Babyplus ovulaatiotestit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kicki80
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kicki80

Vieras
Hei,

Haluaisin kysyä onko joku joskus saanut plussan noilla testeillä? Mä alan olla epätoivoinen...tulisi edes johonkin testiin kaksi viivaa! Tutkittu on, kokeet otettu ja kierto nyt vihdoinkin säännöllinen mutta en saa koskaan ovulaatiotesteistä plussaa. Enkä siis ole tullut raskaaksikaan :( Kokemuksia siis näistä testeistä? Mitä muuta suosittelette?

Minä käytän myös noita babyplussan testejä. Ovis on löytynyt hyvin joka kuukausi, mutta koskaan en ole saanut testiviivasta vahvempaa kuin kontrolliviivasta. Mutta sehän riittää hyvin, että ovat tasavahvat:-)
Mulla on kierto aika säännöllinen, joten ovis on about kp 13 meikäläisellä. Testiviiva ei näy alkukuusta ollenkaan, haamu muutamana päivänä ja yhtenä päivänä saan sitten tasavahvat. Viiva häipyy nopeasti stten.
Joten oviksen saan bongattua:-)
Tsemppiä sinulle oviksen metsästykseen, kannattaa aloittaa testaan riittävän ajoissa, jatkaa siihen saakka kun tasavahvat viivat tulevat. Ja muistaa, että on ihan tavallista, että joka kuukausi ei ovista tapahdu. Jos useampana kuuna alkaa tuntua, että ovista ei tosiaan ole/et löydä sitä, niin asiasta kannattaa jutella lääkärille.

Mulla on ollut sama juttu, ei testeillä pongattua ovista. Silti olen saanut lapsen ja siinäkin kierrossa tikutin ovista, saamatta mitään näkyviin.

Tsemppiä sulle.

Mä en ole koskaan saanut näkyviin kun sen kontrolliviivan eli luulen että jos joskus tulee esiin kaksi viivaa oli se toinen sitten kuinka haalea hyvänsä olen iloinen :)
Hyvä kuulla, etten ole ainoa joka tikuttaa tuloksetta!

mäkään en saanut kuin haaleen viivan yhtenä päivänä. kontrolliviiva oli tumma koko ajan. En kyl tiedä oliko ovulaatiota, ens viikolla vois tehdä vasta raskaustestin. onko babyplussan raskaustestit yhtä epäluotettavia?

Nyt testit tehty kp 11, 12 ja 13 eikä mitään näy...mun kierto ollut 26 pvä eli näillä mailla pitäisi olla ovis jos on ollakseen. Viime kuussa jatkoin 18. päivään saakka eikä tullut bongattua ovista. Ehkä pitäisi aloittaa aiemmin, tyyliin heti kuukautisten jälkeen. Tai lopettaa koko tikutus,alkaa tympäännyttää koko touhu pikku hiljaa! Yksi kaveri mittaili vaan lämpöjä, ehkä se olisi parempi vaihtoehto ensi kuulle...ellei sitten jostain syystä onni potkaisisi tässä kierrossa :)

Siirrän tämän tänne, kun tuohon aloittamaani ketjuun ei ole tullut yhtään vastausta:

Etsin jo aiemmista keskusteluista, mutta en löytänyt selkeää vastausta, joten jos joku osaa auttaa, niin mahtavaa.
Eli: viimeiset menkat 14.1. 08, kierto säännöllinen 28 päivää. Ovulaatiolaskuri kertoo, että hedelmällisin päivä olisi ollut eilinen+ kaksi seuraavaa päivää.
Ovulaatiotesti kuitenkin näytti vain yhtä viivaa. Toisesta viivasta ei ollut tietoakaan. Voiko olla, että ovulaatio on mennyt jo? Jos ovulaatio olisi tuloillaan, niin eikö sitä hormonia pitäisi löytyä kropasta edes haamun verran?
Tein ovulaatiotestin tänään, koska tunsin vasemmalla puolella vihlaisun, jonka kuvittelin johtuneen ovulaatiosta.
Kaksi keskenmenoa on takana viime vuodelta, ja olemme saaneet jo kaksi lasta, joten en jaksa uskoa, että en ovuloisi. Tai kai sekin on mahdollista. Oliko PCO:ssa niin, että ei välttämättä ovuloi? Mahtaisivatko havaita PCO:n rutiinitarkastuksissa? Esim. keskenmenoja ultratessa?
Aargh tätä kysymysten määrää...
:)

Lisäys eiliseen: tikutin taas aamulla, ja vain yksi viiva.

