Bb 2010 pino

ou jee
Eihän toi Maria oikeesti VOI olla tollanen. Ja toisaalta ei kai kukaan kuukausikaupalla jaksa vetää tollasta roolia?

Ja höh. Mä jo luulin, että olis äänestys siitä ketkä jää taloon. Mielelläni antaisin myös miinusääniä.
 
jhjhhjghj
Maria = Hirvee wannabe diiva.. ja vegasiin glamourmalliksi. Ei tolla naamalla. Hiukset ihan kulahtaneet, huulet kaipais botoxia ja naamavärkki pitäis öö oikeestaan kokonaan vaihtaa jotta glamouria ois nähtävissä. Jotenkin käytetyn näköinen..

Miten sillä yhdellä ressukalla oli niin isot tissit?!??!! isommat kun mulla ja olen kuitenkin nainen jolla on C65 rinnat!!!
 
kertokaa
Eihän toi Maria oikeesti VOI olla tollanen. Ja toisaalta ei kai kukaan kuukausikaupalla jaksa vetää tollasta roolia?

Ja höh. Mä jo luulin, että olis äänestys siitä ketkä jää taloon. Mielelläni antaisin myös miinusääniä.
Apua ohjelma oli kait myöhässä, en nähnyt loppua kun tallensin digiboksiin, mitä siinä sanottiin tuosta äänestyksestä, tai siis ettei olekaan äänestys???
 
ou jee
Kävin jo ruotimaan mun suosikki-inhokin tietoja. Mitat 165cm ja 62kg. Hmm... mulla on samat mitat ja oon sentään liikuntaa harrastamaton kotiäiti. Onkohan tossa joku virhe tullunna, vatsa sillä on ihan napakassa kunnossa, joten takapuolessako se kaikki paino on?
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja PuhuksääMulle;21893738:
Siis osaa talosta ei näytetty vai? Jäi alku katsomatta niin menny tuollanen ohi....

Paul voisi ottaa kalossin kuvan takalistoonsa ensimmäisenä.... :kieh:
Juu osa on piilossa. Ilmeisesti ne nyt sitä laajentaa koska asukkaat nukkuu ulkona ja sisäkamerat on suunnattu kattoon.
 
"Rouva"
Olihan siellä taas tyyppejä valittuna! :D

Maria ja Paul on mun inhokki-ällökit, pisti vähän ärsyttään sen Paulin ulkonäkökeskeinen arviointi ihmisistä... Se Kseniakin oli sen mielestä mielenkiintoinen tyyppi kun oli niin kaunis, mut ku meikit poistettiin, ei ollutkaan enää niin mielenkiintoinen, vai mitä se selitti... siis whaat? Voiko joku olla noin ulkonäkökeskeinen? :eek: Että ihmisen mielenkiintoisuus mitataan ulkonäön perusteella?
 
"Nanni"
Mun mielestä olis mielenkiintoista nähdä varsinaisina asukkaina Maria ja Jani. Maria oli hieman ärsyttävä persoona, mutta just siksi se pitäisi olla asukkaana. Jani taas on aika lailla eri planeetalta, kuin kukaan muu noista kilpailijoista, ja nimenomaan siks asukkaaksi.
 
...
Eihän toi Maria oikeesti VOI olla tollanen. Ja toisaalta ei kai kukaan kuukausikaupalla jaksa vetää tollasta roolia?

Ja höh. Mä jo luulin, että olis äänestys siitä ketkä jää taloon. Mielelläni antaisin myös miinusääniä.

Torstainahan kai se äänestys alkaa. Eikös se olisi hyvä, että noita ärsyttäviä ihmisiä olisi jatkossa? Jos kaikki on samasta puusta veistetyt ja kaikki on tavallisen tylsää ja tappavan tasaista, niin onko BB:ssä mitään mielenkiintoista, jonka vuoksi sitä katsoisi?
 
