BB-Minna raskaana

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
.
mun mielestä oli oksettavaa kun mun sisko toivoi mun olevan raskaana kun nuorena tein paniikissa testiä kännisen sekoilun johdosta. Olin juuri alkanut seurustelemaan sekoilun jälkeen nykyisen mieheni kanssa ja mun maailma olisi romahtanut jos olisin ollut raskaana.

ss
Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:
Alkuperäinen kirjoittaja ss:
Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:
Huhuh, onneksi ei tämän vuoden BB-Minna.

Onnittelut hälle. :flower:
Onneksi?
Mitähän vi**ua se esim. sua kaivelee onko tän vuoden Minna raskaana vai ei, etkä voi varmaksi tietää vaikka lapsen hän joskus haluaisikin.

Onneksi sä et ole raskaana?
Harmiksi oot vissiin ollu?
Anteeksi huono sananvalintani. :eek: Ihan sen takia sanoin onneksi, että tämän vuoden BB-Minna on tehnyt kaksi aborttia ja sanonut, että ei lapsia halua.

Söihän tämäkin Minna, joka raskaana, pillereitä.
Ei halunnut lasta kun ehkäisi, nyt haluaakin.

Sama vois käydä toiselle Minnalle, aborteista huolimatta...
Se mieli vaan joskus muuttuu...

Eli jos ihminen on tehnyt abortin, tälle voi huudella mitä sinä huutelet.
Niin sitähän minäkin, ettei tässä abortista kyse, vaan siitä että Minna on sanonut, ettei lapsia halua. No voipi se mieli muuttua.

Alkuperäinen kirjoittaja dddddddddd:
Sepä on kiva sitten että sinäkin Åbo tiedät kuka haluaa lapsen, kuka ei ja vieläpä tiedät missä ajassa muutokset tulee. Toiset muuttaa mielensä raskauden alussa, ei ollenkaan harvinaista vannoa ettei halua lasta, tehdä aiemmin abortteja, tulla raskaaksi ja sitten huomatakin, että aikoo pitää lapsen...
Eli toivokaamme nyt kaikki toisellekin BB-Minnalle raskautta ja vauvoja, koska hän ehkä mahdollisesti sittenkin haluaa lapsen, vaikka julkisuudessa on vasta hetki sitten kertonut aborteistaan ja siitä ettei lapsia halua :saint:. Ja maailma pelastuu.

Miksi se, että joku ei halua lapsia, ja etteivät kaikki raskaudet suinkaan ole millään lailla toivottuja uutisia, on edelleen jonkinmoinen tabu?

Siinä vaiheessa kun BB-Minna 2009 ilmoittaa raskaudestaan ja siitä, että pitää lapsen, sanon että onneksi olkoon. Jos lehdessä taas lukee että hän on raskaana ja tekee abortin koska ei lasta halua, toteaisin että voi räkä, huono tuuri kun on raskaaksi tullut. Ja nyt, kun olen siinä uskossa ettei hän halua lapsia, en toivo hänelle raskautta. Siinäpä se.

ss
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja dddddddddd:
Sepä on kiva sitten että sinäkin Åbo tiedät kuka haluaa lapsen, kuka ei ja vieläpä tiedät missä ajassa muutokset tulee. Toiset muuttaa mielensä raskauden alussa, ei ollenkaan harvinaista vannoa ettei halua lasta, tehdä aiemmin abortteja, tulla raskaaksi ja sitten huomatakin, että aikoo pitää lapsen...
Eli toivokaamme nyt kaikki toisellekin BB-Minnalle raskautta ja vauvoja, koska hän ehkä mahdollisesti sittenkin haluaa lapsen, vaikka julkisuudessa on vasta hetki sitten kertonut aborteistaan ja siitä ettei lapsia halua :saint:. Ja maailma pelastuu.

Miksi se, että joku ei halua lapsia, ja etteivät kaikki raskaudet suinkaan ole millään lailla toivottuja uutisia, on edelleen jonkinmoinen tabu?

