Baltic Princess

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja baltic
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

baltic

Vieras
Onko Baltic Princess laivalta pakko mennä maihin Viron puolella? Onko kellään kokemuksia laivasta? Ihan hupimielessä oltaisiin parin kaverin kanssa menossa (ilman lapsia!!)?

Onko sataman läheisyydessä kävelymatkan etäisyydellä mitään kauppoja?

Ei ole pakko mennä maihin. Ihan kiva laiva on, monenlaista ravintolaa löytyy (iltariennoista ei tosin mulla niin kokemusta, koska itse olin siellä lapsen kanssa, sen sijaan lasten leikkihuone oli hieno ;-) Satamasta on kävelymatkan päässä paljon kauppoja mm. vanha kaupunkin näkyy satamarakennuksen ikkunasta.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Kiitoksia kokemuksistanne :)

Muita kokemuksia? Tää äiti on ihan täpinöissään, kun saa kunnolla ensimmäistä kertaa "vapaata" kahden taaperon hoidosta :)

Iltamenot on aivan mahtavia laivalla :) Starlight palacessa on hienoja esiintyjiä, siellä aloiteltiin ilta :) sitten siirryttiin kymppikannelle sundiskoon, olikohan peräti viiteen saakka auki...mukavaa oli :) Kaupassa me ravattiin vähä väliä, haettiin juomia ja käytiin hytissä juomassa :D Kaiken kaikkiaan siellä oli aivan mahtavaa...aamulla käytiin sitten maissa, siinä kauppakeskuksessa sataman vieressä. oli kova nälkä joten käytiin hesessä syömässä :D

Yhteistyössä