BB on tosi ILKEÄ!

Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja sinkkuäiti:
Minun pääni ei kestäisi talossa olla! Tämän viikon viikko tehtävä olisi ollut minulle jo liikaa.
Ja voi tuota Annaa :/
Mitä se Johan sanoi?
Näytettiin se päiväkirjahuoneen pätkö, jossa Masa, Tero ja Johan sanoi että tilaus oli väärä. Anna ja Kaisa-Reeta olivat siis juuri tulleet taloon. Meinasivat että saako tavaran vaihtaa jos se on mädäntynyttä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja sinkkuäiti:
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja sinkkuäiti:
Minun pääni ei kestäisi talossa olla! Tämän viikon viikko tehtävä olisi ollut minulle jo liikaa.
Ja voi tuota Annaa :/
Mitä se Johan sanoi?
Näytettiin se päiväkirjahuoneen pätkö, jossa Masa, Tero ja Johan sanoi että tilaus oli väärä. Anna ja Kaisa-Reeta olivat siis juuri tulleet taloon. Meinasivat että saako tavaran vaihtaa jos se on mädäntynyttä.
:eek:
 
nekku
mä en ole IKINÄ KOSKAAN MILLOINKAAN hyväksynyt toisten ihmisten haukkumista ulkonäön perusteella, ja mua alkoi oikeasti itkettämään miten julmia ja tyhmiä ja ilkeitä ihmiset on!! ei mitään empatiakykyä, ei yhtään käytetä päätä...
 
b-luokkalainen
No siitä on leikattu puolet pois, joka on muuten näytetty teeveessä jo ennenkin. Pojathan sanoi eivaan, mutta kun toinen on lesbo ja toinen varattu, niin ei ollut ihan sellaisia naisia mitä oottivat. Ja tuo anna, se on sotkenut kaikkien välejä, kun ei kestä jos ei ole miesten huomion keskipiste, haluttu, himoittu jne. Puhuu ongelmastaan myös itse, kun on niin huomion kipeä miesten suhteen. SÄÄLI SEN POIKAYSTÄVÄÄ, varmaan kiva kattoa naistaan kun on mustasukkainen JATKUVASTI ja nuolee siellä johanin korvaa sohvalla ja johan pyytää lopettamaan kun ahdistaa... juu, taisi olla ennustustava lausunto se että tavara on pilaantunutta. "olen pettänyt kaikkia poikaystäviäni" "valehtelisin poikaystävälleni"... hieno mimmi!
 

Yhteistyössä