BB-Minna menetti vauvansa: Vuodan varmaan kuiviin!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
27.11.2009 8:29 / HANNA JUNTTO SEISKA

- Kohdun ulkouolinen raskaus voi olla hengenvaarallinen, lääkäri sanoi minulle, kertoo BB:stä tuttu Minna Sara.
Seiska kertoi pari viikkoa sitten, että Big Brotherin edelliseltä tuotantokaudelta tuttu Minna Sara, 22, on raskaana. Testin tulos oli hnelle ja poikaystävä Kim Bergströmille aikamoinen yllätys, sillä Minna söi e-pillereitä.

- Näillä näkymin aiomme pitää lapsen. Ei sillä ole väliä, onko se tyttö vai poika, tärkeintä on, että vauva on terve, ilahtunut odottaja hehkutti Seiskan haastattelussa.

Kauheat alavatsakivut

Vaikka odotus alkoi iloisissa tunnelmissa, Minna kärsi hirvittävistä alavatsakivuista.

- Viime viikolla minun oli pakko jopa soittaa päivystykseen. Facebookissa kaikki kuitenkin rauhoittelivat, että kivut kuuluvat ensimmäiseen raskauteen, koska kohtu kasvaa. Halusin uskoa ja luottaa siihen, että kaikki on hyvin, Minna toteaa.

Kohdun ulkopuolinen raskaus

Perjantaina Minna kävi vihdoin lääkärissä, ja ultrassa selvisi, että kivut johtuivat kohdun ulkopuolisesta raskaudesta.

- Kohdun ulkopuolinen raskaus voi olla hengenvaarallinen. Lääkäri sanoi, että se on pakko keskeyttää, Minna kertoo surullisena.

- Kyllä se oli todella iso järkytys. Vaikka raskaus tuli täysin puun takaa, ajatukseen ehti parissa viikossa tottua. Olen henkisesti niin rikki ja loppu, hän jatkaa.

"Vuodan varmaan kuiviin"

Seitsemännelle viikolle edennyt raskaus keskeytettiin lääkityksellä.

- Ajoittain tuli niin pahoja supistuksia, että jouduin ottamaan särkylääkettä. Vuodan varmaan kuiviin, Minna huokaa.

Hän ei ole vielä pystynyt puhumaan asiasta kunnolla.

- Kerroin vain Kimille ja vanhemmille. Olen käynyt asiaa hiljaa itsekseni läpi, ei siitä kiinnosta jutella.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Hän ei ole vielä pystynyt puhumaan asiasta kunnolla.

- Kerroin vain Kimille ja vanhemmille. Olen käynyt asiaa hiljaa itsekseni läpi, ei siitä kiinnosta jutella.

"Ja Seiskalle ja Iltasanomille ja Viihdeuutisille"...

Alkuperäinen kirjoittaja läpätilää:
Kertoi raskaudestaan Seiskalle saman tien kun oli tehnyt testin... Että näin...

Varmaan seiskan kuvaaja piti pissikuppia alla ja käsi kädessä kastoivat tikun pissiin, tais olla vielä vähän kostea testi siinä lehden kuvassa =)

Yhteistyössä