Mä ainakin oon ihan tykännyt, en yleensä käytä pahemmin meikkivoidetta. Tuo tuntui kevyeltä iholla ja on helppo levittää - levitin ihan vaan sormilla samaan tapaan kuin kosteusvoiteen. Levittyi tasaisesti, ei jäänyt rajoja eikä paksumpia kohtia. Mulla on aika kuiva iho ja kosteusvoide on alla, tosin yritän antaa kosteusvoiteelle aikaa imeytyä kunnolla ennen tota. Puuterin se kyllä vaatii päälle, mutta niinhän ne kai kaiikki. ihan passeli tuote, ja ikää on 29. Ei hirveästi ryppyjä
[QUOTE="vieras";25754471]Mä ainakin oon ihan tykännyt, en yleensä käytä pahemmin meikkivoidetta. Tuo tuntui kevyeltä iholla ja on helppo levittää - levitin ihan vaan sormilla samaan tapaan kuin kosteusvoiteen. Levittyi tasaisesti, ei jäänyt rajoja eikä paksumpia kohtia. Mulla on aika kuiva iho ja kosteusvoide on alla, tosin yritän antaa kosteusvoiteelle aikaa imeytyä kunnolla ennen tota. Puuterin se kyllä vaatii päälle, mutta niinhän ne kai kaiikki. ihan passeli tuote, ja ikää on 29. Ei hirveästi ryppyjä [/QUOTE]
Eipä tarvitse puuteria Blascon meikkivoiteen kanssa.
Olen tykännyt. Ajaa ihan saman asian kuin kosteusvoide, pohjustus, peitevoide, meikkivoide- ruljanssin. Laitan vähän puuteriatuon BB:n päälle, muuten alkaa iho kiiltämään. Ikää minulla on 30v.