BB määrännyt Johanin häätöäänestykseen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Onnsku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä en ihan oikeasti enää tiedä, et kuka vois sen kisan voittaa, kun ei siellä oo hyviä tyyppejä lainkaan!

Ja BB:stä nyt vielä. Onko joku jo löytänyt siitä tunnarista Saulin? Mä en ole vieläkään. Missä vaiheessa se siinä näkyy?

Sauli on siinä just ennen tunnarin loppua, kuussa (tvs) joka lentelee kohti katsojaa. harmaa pallero.

mua on tunnarissa häirinnyt se että kenen kasvot näkyy Sain kasvojen vieressä, mutta kai se on "heijastuma" Sarista.

ja aika varmaan voisin veikata että Johan voittaa. tosin ei sekään mun suosikki ole, mutta paras huonoista.

JEE!! Vaikken Johanistakaan yhtään tykkää (hänen yksityiselämän sähläyksien takia), niin toivottavasti Cheryll joutuisi nyt häntä vastaan, niin päästäisiin siitä kauheasta kermaperseestä.

Alkuperäinen kirjoittaja SYY:
JOhan käski eilen Kaisa -Reetaa sanomaan terveisiä ulkopuolelle. luulen että sen vuoksi hän on äänestyksessä koska ulkomaailmaan ei saa lähettää viestejä tms. eli sääntörikkomuksesta. mutta ei johan sieltä putoa, on tullut mullekkin suosikki vaikka aluksi oli inhokki.

tämä on varmaanki se syy sitten!!!!

Mä olen miettinyt, että onkohan se ihan rahastusta se, että ne näyttää sunnuntain lähetyksessä sitä äänestystilannetta. Se on aina MUKA niin täpärällä ja erot senkun pienenee ym ym. Sitten lopulta ero on kuitenkin melko selvä vaikka just on hehkutettu jotain alle prosentin eroa.

Alkuperäinen kirjoittaja Florence:
Mä olen miettinyt, että onkohan se ihan rahastusta se, että ne näyttää sunnuntain lähetyksessä sitä äänestystilannetta. Se on aina MUKA niin täpärällä ja erot senkun pienenee ym ym. Sitten lopulta ero on kuitenkin melko selvä vaikka just on hehkutettu jotain alle prosentin eroa.

Mun mies sanoo aina samaa et on pelkkää rahastusta ...

Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:
Mä en ihan oikeasti enää tiedä, et kuka vois sen kisan voittaa, kun ei siellä oo hyviä tyyppejä lainkaan!

Ja BB:stä nyt vielä. Onko joku jo löytänyt siitä tunnarista Saulin? Mä en ole vieläkään. Missä vaiheessa se siinä näkyy?

Sauli on siinä just ennen tunnarin loppua, kuussa (tvs) joka lentelee kohti katsojaa. harmaa pallero.

mua on tunnarissa häirinnyt se että kenen kasvot näkyy Sain kasvojen vieressä, mutta kai se on "heijastuma" Sarista.

ja aika varmaan voisin veikata että Johan voittaa. tosin ei sekään mun suosikki ole, mutta paras huonoista.

Ok. Pitää ensi kerralla sitten tiirata sitä kuuta. Mä olen ainakin katsonut, että Sarin naama on siinä yhdessä kohtaa kahdesti.

aivan selkeetä rahastusta.

No eihän ole aina täpärällä. Muistis ilmeisesti pätkii mutta kyllä sieltä on lennetty pihalle ihan selvällä erollakin.

Mutta mitä väliä, kunsä varmaan uskot että ne asukkaat on näyttleijöitä. :D

No eihän ole aina täpärällä. Muistis ilmeisesti pätkii mutta kyllä sieltä on lennetty pihalle ihan selvällä erollakin.

Mutta mitä väliä, kunsä varmaan uskot että ne asukkaat on näyttleijöitä. :D
En mä usko, että ne mitään näyttelijöitä on. Totta kai on selvälläkin erolla lähdetty talosta, mutta monesti hehkutetaan, että toinen kirii ja kirii ja ero on nyt sitä ja sitä. Totta kai sellainen saa ihmiset äänestämään entisestään sitä suosikkiaan.

Uusimmat

Yhteistyössä