BB suosikki ja inhokki-kysely?

Tehimiini harmaana
Mua aluksi ärsytti tuo Tanja ihan mielettömästi, mutta nyt se onkin noussut mun suosikiksi Miksun rinnalle.

Inhokkeja on Stefan, Matti ja ehdottomasti ällöin on tuo Ben.

sxgn
Inhokit: Janica, Stefan ja Matti
Suosikit: Sebastian, Miksu ja Annika

Suvissa ja Tanjassakin on särmää, vaikka niiden käytös enimmäkseen vaan ärsyttääkin. Pois en heitä halua, ainakaan vielä.

Keijupölly
Mä tykkään Sebastianista, Mikaelista ja Annikasta.

Tanja oli eilisen ohjelmassa jossain ihan ihme tiloissa ja mun mielestä tarttis oikeesti nyt jotain apua, sehän oli ihan hajoamispisteessa. :( Ymmärrän hyvin, miksi sen puhetapa rasi ttaa muita, koska se ihan hyperventiloi ja pihisee puhuessaan ja on aika raivokas.

Se Matti on ihan kamala ihminen, tosi itsekeskeisen oloinen ja inhottava kaikille muille.

Janika on vähän kitkerän oloinen täti.

Stefanin ähinä on hiukan rasittavaa.

ei oikein oo muista mitään sen kummempaa sanottavaa.

Tehimiini harmaana
Ai niin, Sebastian kuuluu kanssa mun suosikkeihin, ja Janica on musta säälittävä kun se on kamala jakari jonka pitää kaiken aikaa pönkittää omaa egoaan vokottelemalla "muitten" miehiä. Toki ne miehetkin on syyllisiä kun lankeaa tuollaiseen, mutta Janicana miettisin vähän millaisen kuvan ihmiset saa siitä.

"vieras"
Ai niin, Sebastian kuuluu kanssa mun suosikkeihin, ja Janica on musta säälittävä kun se on kamala jakari jonka pitää kaiken aikaa pönkittää omaa egoaan vokottelemalla "muitten" miehiä. Toki ne miehetkin on syyllisiä kun lankeaa tuollaiseen, mutta Janicana miettisin vähän millaisen kuvan ihmiset saa siitä.
Musta on huvittavaa kuinka ihmiset pitävät jotain kauheana "jakarina" siksi, että on harrastanut seksiä tv:ssä ja harrastaa strippausta :)

Kyllähän noita tankotanssijoita on nykyisin joka lähiössä, eikä sanan vaihto muuta itse tanssia miksikään. Eiköhän myös jokatoisella ole kokemusta yhden illan jutuista tai enemmän kuin yhdestä seksikumppanista mutta silti hirveä moralisointi. :D

Tehimiini harmaana
[QUOTE="vieras";24905800]Musta on huvittavaa kuinka ihmiset pitävät jotain kauheana "jakarina" siksi, että on harrastanut seksiä tv:ssä ja harrastaa strippausta :)

Kyllähän noita tankotanssijoita on nykyisin joka lähiössä, eikä sanan vaihto muuta itse tanssia miksikään. Eiköhän myös jokatoisella ole kokemusta yhden illan jutuista tai enemmän kuin yhdestä seksikumppanista mutta silti hirveä moralisointi. :D[/QUOTE]

Mä harrastan myös itse tankotanssia, mutta en oo kyllä viel kertaakaan riisuutunut, saatika kiskonut helmiä pillustani samalla. Yhdenillan juttuja oon myös joskus menneisyydessä harrastanut, mutta en telkkarissa. Ja toisten miehiä en oo koskaan pokaillut, ei kuulu tapoihin.

Yhteistyössä