul on vedetty piuhat poikki, nii onks sul sit..
Suvi: No vittu tottakai mul on! Ei mul oo vittu poistettu koko kohtuu! Ois nyt vittu poistan! Saatana miehil on helppoo! Ne vaa vähä runkkaa ja tulee vähä valkost töhnää! Sit ne menee inttii yheksäks kuukaudeks ja koko elämä on kuitattu vittu! Sit tulee lapsii ja miehet lähtee vähä 'pelailee', ku sä oot vaa hyssynhyssynhyssyn!
Tanja yhtyi ja valitti, miten naiset ei voi odottaessa juoda tai polttaa tai tehdä mitään muutakaan.

Suvin seuraava aihe oli, että sperma ja pillu ei normaalisti haise pahalta, mutta kun sperma pyrkii parin päivän päästä ulos, niin miten se haisee niin vitun pahalle.Seuraavaksi Suvi avautuu, kun mies nousee päältä ja lähtee vessaan, eikä itse näe ottiko kumia. Sitten muutaman päivän päästä menee kuselle ja katsoo, kun kumi tipahtaa pönttöön. Ei sitten voinut sanoa, että se jäi matkalle.

Peppuseksi auttaa Suvin ujokakkaongelmaan. Normaalistikin kakkaa vain kerran kahdessa viikossa. Turkissa kuulemma useammin.

[QUOTE="tunti";24538396]Tyttöjen ilta 2-3krt/vuosi = BB-talossa asuminen?[/QUOTE]

No eipä todellakaan! Näitkös lainausmerkit kommenttini alussa? Siis oli ikään kuin tarkoitettu jonkun muun kommentiksi, ei todellakaan minun.. :-)

Tässä Suvin juttuja. Tosi aikuistamaista.. edes mun 17v ei ole näin tyhmä ja ällöttävä vaikka kyllä sekin osaa.

"Sitten otettiin menkat puheeksi ja Suvi alkoi avautumaan. Muut käskivät olemaan rauhassa.
Suvi: Eiku nyt mä vittu avaudun! Vittu miehil on helppoo! Vittu kattokaa näit vitun näppylöit kaulas! Vittu mul on kaula täynnä näppylöit ja rinnat täynnä näit vitun näppylöit! Mul piti alkaa eilen menkat, mut mä siirsin niit ja nyt ne vitun pillerit on tehny näit!
Suvi: No vittu tottakai mul on! Ei mul oo vittu poistettu koko kohtuu! Ois nyt vittu poistan! Saatana miehil on helppoo! Ne vaa vähä runkkaa ja tulee vähä valkost töhnää! Sit ne menee inttii yheksäks kuukaudeks ja koko elämä on kuitattu vittu! Sit tulee lapsii ja miehet lähtee vähä 'pelailee', ku sä oot vaa hyssynhyssynhyssyn!
Tanja yhtyi ja valitti, miten naiset ei voi odottaessa juoda tai polttaa tai tehdä mitään muutakaan.

Suvin seuraava aihe oli, että sperma ja pillu ei normaalisti haise pahalta, mutta kun sperma pyrkii parin päivän päästä ulos, niin miten se haisee niin vitun pahalle.Seuraavaksi Suvi avautuu, kun mies nousee päältä ja lähtee vessaan, eikä itse näe ottiko kumia. Sitten muutaman päivän päästä menee kuselle ja katsoo, kun kumi tipahtaa pönttöön. Ei sitten voinut sanoa, että se jäi matkalle.

Peppuseksi auttaa Suvin ujokakkaongelmaan. Normaalistikin kakkaa vain kerran kahdessa viikossa. Turkissa kuulemma useammin.

:O:O:x

[QUOTE="Mutsi";24538463]Siis onko tämä Suvi todella 34 vee??![/QUOTE]

On on... yleensä en ihmisten ulkonäköä arvostele mutta nyt kun on ollut hänen bilettämisestäänkin puhetta niin valitettavasti naamasta sen huomaa...

OMG! Ei kyl ihan kaikki ole kotona tuolla naisella. OIkeesti kyllä säälittää sen lapset.....

Yhteistyössä