Babyblues

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Marpa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Marpa

Jäsen
04.03.2012
393
8
18
Hei kaikki. Päätimme tuossa miehen kanssa, että meidän perhe on valmis kasvamaan kolmihenkiseksi. Nyt on siis ensimmäinen yk menossa ja odottelen alkaako menkat vai ei.Pientä vuotoa tuli eilen pyyhkiessä, mutta muuten ei mitään.

Koska jätin reilu kuukausi sitten pillerit pois, ja söin aina kolme levyä putkeen, jotta minusta ei tulisi hirviötä joka kuukausi, minulla ei ole mitään hajua minkä mittainen kierto minulla on. Ennen pillereitä minulla oli aikalailla tasan 30pv kierto.

Minulla ei ole minkäänlaista käsitystä milloin minulla tuli ovulaatio, jos sitä tuli ollenkaan, mutta reilu viikko sitten minulta tuli miehen peukalon kokoinen suht. kiinteä limaklöntti ulos pyyhkiessä, joka oli kellertävän ruskea. Olen koittanut etsiä mikä ihmeen klöntti se sellainen on, koska tällaista ei ole koskaan ennen tapahtunut.

Tein eilen testin, joka oli negatiivinen.

Mutta onko kellään mitään vastaavanlaisia limajuttuja tullut ulos?

Toivoisin teiltä hieman viisaita sanoja, koska olemme päättäneet, ettemme puhu kenellekkään tutulle, että yritämme lasta.

Viimeksi muokattu:
:) Ihan ystävällisesti sanon, että otsikko on hiukan huono. Babyblues kun tarkoittaa käsittääkseni synnytyksen jälkeistä masennusta. Kukaan ei millään arvaa, että täällä joku kuumeilee vauvaa! :D

• Tykkää
Reactions: tyty86
Kiitos palautteesta. En ajatellut asiaa tuolta kantilta, kun itsellä päässä oli Baby Blues tuo ihana sarjakuva :)Olen myös uusi täällä muutenkin, joten kaikki on todella uutta ja ihmeellistä monella tasolla :)

• Tykkää
Reactions: Wandii
Hei Marpa! täällä melkein sama tilanne, mutta itselläni oli ehkäsykapseli. Poistin sen 11.1.2013 ja nyt 14.1.2013 alkoi menkat. kovasti kuumeillaan...! itselläni on tullut josku noita "limajuttuja " ulos kk:n yhteydessä. plussa tuulia teille!

Yhteistyössä