bambukaihtimet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Laikku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Laikku

Jäsen
14.07.2004
851
0
16
tilasin anttilasta 2 semmosta, nyt meinasin niitä alkaa asentamaan paikalleen.
Mut mua ihmetyttää et missä ne ohjeet on, siis aika yksinkertanenhan tuo kyllä on käyttää mut nettisivuilla lukee että täydelliset ohjeet mukana+ ripustuskoukut.
Kellään muilla samanlaisia kapistuksia?
Ootteko laittanu ruuvit seinään ja niihin sen riippumaan vai ootteko hommannu pienet koukut ja niihin?
Kun ei tossa mukana tullu mitn :o

Meillä muuten myös oli alkuun hukassa ne koukut, laitettiin toisilla koukuilla sitte ikkunaan...ja ne koukut löytyi siitä paketista jälkeenpäin. Ne oli jotenki piilotettu ovelasti, että etipäs vielä...

Alkuperäinen kirjoittaja ihkuraksupoksu:
Meillä muuten myös oli alkuun hukassa ne koukut, laitettiin toisilla koukuilla sitte ikkunaan...ja ne koukut löytyi siitä paketista jälkeenpäin. Ne oli jotenki piilotettu ovelasti, että etipäs vielä...
no kun mä katoin ne muovit läpi jo moneen kertaa :o
Voisko ne olla ton kaihdin "rullan" sisällä :whistle:
Uskaltaako tuota aukasta vai levahtaako se koko härveli ihan täysin sekasin sit ? :D

Alkuperäinen kirjoittaja Laikku:
Uskaltaako tuota aukasta vai levahtaako se koko härveli ihan täysin sekasin sit ? :D

Hitsi kun minäkään en kuolemaksenikaan muista olivatko just siellä sisällä...saattoi olla, koska ne toiset koukut oli jo seinässä ja oikeat koukut löytyi vasta kun kaihdin avattiin laitettavaksi ikkunaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Laikku:

Hitsi kun minäkään en kuolemaksenikaan muista olivatko just siellä sisällä...saattoi olla, koska ne toiset koukut oli jo seinässä ja oikeat koukut löytyi vasta kun kaihdin avattiin laitettavaksi ikkunaan.
Ok, eli mun pitää sit vaan aukasta tuo koko härveli nyt :)
Katoin nimittäin ne muovitkin vielä, kaivelin roskien seasta :x ja ei ollu siel :D

Yhteistyössä