Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:fuulaa tämä tieto, ei tänään ole nimeämisiä
Alkuperäinen kirjoittaja Mammanpojat:Johan voittaa koko kisan! =)
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:fuulaa tämä tieto, ei tänään ole nimeämisiä
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Ihan oikein,koska hänhän oli suojassa äänestykseltä viikon ajan,luultavasti äänestyksessä on taas kolme ihmistä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:johanhan voittaa koko paskan, joten sääli niitä jotka tulee nimetyksi :B
ja mikäs se viikkotehtävä on, joko ajoneuvo on selvinnyt??
Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Ihan oikein,koska hänhän oli suojassa äänestykseltä viikon ajan,luultavasti äänestyksessä on taas kolme ihmistä.
Kaks viikkoa oli suojassa kun sen kolhoositehtävän ajanhan oli myös niin, ettei johania saanut äänestää
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Ihan oikein,koska hänhän oli suojassa äänestykseltä viikon ajan,luultavasti äänestyksessä on taas kolme ihmistä.
Kaks viikkoa oli suojassa kun sen kolhoositehtävän ajanhan oli myös niin, ettei johania saanut äänestää
Niin joo,mut Johan ei tule voittamaan!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:Ihan oikein,koska hänhän oli suojassa äänestykseltä viikon ajan,luultavasti äänestyksessä on taas kolme ihmistä.
Niin joo,mut Johan ei tule voittamaan!![]()
Voittaapas... prkl![]()
Mä yritän joka kerta nähdä sen, mutta en oo onnistunut.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä en ihan oikeasti enää tiedä, et kuka vois sen kisan voittaa, kun ei siellä oo hyviä tyyppejä lainkaan!
Ja BB:stä nyt vielä. Onko joku jo löytänyt siitä tunnarista Saulin? Mä en ole vieläkään. Missä vaiheessa se siinä näkyy?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä en ihan oikeasti enää tiedä, et kuka vois sen kisan voittaa, kun ei siellä oo hyviä tyyppejä lainkaan!
Ja BB:stä nyt vielä. Onko joku jo löytänyt siitä tunnarista Saulin? Mä en ole vieläkään. Missä vaiheessa se siinä näkyy?