Bad Virgin!

Alkuperäinen kirjoittaja PuuhakasNaimaSiviä:
Alkuperäinen kirjoittaja Elopompelo:
Alkuperäinen kirjoittaja PuuhakasNaimaSiviä:
Mikä helvetti teitä vaivaa? Mää lähen karkuun. Palsta on muuttunu kummalliseksi.

Ai kun (kerrankin) mikään ei vaivaa, niin sekään ei ole hyvä?

No sä ainakin olet oma ittes, lohdullista :xmas:

:D
 
Alkuperäinen kirjoittaja pöh:
no mä sanon sen. en voi sietää C-nimiä!!! ja kouluttamattomat lähiöäipät on ainoita ketkä pistää niitä lapsensa nimeen!! J-C yhdistelmä on kaikkein pahin!!!

Etkö sä ole lukenut,mitä olen täällä viime päivinä kirjoitellut,mikäköhän mä sitten olen :saint:
 

Yhteistyössä