BB-Henna: "paremman näköinen kuin muut"

  • Viestiketjun aloittaja Belles
  • Ensimmäinen viesti
On kyllä tavallista rumempi tuo Henna mun mielestä, enkä sano sillä että olisin KATEELLINEN niin kuin neiti kaikkien väittää olevan.
Hienoa, että voi kaiken negatiivisen itseensä liittyen kääntää kateudeksi mielummin kun ajatella, että mä oon oikeesti ihan tavis.
 
niinpä
No jos Henna olet niin hyvännäköinen, niin miksi sun pitää hankkia silikonit, käydä rasvaimussa ja laittaa botoxia jo nyt, vaikka olet vasta 19 vee? Vai juuri näiden keinojen vuoksiko vihdoin olet sitten tyytyväinen itseesi?
http://blogit.iltasanomat.fi/kyttaaja/?cat=14
 
Taas on ketju täynnä katkeria kotiäitejä jotka on itse kaikki niiiiiin kauniita. Eihän kukaan saa itseään koskaan kehua...Ei Hennakaan varmaan tarkoittanut tuolla että paremman näköinen kuin kaikki muut, mutta on keskivertoa nätimpi. Mikä on kyllä totta :attn:
 
Alkuperäinen kirjoittaja pimmi:
Taas on ketju täynnä katkeria kotiäitejä jotka on itse kaikki niiiiiin kauniita. Eihän kukaan saa itseään koskaan kehua...Ei Hennakaan varmaan tarkoittanut tuolla että paremman näköinen kuin kaikki muut, mutta on keskivertoa nätimpi. Mikä on kyllä totta :attn:
no tosta voidaan olla montaa eri mieltä

:D :whistle:
 
Mun mielestä sillä oli kyllä Mariannan jälkeen talon paras kroppa. Kummankaan kasvot ei mua saa ihastelemaan mutta kropat molemmilla typyillä sellaisia että voisin ottaa ihan milloin vaan itsellekin sellaisen :whistle:
 
v
Ihme kun aina pitää olla muka kateellinen, jos jonkun ulkonäkö ei miellytä.. aika kulunut selitys. Rumahan se henna on kun perse, mutta itsetuntoa onneksi löytyy.

Ja tuosta kropasta, ai et hyvännäköinen? Iso roikkomaha ja muovitissit. Mä ottaisin tuulin kropan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Ihme kun aina pitää olla muka kateellinen, jos jonkun ulkonäkö ei miellytä.. aika kulunut selitys. Rumahan se henna on kun perse, mutta itsetuntoa onneksi löytyy.

Ja tuosta kropasta, ai et hyvännäköinen? Iso roikkomaha ja muovitissit. Mä ottaisin tuulin kropan.
Täh? Puhutaanko me samasta.
 
Omalla tavallani ymmärrän tuota Hennaa.

Itse olin pienenä myöskin jonkintasoisesti ulkonäöstä kiusattu, ulkoisesti olin aika presiis saman näköinen kuin Ruma Betty. :) Milloin haukuttiin silmälaseista, milloin hiuksista ( sairastin pienenä seborrhean ja hiukset leikattiin lyhyiksi siilimallisiksi kun olin 5-6), milloin mistäkin.

Sitten kasvoin isoksi enkä ollenkaan hassumman näköiseksi ja on pakko myöntää että joka kerta kun joku noista kiusaajistani tulee jossain vastaan ja näen että on mahdollisesti tantta-look jyrännyt, tullut ylipainoa tai muuten vain on epämiellyttävä ulkoinen habitus, kyllä se vaan niin on että saan siitä mielettömät kicksit. Evil bitch inside of me ottaa tilanteesta ilon irti.. :D
 
hemuli
Alkuperäinen kirjoittaja Jessica Rabbit:
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Ihme kun aina pitää olla muka kateellinen, jos jonkun ulkonäkö ei miellytä.. aika kulunut selitys. Rumahan se henna on kun perse, mutta itsetuntoa onneksi löytyy.

Ja tuosta kropasta, ai et hyvännäköinen? Iso roikkomaha ja muovitissit. Mä ottaisin tuulin kropan.
Täh? Puhutaanko me samasta.
Onhan sillä iso vatsa.

 
Minusta on pärstävärkki ihan väärässä vartalossa. Vartalo on kyllä semmonen, että voisin omani vaihtaa samantien, mutta siihen se sitten jääkin. En ymmärrä miten jotkut voi pitää kauniina, musta ihan tavallisen näkönen ja aivan liikaa pakkelia naamassa.
 

Yhteistyössä