H
"henni"
Vieras
...Kun oli eilenkin puhetta siitä, miten alle vuotista nukuttaa kun on näin kuuma..
Niin onko kellään kokemusta tuosta kyseisestä laitteesta? Se on ny ajatuksena hakea seuraavana.. Vieläkö noissa on sellanen iso paksu putki joka pitäis työntää jostai ikkunasta..? Vieläkö ne pitää Kovaa meteliä..? "Kova"meteli kun on niin suhteellista, oletan että sähköinen rintapumppukin pitää kovempaa ääntä..?
Niin onko kellään kokemusta tuosta kyseisestä laitteesta? Se on ny ajatuksena hakea seuraavana.. Vieläkö noissa on sellanen iso paksu putki joka pitäis työntää jostai ikkunasta..? Vieläkö ne pitää Kovaa meteliä..? "Kova"meteli kun on niin suhteellista, oletan että sähköinen rintapumppukin pitää kovempaa ääntä..?