Bannaaja ei ole Sipuli tai Jätkä. Siis kuka se on?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Bonaire:
mitä väliä sillä on kuka bannaa?jos kerran aiheesta bannataan??ja kuuluuko se edes meille palstailijoille?
Vaan kun useimmiten ko. tyypillä ei oo aihetta bannata. Jos sitä tekee vaan siksi että sattuu itsellä olemaan huono päivä ja kiva tapa purkaa agressiota on antaa parit bannit, niin minusta se kuuluu nimenomaan palstalaisille.
 
perfektionisti
Modet eivät saisi olla keskustelijoita ja näin ei joutuisi miettimään kuka bannin antoi. IS:ssä moderoidaan aina kirjoitukset ennen julkaisua ja ne vaan jää tulematta jos epäsopiva kirjoitus.
 
mitäs jos jokainen mode ois yhtä reiluja toisiaan kohtaan,että ilmottais heti spekulaatioiden alkaessa,että se en ollut minä?!Luulis,et modet vois olla edes siinä asiassa samassa kelkassa,ettei tarvitse heti "pelastaa omaa nahkaansa"..
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja perfektionisti:
Modet eivät saisi olla keskustelijoita ja näin ei joutuisi miettimään kuka bannin antoi. IS:ssä moderoidaan aina kirjoitukset ennen julkaisua ja ne vaan jää tulematta jos epäsopiva kirjoitus.
Kyllä joillain muillakin keskustelupaikoilla modet kirjoittelevat.

 
vieras
Olen itsekin joutunut tuon aiheettoman moderoinnin ja bannaamisen kohteeksi. Ja täysin aiheetta. Minusta olisi syytä laittaa vaihtoon henkilö joka käyttää valtaa tuolla lailla väärin.
 
perfektionisti
Alkuperäinen kirjoittaja Bonaire:
mitä väliä sillä on kuka bannaa?jos kerran aiheesta bannataan??ja kuuluuko se edes meille palstailijoille?
Kyllähän se kuuluu kun modetkin täällä kirjoittelee. Jos ei mieluinen viesti niin banni pamahtaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja SuukkoSuulle:
Alkuperäinen kirjoittaja Bonaire:
mitä väliä sillä on kuka bannaa?jos kerran aiheesta bannataan??ja kuuluuko se edes meille palstailijoille?
Ja kuinkahan niin aiheesta?
en tarkoittanut tän pväisiä..ei kiinnostanut seurata niitä väittely ketjuja..vaan ylipäätään..olen huomannut,että pari modea ilmoittaa heti,ettei ole bannien takana..
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Olen itsekin joutunut tuon aiheettoman moderoinnin ja bannaamisen kohteeksi. Ja täysin aiheetta. Minusta olisi syytä laittaa vaihtoon henkilö joka käyttää valtaa tuolla lailla väärin.
:wave: Samaa mieltä, itsekin olen syyttömänä joutunut modeoikeuden eteen ja saanut tuomion.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Karussa:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Olen itsekin joutunut tuon aiheettoman moderoinnin ja bannaamisen kohteeksi. Ja täysin aiheetta. Minusta olisi syytä laittaa vaihtoon henkilö joka käyttää valtaa tuolla lailla väärin.
:wave: Samaa mieltä, itsekin olen syyttömänä joutunut modeoikeuden eteen ja saanut tuomion.
Ylläpidolle voi ja kanattaa laittaa viestiä!

 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä