BabyPlussan ovistestistä

Harkinnassa on BabyPlussan ovistestin hankkiminen. Miten toimii BabyPlussan ovistesti? Laitetaanko virtsasuihkun alle vai voiko pissata astiaan ja kastaa testin siinä?

Onko se ns. tikku vai liuska? Mikä ero noilla muuten on käytännössä?
 
Olen käyttänyt aiemmin pelkästään puikkomallisia ja siis kastanut puikon astiaan. Olen itse kokenut sen "aloittelijana" =) helpommaksi. Onko tuo liuskamalli miten hankala/helppo? Jos siihen ei pissatessa osukaan kunnolla ja testitulos sen takia menee pieleen... :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja ahmutar:
Olen käyttänyt aiemmin pelkästään puikkomallisia ja siis kastanut puikon astiaan. Olen itse kokenut sen "aloittelijana" =) helpommaksi. Onko tuo liuskamalli miten hankala/helppo? Jos siihen ei pissatessa osukaan kunnolla ja testitulos sen takia menee pieleen... :/
Toi liuska on just sellanen, että kannattaa ensin pissata astiaan. Se on vaan sellanen puol senttia levee läpyskä jossa on niin pieni se alue joka saa kastua, ettäon aika mahdoton edes suoraan pissatessa tuota käyttää.

 
Pissaa vain johonkin puhtaaseen purkkiin ja testaamaan:) Itsekin olen niin kovasti tykästynyt noihin babyplussan tikkuihin. En aio enää käyttää puikkoja ollenkaan kun ovat niin kalliita ja turhaa muovia ympärillä.
 

Yhteistyössä