Siinä vaiheessa kun BB-Minna 2009 ilmoittaa raskaudestaan ja siitä, että pitää lapsen, sanon että onneksi olkoon. Jos lehdessä taas lukee että hän on raskaana ja tekee abortin koska ei lasta halua, toteaisin että voi räkä, huono tuuri kun on raskaaksi tullut. Ja nyt, kun olen siinä uskossa ettei hän halua lapsia, en toivo hänelle raskautta. Siinäpä se.
'

Ymmärrä sinä vaan tahallasi väärin.
Sekä raskauden toivominen että toivominen ettei joku olisi raskaana on musta törkeää.

ss
Alkuperäinen kirjoittaja .:
mun mielestä oli oksettavaa kun mun sisko toivoi mun olevan raskaana kun nuorena tein paniikissa testiä kännisen sekoilun johdosta. Olin juuri alkanut seurustelemaan sekoilun jälkeen nykyisen mieheni kanssa ja mun maailma olisi romahtanut jos olisin ollut raskaana.
Onhan se oksettavaa:
-toivoa toiselle raskautta, jos tämä ei halua
-toivoa ettei toinen ole raskaana, jos tämä haluaakin olla

Kuten oksettavaa OLETTAA mitä mieltä toinen mahd. raskaudesta on... kannattaisi varmistaa etten tällaisia toivomuksia.

Ymmärrä sinä vaan tahallasi väärin.
Sekä raskauden toivominen että toivominen ettei joku olisi raskaana on musta törkeää.
Minusta taas tuntuu, että sinä ymmärrät tahallasi väärin :). Jos joku toivoo, etten ole raskaana, on se mielestäni vain hyvä asia, koska en itsekään toivo olevani raskaana. Sen sijaan se, että joku toivoisi minun olevan raskaana, tuntuisi ikävältä tällä hetkellä ja tässä tilanteessa.

Mutta olkoon, en jaksa jatkaa enempää näinkin vähäpätöisestä asiasta.

hei
Mulla vaan aina naurattaa nämä juuri testin tehneet lehdille toitottajat. Huomaa, että ei ole kokemusta siitä raskaudesta. Vielä naiivisti uskoo, että totta kai tämä menee loppuun saakka.

Ei sillä, voi mennäkin. Mutta keskenmenot ovat yleisiä ja niitä sattuu vähän yhdelle sun toiselle. En ehkä ihan heti hehkuttais lehdille.

ss
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Siis törkeää silloin kun et voi tietää VARMAKSI mitä as.omainen itse on mieltä raskaudesta
No sitähän ei voi tietää ikinä, paitsi omalla kohdallaan.
Eipä kaikki tiedä edes omalla kohdallaan, mielikin voi muuttua... Myös BB Minnan mieli.

Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Mulla vaan aina naurattaa nämä juuri testin tehneet lehdille toitottajat. Huomaa, että ei ole kokemusta siitä raskaudesta. Vielä naiivisti uskoo, että totta kai tämä menee loppuun saakka.

Ei sillä, voi mennäkin. Mutta keskenmenot ovat yleisiä ja niitä sattuu vähän yhdelle sun toiselle. En ehkä ihan heti hehkuttais lehdille.
Eiks tämmöset tyypit haluu julkisuutta keinolla millä hyvänsä. Voihan sitä seiskalle myydä jutun keskenmenosta siinä missä syntyneestä vauvastakin...

hei
Alkuperäinen kirjoittaja TuKKa oNGeLMa:

Eiks tämmöset tyypit haluu julkisuutta keinolla millä hyvänsä. Voihan sitä seiskalle myydä jutun keskenmenosta siinä missä syntyneestä vauvastakin...
Varmasti voi. Mut noh, itsestä se keskenmeno oli aikoinaan tosi kipeä paikka. En tosiaankaan ois tahtonu sitä koko kansan kanssa jakaa. Ei sitä osannu etukäteen kuvitellakaan, kuinka koville se voi ottaa.

Mut joo, emmä mihkään BB:iinkaan lähtis. :D

ss
Alkuperäinen kirjoittaja TuKKa oNGeLMa:

Adoptio vois myydä hyvin...

Yhteistyössä