Ä
"äiti"
Vieras
Tarvitsisin apua Bake&Party autokakkuvuoan käytössä. Monen munan pohja siihen kuuluu tehdä? Missä asteessa / kuinka kauan olette sitä lämmittääneet? Muistaisin myyjän kehottaneen pitämään hieman normaalia alhaisemmassa lämmössä ja vuoraamaan jossain vaiheessa foliolla, jottei päällinen tummu? Moneen kerrokseen olette saaneet pohjan leikattua? Mites koristeleminen?
kiittää hän, jota tulevat juhlat stressaavat
kiittää hän, jota tulevat juhlat stressaavat