BB määrännyt Johanin häätöäänestykseen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Onnsku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
fuulaa tämä tieto, ei tänään ole nimeämisiä

Johan häätöäänestykseen!
27.10.2008 14:09
Johan on nimettynä häätöäänestykseen.

Big Brother on nimennyt Johanin tämän viikon häätöäänestykseen.

Nimeämiset ovat totuttuun tapaan huomenna tiistaina. Asukkaat eivät pääse vieläkään nimeämään Johania, sillä Big Brother on nimennyt miehen suoraan tämän viikon häätöäänestykseen.

Miksi Big Brother on nimennyt Johanin suoraan häätöuhan alle? Kuinka Johan reagoi erikoiseen uutiseen? Vastauksen kysymyksiin saat katsomalla BB Extran tiistaina klo 19.00 Subilla.

Häätöäänestys käynnistyy keskiviikkona.

Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Ihan oikein,koska hänhän oli suojassa äänestykseltä viikon ajan,luultavasti äänestyksessä on taas kolme ihmistä.

Kaks viikkoa oli suojassa kun sen kolhoositehtävän ajanhan oli myös niin, ettei johania saanut äänestää

Ihmetyttää suuresti että miksi?En oo huomannut mitään sääntörikettä vaikka 24/7 katselenkin..
No mutta ei sillä niin väliä,Johan voittaa kenet vaan vastaansa saa.

Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:
Ihan oikein,koska hänhän oli suojassa äänestykseltä viikon ajan,luultavasti äänestyksessä on taas kolme ihmistä.

Kaks viikkoa oli suojassa kun sen kolhoositehtävän ajanhan oli myös niin, ettei johania saanut äänestää

Niin joo,mut Johan ei tule voittamaan! :whistle:

Voittaapas... prkl :D

Voittaapas... prkl :D

Katsotaan! :kieh:

Mä en ihan oikeasti enää tiedä, et kuka vois sen kisan voittaa, kun ei siellä oo hyviä tyyppejä lainkaan!

Ja BB:stä nyt vielä. Onko joku jo löytänyt siitä tunnarista Saulin? Mä en ole vieläkään. Missä vaiheessa se siinä näkyy?

Mä en ihan oikeasti enää tiedä, et kuka vois sen kisan voittaa, kun ei siellä oo hyviä tyyppejä lainkaan!

Ja BB:stä nyt vielä. Onko joku jo löytänyt siitä tunnarista Saulin? Mä en ole vieläkään. Missä vaiheessa se siinä näkyy?
Mä yritän joka kerta nähdä sen, mutta en oo onnistunut.

JOhan käski eilen Kaisa -Reetaa sanomaan terveisiä ulkopuolelle. luulen että sen vuoksi hän on äänestyksessä koska ulkomaailmaan ei saa lähettää viestejä tms. eli sääntörikkomuksesta. mutta ei johan sieltä putoa, on tullut mullekkin suosikki vaikka aluksi oli inhokki.

on se siinä ihan lopussa. sellasessa pienessä pallossa joka kiertää maata :D fiksu selitys taas :headwall:

Uusimmat

Yhteistyössä