Bahia feliz

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kissankello
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kissankello

Vieras
Hei,Oletteko käyneet bahia felizissä ja onko kokemuksia monte feliz hotellista.Mitä piditte paikasta hyviä ja huonoja puolia.Entä millanen sää on kanarialla joulukuussa, onko lämmintä vai pilvistä.

En ole kaynyt Bahia Felizissa,mutta muistelen,etta se on oma,irrallinen alueensa vilkkaan tien vieressa(meri toisella puolella)ja keskella ei mitaan eli joka paikkaan pitaa menna autolla. :/
Kanarialla on periaatteessa kesa koko vuoden ,mutta just joulu-tammikuu on kaikkein epavarmointa saan suhteen.Olen pahoillani,etta tuli nainkin negatiivinen vastaus.Hyvaa matkaa kaikesta huolimatta!

Moikka,

Oltiin lasten kanssa helmikuussä Bahia Felizissä ja kyseisessä hotellissa. Tuolloin satoi ja tuuli 2 ensimmäistä päivää ja hotellissa oli aika kylmä, on aika korkealla paikalla. Muuten mukava ja siisti. Menisin kuitenkin ehkä seuraavalla kerralla Orgidea tai Tres Vidas hotelleihin. Muuten bahia feliz oli ihanteellinen lapsi perheelle. Meillä oli myös mukana lapseton pariskunta ja tykkäsivät myös kovasti. Mitään yöelämää et sieltä kyllä löydä. Taksilla kävimme suuremmissa kaupungeissa ostoksilla. Pieniä kauppoja myös bahia felizsissä. B)

Bahia felizissä emme ole olleet, mutta täytyy yhtyä tuohon Chayennen kommenttiin, että joulu-tammikuussa voi olla epävakaista. Meidän reissulla Teneriffalla Puerto de la Gruzissa 6 vuotta sitten oli 16-18 astetta lämmintä, joten eipä oikein rantakelit ollu. Muuten kyllä ihan mukavaa ja muistaakseni 2-3 tunnin ajomatkan päässä Americanoksessa oli sääkin lämpimämpi, mutta siellä taas tuuli, niin että ei siitä oikein rantalomaa tullu.

Toivottavasti teille osuu parempi sää! Ne kun on ihan tuurista kiinni.

Kiitoksia kommenteista.Itse olen ollut maspalomaksessa maaliskuussa ja lämmintä oli +27,eikä yhtään pilvistä päivää.Mutta pitää varmaan kokeilla bahia felifiä ja katsoa paikka omin silmin. :)

Yhteistyössä