Barcelona vai Rooma marras- joulukuussa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "möykky"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Lähtisin Barcelonaan ihan vaan siksi kun siellä on tohon aikaan lämpöisämpää...
Roomaan kyllä tekis mieli matkata minunkin, mutta mieluummin kuitenkin sitten kun on lämpimämpää. Ja joo, ei siellä Barcelonassakaan siihen aikaan mikään helle ole, joten aika hankalan laitoit! Mä tykkään lämpimästä!:)

Molemmat ihania! Noin talvisaikaan kannattaisin Roomaa. Barcelonan viehätyksessä suuri osa tulee mahdollisuudesta rantaelämään ja puistoissa käyskentelyyn. Jos kelit on koleita niin Roomassa sitten jaksaa katsella nähtävyyksiä ja shoppailla ja syödä.

[QUOTE="a p";29085539]No HÖH sun kanssas! ;) Miksi ihania kumpikin?[/QUOTE]

Niin paljon katsottavaa, historiaa, hyvää ruokaa.. Barcelonan etu on meri, jos siitä tykkää. Rooma taas on.. Rooma.. sanoo yksi pitkään saapasmaassa asunut.

Montako päivää ajattelitte olla?

Oon ollut molemmissa, mutta heinäkuussa. :) Itse lähtisin ehkä Roomaan, jos ajankohtana olisi loppuvuosi. Rooma on kuitenkin enemmän kaupunkiloma ja sopisi siksi ehkä paremmin kylmän ajan kohteeksi? Barcelonassa biitsi on isommassa osassa.

[QUOTE="aapee";29085865]4-5 päivää[/QUOTE]

Ihan sopivan mittainen matka siis. :)

Mä en tosiaan osaa sanoa, kumpi olisi kivempi teille.. Roomaa tunnen enemmän, mutta ihastuin myös Barcelonaan ja liian lyhyt visiitti oli.

Joka tapauksessa, hyvää matkaa :)

Molemmat on mun mielestä ihania. Oltiin lähdössä nyt ensi viikolla Barcelonaan, mutta päädyttiinkin Nizzaan :D Olin Roomassa viime vuoden joulukuussa, upea reissu. Yöt oli kylmiä mutta päivällä ihan lämmin. Kaunis sää oli, ja kyllä siellä tekemistä riittää talvellakin.
Sanoisin että menkää Roomaan.

Yhteistyössä