BB-Janica sanoi eilen, ettei pese alapäätään!!

  • Viestiketjun aloittaja hyhhyh
  • Ensimmäinen viesti
hyhhyh
Seurasin illalla 24/7, ja siellä kamalan ällötöttävän strippishownsa päätteeksi Janica veti römpsästää helminauhan. Noh, pilalla joku asukas jekutti Sebastianin haistamaan helmiä, ja Sebastian järkyttyi kun helmet haisivat niin järkyttäville.

Noh, tästä keskusteltiin pitkään ja Janica kertoi useaan otteeseen hajun johtuvan siitä, ettei ole pessyt aikoihin alapäätään, vaikka on käynyt suihkussa. Hän ei kuulemma pese sitä kuin hyvin harvoin, ja silloinkin pelkällä vedellä, koska saippua aiheuttaa heti hiivan.

Kuka ihminen ei pese alapäätään suihkussa? ! Hyvä tavaton! Eikä muut asukkaat edes olleet kovin järkyttyneitä asiasta. Joku siinä kyseli, että miksi ihmeessä Janica ei pese pimpsaansa jos kerran käy muutenkin suihkussa, johon J vastasi, ettei ole tapana. MITÄH?! Ja aikunen ämmä..
 
[QUOTE="otava";24828315]Vai viet jonkun treffeille.. Eipä taida ehdokkaita olla liikaa..[/QUOTE]Mä en tarvitse ehdokkaita vaan osaan ihan itse pyytää jos siltä tuntuu. Ja usko tai älä, osa tämän maan naispopulaatiosta ei vielä ole täysin aivokuolleita.
 
Mä en IKINÄ pese toosaani tuolta ihan sisältä emättimestä. Tuosta suulta pesen ja sieltäkin vain vedellä. Ja mulle on lääkäri sanonut et se on ihan turhaa ronkkia tuolta saippuan kanssa kun se vain pahentaa emättimen luonnollista "märkyyttä" ja tasapainoa muutenkin.
 
"daaaa"
Mä en IKINÄ pese toosaani tuolta ihan sisältä emättimestä. Tuosta suulta pesen ja sieltäkin vain vedellä. Ja mulle on lääkäri sanonut et se on ihan turhaa ronkkia tuolta saippuan kanssa kun se vain pahentaa emättimen luonnollista "märkyyttä" ja tasapainoa muutenkin.
ootko sä oikeesti noin....eikai sitä sieltä SISÄLTÄ tarvi EMÄTTIMESTÄ pestä herrajumala! Mutta päältä sellaiseen tarkoitetulla pesunesteellä ja vedellä HUULTEN VÄLIT! Ei tarvi ronkkia emättimen aukosta mitään sisään, voi jumalauta sentään!

Hyi v'ttu ne jotka ei pese persettää, eestä tai takaa! Et varmaan pakaraväliäkään pese KOSkaan? Siellä vaan paskat haisee, hyi helevetti. Kyllä mä senkin pesen AINA samalla pesunesteellä kuin värkkinikin tai ihan saippualla ja vedellä. JONKA jälkeen vielä käsille kunnon saippuointi tietysti!

Ja hiiva tulle vaan siteistä jonka pystyny eliminoimaan kun käyttää paperia sitten päällä kunnon kerroksen, eipä oo sidekkään aina niin veressä ja voi vaan sen paperikerroksen vaihtaa välissä.
 
[QUOTE="daaaa";24828463]ootko sä oikeesti noin....eikai sitä sieltä SISÄLTÄ tarvi EMÄTTIMESTÄ pestä herrajumala! Mutta päältä sellaiseen tarkoitetulla pesunesteellä ja vedellä HUULTEN VÄLIT! Ei tarvi ronkkia emättimen aukosta mitään sisään, voi jumalauta sentään!

Hyi v'ttu ne jotka ei pese persettää, eestä tai takaa! Et varmaan pakaraväliäkään pese KOSkaan? Siellä vaan paskat haisee, hyi helevetti. Kyllä mä senkin pesen AINA samalla pesunesteellä kuin värkkinikin tai ihan saippualla ja vedellä. JONKA jälkeen vielä käsille kunnon saippuointi tietysti!

