Barbapapa-kakku! *kuva*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja cc
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Sinänsä yksinkertainen malli, ihan ok. Mä kyl liputan perinteisten kakkujen puolesta, nää marsipaani ja vaahtokarkkikakut on niin nähty, harvoin niistä tulee enää vastaan sellaista todellista mestariteosta -ja tavallinen maistuu paremmalle.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Sinänsä yksinkertainen malli, ihan ok. Mä kyl liputan perinteisten kakkujen puolesta, nää marsipaani ja vaahtokarkkikakut on niin nähty, harvoin niistä tulee enää vastaan sellaista todellista mestariteosta -ja tavallinen maistuu paremmalle.
samaa mieltä, marsipaani ja karkkimassa-kakut, hienoja ne on, mutta ei maistu ei nuo päälysteet..
liputan kermakakuille :)

No joo.. tuo helmiäinen on suihkutettu liian läheltä, tuloksena epätasainen ja sotkuisen näköinen pinta. Oletko yrittänyt pyyhkiä liikoja pois kun näyttää ihan siltä?

Parempi olisi ollut siis ilman helmiäistä. Muuten ihan hieno.

Blogissas oli tosi herkullisen näköinen se vadelmakerroskakku :p ja muffinssit oli kauniisti koristeltu. Niistä helmen näköisistä kakunkoristeista en kylläkään tykkää, ne on aika ikäviä syötäviä...

c003.gif

http://cupcake2009.vuodatus.net/blog/category/T%C3%A4ytekakut

oi, vadelmakakun lisäksi ihania muitakin: hedelmäkakku 26.4., hello kitty 5.4. (kun ei pelkkää marsipaania päällinen), mansikka-suklaakakku 7.3., 25-vuotiaan kakku, kinuskikakku...

Sä osaat tehdä tosi kauniita "perinteisiä" kakkuja, siis noita kermapäällysteisiä! Harva osaa niitä koristella noin taidokkaasti, mä kyl keskittyisin niihin jos noin mestarillisesti nitä osaisin koristella ja jättäisin nuo marsipaanijutut vähemmälle.

Alkuperäinen kirjoittaja --:
No joo.. tuo helmiäinen on suihkutettu liian läheltä, tuloksena epätasainen ja sotkuisen näköinen pinta. Oletko yrittänyt pyyhkiä liikoja pois kun näyttää ihan siltä?

Parempi olisi ollut siis ilman helmiäistä. Muuten ihan hieno.

no oliskin ollut helmiäisSUIHKETTA, mutta niin kuin blogissa luki, käytin helmiäistomuväriä, ja sen takia lopputulos on epätasainen. Ja tiedän, olis pitänyt jättää helmiäinen pois.

Yhteistyössä