"hmm"
Hyi, kun näin sen Marian siinä sunnuntain ohjelmassa, olin ihan varma että se tulee taloon :(. Ja takuulla löytyy sille kannattajia siksi kun sillä on muka viihdearvoa kaikessa idioottimaisuudessaan. Otin muuten aika loukkauksena kun mieheni sanoi että "Glam with M" on seksikäs, millainen naismaku sillä oikein on!? :D

Janin toivoisin myös tippuvan, en vain kestä sitä pelkoa että sitä alettais syrjiä siellä :/.

Hannu on mustakin aika seksikäs, vaikka partamiehistä en normaalisti pidäkään. Paul ja Petri on aivan järkkyjä, kuin myös Habib. Xenia ja Mari on perusteiniääliöitä, mutta eivät yllä läheskään Marian idioottimaisuuden tasolle. Marika on 23 (!!!!) ja henkiseltä tasoltaan noin 13. Yök. Mialla on ärsyttävä ääni, eikä muutenkaan tullut kovin mairittelevaa kuvaa.

Ville ja Satu on kiinnostavimmat, ja ehkä myös superkaunis Elisabeth!
 
Ei eilen näytetty telkkarissa sitä janin ensimmäisen illan esittelyä itsestään se oli jotenkin niin surkuhupaisaa,toion janin olevan jatkossa kun se on niin hassu niin saa monet naurut,ei tietenkään pahalla.Se Maria ja Paul ja olikohan se yksi Mari niin aivan uskomattoman Pinnallisia ihmisiä,millä se Mariakin määrittelee ihmisten paremmuuden,ulkonäön perusteellako?

Toisaalta toivon Marian putoavan,mutta toisaalta olisi kiva kattoa kun se hajoilee siellä kun joutuu olee näitten Nobodyjen kanssa siellä,Paulille ehdottomasti kenkää.
 
Sitä mä oon ihmetellyt tossa BB:ssä, että kun siellä on noin kourallinen sattumanvaraisia ihmisiä, niin mikä on se ihmeellinen "parinmuodostuspakko" mikä joillain on.
-- Tyyliin hirveetä draamaa ja mustasukkaisuutta jostain eto äijästä, mikä on täys omahyväinen piippi.
 
Viimeksi muokattu:
"Ahven"
Eilen illalla tuli katsottua Subilta tuota ja aika tylsän oloista oli meno vielä. Verrattuna esim. viime kauden ekaan iltaan :D

Paul on kyllä ällön limainen ja hitto se jääkiekkoilija viiksineen! Tykkää Matti Nykäsestä :eek: Sitä se siellä varmaan sit laulaakin ja Popedaa kans :D

Kävi heti ekana ärsyttämään se, et kaikille piti tarjota vettä ja sit heti perään todeta, et se on muuten sit keltaista ja lämmintä. Hittoko sitä pitää edes tarjota!!

Partaveikko vaikutti mielenkiintoiselta, samoin se punatukkainen (pidempihiuksinen ) Siitä 40:sestä tulee mieleen aiempi asukas Manta! Jotenkin samanmoinen, rempseä nainen =) Tykkään!

Maria vai glamourmalliks!! :D Niin no onhan Tuksukin glamourmallin töitä tehny, et sen puoleen...
 
Maria on säälittävä tapaus! Itsetunto kadoksissa, ja huolestuttavaa että tuon ikäinen halajaa jo nenänkorjaus leikkaukseen, ym. naamavärkin korjaukseen. Tisseistä puhumattakaan. Surullista toisaalta, että tuon ikäisellä tytöllä on elämänarvot noin päälaellaan. Luulen että Marialle tulee lähtö aika nopeesti tuolta talosta, kun on luonteeltaakin melko diiva ja katsoo jokaista nenänvartta pitkin. Kakara mikä kakara!!
Paul hieman samaa kaliperia...Oksettava suorastaan!
 
"katt"
Minusta sen Habibin ja Miian pitäisi lähteä. Habib oli ihan tylsä, ei mitenkään erottunut joukosta ja se Miia oli tosi ärsyttävä, sinkoili koko ajan vain paikasta toiseen. Ja siis se Paul oli tosi ällöttävä, mutta tuo varmaan vähän vipinää taloon. :D
 

Yhteistyössä