Banaania täytekakkuun?

Taare
baania viipaleina ja lisäksi mansikka- tai vadelmahilloa. banaani soseutettuna käy myös todella hyvin vadelmahillon sekaan sekä sitten banaanisosetta, rahkaa, kermavaahtoa ja hiukan ananasta
 
Laitan banaanin haarukalla muussattuna ja jos kakkua ei syödä heti, pirskotan siihen vähän sitruunamehua. Banaanin kanssa käy esim mansikkahillo ja kermavaahto.

Harmi vaan kun niin moni suvusta on banaanille allerginen.
 
Kaunis kiitos vinkeistänne =)
Kuulostaa herkulliselta. Poika oli saanut synttäreillä banaanitäytteistä kakkua ja oli tykännyt. Mä en oo ikinä sellaista tehnyt, joten pitääpä harjoitella vaikka koulun päätöskakuksi.
 
Kostutan kakkupohjaa maidolla, lisään pakaste mansikoista tai vadelmista tehtyä sosetta johon lisätty vähän sokeria (hillo mun mielestä liian makeeta) Sit viipaloin ohkaisia banaaniviipaleita ja creme vanillaa. Nam!
 
Nolottaa myöntää, mutta vielä tähän ikään mennessä en ole kertaakaan tehnyt itse kakkua (aina tilannut ammattilaiselta, kun harvoin syödään täyskäriä) Nyt ajattelin tehdä itse ja mietin kuumeisesti kuinkahan se banaani täytteenä tummuu jos huomenna kakun teen ja su syödään?? Suunnittelin laittavani banaania+vaniljakastiketta ja yhteen väliin mangososetta ja ehkä kermaa/ vaniljakastiketta.... Olen täysin aloittelija
 
Tein juuri äsken 14v. pojalleni täyttärin,siis synttärit tänään ,valmiit pohjat kolmikerroksiset.
Kostutin banaanimehulla, väliin hiukan vadelmahilloa, ja banaaninpalasia, ja yhteen väliin sekahedelmiä purkista.


Päälle kerma-rahkajuttu, ja raastimella suklaata.
:heart: :flower:

laskin hinnaksi noin, alle 10 euroa Eli ei paha :attn:
 

Yhteistyössä