Bake&party autokakku

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "äiti"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

"äiti"

Vieras
Tarvitsisin apua Bake&Party autokakkuvuoan käytössä. Monen munan pohja siihen kuuluu tehdä? Missä asteessa / kuinka kauan olette sitä lämmittääneet? Muistaisin myyjän kehottaneen pitämään hieman normaalia alhaisemmassa lämmössä ja vuoraamaan jossain vaiheessa foliolla, jottei päällinen tummu? Moneen kerrokseen olette saaneet pohjan leikattua? Mites koristeleminen?

kiittää hän, jota tulevat juhlat stressaavat :D
 
Kurkkaapa bake and partyn tai Confetin sivuilta... muistelisin et siel on joskus ollut joku kakkuohje noihin vuokiin. Lähinnä siis aattelin et saisit vinkkiä munien määrään ja paistoaikaan. Kakkublogeissa on kans aika monesti ollu noita autokakkuja joten niistäkin saattais löytyä apua. Sori, en osaa tän enempää auttaa.
 

Yhteistyössä