Johannalle: Mulla viimeiset menkat oli 15.1. Laskurit antoi mulle kanssa ovulaatiopäiväksi eilisen (29.1.) Tikuttamisella sain kuitenkin kaksi viivaa jo sunnuntaina, eli ovuloin siis jo maanantaina eli vuorokautta aikaisemmin kun mitä laskureissa on. En muista, minkä merkkisiä ovistestejä mulla on(joitain halpiksia liuskatestejä netisä)´, mutta ovistestien ohjeissa luki, että ovulaatio on 24-36 tunnin kuluttua positiivisesta tuloksesta. (sunnuntaina plussa --> maanataina ovis).
Eli siis voi hyvinkin olla, että ovaulaatiosi on jo ollut... Oletko jo monta päivää tikuttanut? Itse aloitin kp11 ja ensimmäisen ja viimeisen plussan sain testiin kp13. Mutta siis jos olet jo pidempään tikuttanut, jatka ihheemmsä vielä muutama päivä. Kyllä se sieltä varmaan löytyy...

Kiitos Amildalle vastauksesta.
Vielä kiinnostaa, että kauanko sitä hormonia on veressä ovulation jälkeen. Jos ovulaatio olis tuloillaan, niin pitäishän tohon testiin tulla edes haalea viiva.

Johanna: Mulla ei tullut ennen oviksen pongausta ei sit niin minkäänlaista haamua, pelkkä kontrolliviiva vaan ja seuraavana päivänä plussatuloksesta todella hailakka haamu (siis hyvä kun erottu ollenkaan). Joten mulla ainakaan ei sit ihan hirmu kauan tuota hormonia veressä ollut...

hei!

ONko jllain kokemusta donna-ovulaatiotestistä, sylkinäytteestä otettava ovulointitesti??
Negaa koko kuukaus takana :( en kyllä viimekskään saanu ovisplussaa kun tulin raskaaksi siitä kierrosta, eli voiko todella olla niin ettei ovis näy testeissä vaikka ovuloisi?? Ilmeisesti.. nyt meinaan testannu koko kuun ja kaks kertaa päivässä tolla donna testillä, sitä kun voi vuoden käyttää samaa ja hinta 40-50 e. ei paha minusta, mutta ei tosin hyödyllinenkään vielä minulle.

Mä testailin tiheästi ja pitkään sekä verkkoapteekin testeillä, että halpatesti.fi -testeillä. Puhdasta negaa molemmilla viitisen kiertoa. Verikokeella todettiin sitten normaali ovulaatio ja samasta kierrosta tulinkin raskaaksi. Toimimattomien testien takia vaan taidettiin menettää nelisen kuukautta!!! Todella ärsyttävää. Älkää tyytykö tuohon, vaan valittakaa sinne mistä ootte ostaneet tesitit, ainakin halpatesti.fi markkinoi testejään YLI 99,9 % luotettavina. En ihan usko tuohon. Muttei mikään muutu jos kaikki vaan tyytyy siihen ettei testit toimineetkaan.

Toki joka kierrossa ei ovista ole, ja jos testaa vaan lyhyen aikaa, se on voinut olla jossain muussa vaiheessa, enkä itsekään tiedä varmaksi kuin yhden oviksen joka verikokeella testattiin, mutta riittää ett ätiedän varmaksi sen yhden. Testasin ultran jälkeen eli just oviksen ympärillä 2x/vrk joten ovis ei todellanaan livahtanut ohi vaan testit eivät toimi kaikilla jostain syystä.

On sinulla sillkimaki ollut ongelmia testien kanssa. Onneksi kaikilla ei kuitenkaan ole noin. Itse kävin myös juuri viime viikolla gynellä ja samaan aikaan testasin ovista ja ihan prikulleen oli samat tulokset.
Joka tapauksessa ei vain testit vaan myös seksi:-)

Suosittelut babyplussan testeistä. Ovisplussa saata plakkaiin ja olen todella onnellinen siitä. Tuntuu kun olisi joa iainakin puolimatkassa kohti sitä toista plussaa:-)
Joten jos kiinnostaa kokeilla, niin hintakin on aika edullinen vrt apteekki.

Yhteistyössä