Ja hiiva tulle vaan siteistä jonka pystyny eliminoimaan kun käyttää paperia sitten päällä kunnon kerroksen, eipä oo sidekkään aina niin veressä ja voi vaan sen paperikerroksen vaihtaa välissä.[/QUOTE]

Joo mut jos se on römpsästään vetänyt sen helminauhan niin se on silloin ollut emättimessä ja tottakait se tuoksahtaa ihan sille paikalle itelleen!!!! Ja jos Janica on meinannut ettei pese alapäätään niin on voinut tarkoittaa samaa kuin minäkin ettei tuolta sisältä. Jos normaalisti käy suihkussa niin alapää peseytyy melkein itsestään, ei tarvii ku vähän häppäreitä hiplata nii pimppa on puhdas. Nopea ja helppo ja hygieeninen tapa. Ei sitä tarvii suihkun kanssa puolta tuntia monta kertaa päivässä lotrata, kuivuu vaan ja siitä ei tule kuin haittaa.
 
"aapee"
Joo mut jos se on römpsästään vetänyt sen helminauhan niin se on silloin ollut emättimessä ja tottakait se tuoksahtaa ihan sille paikalle itelleen!!!! Ja jos Janica on meinannut ettei pese alapäätään niin on voinut tarkoittaa samaa kuin minäkin ettei tuolta sisältä. Jos normaalisti käy suihkussa niin alapää peseytyy melkein itsestään, ei tarvii ku vähän häppäreitä hiplata nii pimppa on puhdas. Nopea ja helppo ja hygieeninen tapa. Ei sitä tarvii suihkun kanssa puolta tuntia monta kertaa päivässä lotrata, kuivuu vaan ja siitä ei tule kuin haittaa.
Joo kyllä se tarkotti ettei oo pessyt ollenkaan sitä edes ulkopuolelta... Et hyi helvetti sanon minä :D Oli pakko jakaa tämä ällöttävyys muidenkin kanssa. Samalla toivoin salaa, että täälläkin olis joku ällö joka ei pese värkkiään. Niin voin kauhistella ihmisten älyttömyyttä vieläkin enemmän.
 
[QUOTE="daaaa";24828463]ootko sä oikeesti noin....eikai sitä sieltä SISÄLTÄ tarvi EMÄTTIMESTÄ pestä herrajumala! Mutta päältä sellaiseen tarkoitetulla pesunesteellä ja vedellä HUULTEN VÄLIT! Ei tarvi ronkkia emättimen aukosta mitään sisään, voi jumalauta sentään!

Hyi v'ttu ne jotka ei pese persettää, eestä tai takaa! Et varmaan pakaraväliäkään pese KOSkaan? Siellä vaan paskat haisee, hyi helevetti. Kyllä mä senkin pesen AINA samalla pesunesteellä kuin värkkinikin tai ihan saippualla ja vedellä. JONKA jälkeen vielä käsille kunnon saippuointi tietysti!

Ja hiiva tulle vaan siteistä jonka pystyny eliminoimaan kun käyttää paperia sitten päällä kunnon kerroksen, eipä oo sidekkään aina niin veressä ja voi vaan sen paperikerroksen vaihtaa välissä.[/QUOTE]

Alapesuun ei suositella käytettävän muuta kuin vettä. Saippua vaan pahentaa tilannetta.
 
"vieras"
Mahtaa teillä olla pahemmanlaatuisia tulehduksia jos oikeen täytyy hingata römppää päivittäin ja vielä saippuoilla. Se mitä sieltä römpsästä tulee ihan luonnostaan on se paras pesu ja voide alapäälle, vesipesu muuten riittää ulkopuolelta. Ja kyllähän se tuossa peseytyy suihkussa käydessä vaikka ei niin ronkkiskaan. En siis tiedä mitä Janica tarkoitti, sehän peseytyy ihan suihkussa käydessä.

Ja kyllä se nyt vaan aina vähän haisee jos sisällä käydään ronkkimassa, vaikka jotkut nyt väittääkin haisevansa aina suurinpiirtein laventelilta peräsuolestakin. Miksi ihmeessä täytyy niin hirveesti kauhistella ihan normaaleja asioita?
 
"Sara"
Mä pesen kyllä päivittäin alapääni ihan huolellisesti häpäreiden välistä ja poimuista, mutta en koskaan saippualla enkä tunge sormiani sisälle asti muuta kuin sen verran mitä ne muutaman millin automaattisesti menee, kun sinne suuntaan säheltää.
 
Sexman
Kyllä pillun pitää pillulta haista! Mutta kyllä on kaikkein mukavinta silleen sekstailla suihkussa ja jonkun verran pillua hieroa. Toki sinne ne mällit sitten lentää (ellei sitten peppuun, naamalle tai suuhun vaikkapa), mutta sitten voi pestä uusiksi ihan vaan siks että kohta taas pannaan!

Kyllä se peruspillun haju on hyvä. Ja oon ihan varma et tää Janican pillu on kyllä just mahtava. Kyllä se noi jutut tietää ja on niin paljon harrastanut että tietää... Varmaan ihan maailman ihanin sänkytouhuis...
 

Yhteistyössä