Bauhaussin Proklima 7000 ilmastointilaite?? kuuuuma

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "henni"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"henni"

Vieras
...Kun oli eilenkin puhetta siitä, miten alle vuotista nukuttaa kun on näin kuuma..
Niin onko kellään kokemusta tuosta kyseisestä laitteesta? Se on ny ajatuksena hakea seuraavana.. Vieläkö noissa on sellanen iso paksu putki joka pitäis työntää jostai ikkunasta..? Vieläkö ne pitää Kovaa meteliä..? "Kova"meteli kun on niin suhteellista, oletan että sähköinen rintapumppukin pitää kovempaa ääntä..?
 
meillä oli eilen illalla sisällä 26c lämmintä, neiti 9kk kiukutteli kovasti johonkin 23 asti, kärsivällisesti tyrkytin pukllossa vettä koko ajan ja kyllä se neiti sit nukahti :D
 

Yhteistyössä