Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Mä tykkään susta Elopompelo.
Hyvää uutta vuotta teille!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Mä tykkään susta Elopompelo.
Hyvää uutta vuotta teille!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja muu:tulikos teistä nyt kaverukset![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Platina::headwall:**lietsoo lisäääää****
Alkuperäinen kirjoittaja PuuhakasNaimaSiviä:Mikä helvetti teitä vaivaa? Mää lähen karkuun. Palsta on muuttunu kummalliseksi.
Alkuperäinen kirjoittaja Elopompelo:Alkuperäinen kirjoittaja PuuhakasNaimaSiviä:Mikä helvetti teitä vaivaa? Mää lähen karkuun. Palsta on muuttunu kummalliseksi.
Ai kun (kerrankin) mikään ei vaivaa, niin sekään ei ole hyvä?
Alkuperäinen kirjoittaja PuuhakasNaimaSiviä:Alkuperäinen kirjoittaja Elopompelo:Alkuperäinen kirjoittaja PuuhakasNaimaSiviä:Mikä helvetti teitä vaivaa? Mää lähen karkuun. Palsta on muuttunu kummalliseksi.
Ai kun (kerrankin) mikään ei vaivaa, niin sekään ei ole hyvä?
No sä ainakin olet oma ittes, lohdullista :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja pöh:no mä sanon sen. en voi sietää C-nimiä!!! ja kouluttamattomat lähiöäipät on ainoita ketkä pistää niitä lapsensa nimeen!! J-C yhdistelmä on kaikkein pahin!!!
Alkuperäinen kirjoittaja vuosia harmaa:mäkään en sit millään tajuu noiden kahen kohellusta....