Baby P - pieni enkeli raukka

apua!!!!!
Mutta mitäpä on liikkunut niiden sossujen päässä, ketkä tuolla on käyneet ja äidinkin kaksi kertaa pidättäneet..... Ei mitään sanon minä! ovat oikein vanhemmat pitäneet lapsen lapsilisien vuoksi... miten tuo voi olla edes mahdollista!!!!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja apua!!!!!:
Mutta mitäpä on liikkunut niiden sossujen päässä, ketkä tuolla on käyneet ja äidinkin kaksi kertaa pidättäneet..... Ei mitään sanon minä! ovat oikein vanhemmat pitäneet lapsen lapsilisien vuoksi... miten tuo voi olla edes mahdollista!!!!!
Niin ja sossu oli vieraillut 60 kertaa 8 kuukauden aikana...silti muka eivat huomanneet mitaan.

Sori, etta jaoin oman pahan oloni..

 
Alkuperäinen kirjoittaja Ronya Royce:
Alkuperäinen kirjoittaja apua!!!!!:
Mutta mitäpä on liikkunut niiden sossujen päässä, ketkä tuolla on käyneet ja äidinkin kaksi kertaa pidättäneet..... Ei mitään sanon minä! ovat oikein vanhemmat pitäneet lapsen lapsilisien vuoksi... miten tuo voi olla edes mahdollista!!!!!
Niin ja sossu oli vieraillut 60 kertaa 8 kuukauden aikana...silti muka eivat huomanneet mitaan.

Sori, etta jaoin oman pahan oloni..
uskomatonta... luulisi, että ne sossut olisi edes jotain tehneet... voi pientä raukkaa... no nyt hän on varmasti paremmassa paikassa... *itku*
 
pullamurmeli
Tuollanen on oikeesti jotain niin karseeta, ettei pysty ymmärtään :''( Voi pientä Peter-rassukkaa :'( Ja miten paljon tuollasia onkaan, suomessakin. Työkaveri kertoi kerra ajasta, kun oli ollut valtionmielisairaalan nuoriso-osastolla töissä, että siellä oli esim. lapsia, joita vanhemmat oli käyttäneet hyväkseen tyyliin, että lapsi köydessä lattialla, sitä piestään ja hyväksikäytetään jne.. Millainen ihminen lapsesta kasvaa saadusta hoidosta huolimatta? Kyllähän tuollaiset tapahtumat jättää väkisinkin sellaiset haavat pieneen ihmisenalkuun :''( Tulipa tosi surullinen olo kun tuossa artikkelissa ihmisen pahuus sai oikein kouriintuntuvan muodon.. :(
 
Vieras
Minä kakon täällä, meinaa väkisin tulla oksennus kun ajattelen pienen tuskia =(

Kyllä ihminen voi olla sairas kun tekee lapselle tuollaista!! Eikä tämä loppukommenttini tietysti "terve" ole sekään mutta voisin ilomielin osallistua noiden aikuisten kidutustalkoisiin.
 
Kunpa olis sellanen "tutka" joka tietäis saako lapsi tulla maailmaan vai ei.Silloin ei tulis näitä kamalia tapauksia.
Mun piti tän jutun luettua ihan halata omaa 3v. tyttöäni,kun rakastan häntä niin paljn,että en vois kuvitella hänelle mitään kamalaa.
Jaa.....miksi valvoo viel....no,ku se ei nuku!
 
NaSuu
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Joskus se olisi parasta, ettei lapsi syntyisi ollenkaan. En voi tajuta, että tuollaisia ihmisiä voi olla.
Niimpä.Niskalaukaus tuommoisille vanhemmille.

Ja toinen oli vaan yrittänyt hymyillä,lempinimi oli smilye.
 
en kestä
mua niin itkettää ja oksettaa...en olis halunnut tietää..toivottavasti palavat hevetin liekeissä nuo hullut sadistit. kunpa se lapsi parka ei olisi koskaan syntynytkään, toivottavasti kuolema on tullut armahtamaan nopeasti.
miten voi olla, ettei lasta ole otettu pois??? kyllä kai "kodissa" käydessään on viranomaiset nähneet, mitä tapahtuu??
 
niin kuka se kolmas kiduttaja oli ollut äidin ja isäpuolen lisäksi?

tulee niin paha olo... ja sydäntä kouristaa kun ajattelee miten moni lapsi tälläkin hetkellä kokee väkivaltaa jossain. onneksi peter ei joudu enää tuskaa kärsimään. jos ei kerran huostaan otettu niin silloin kuolema jäi armollisimmaksi vaihtoehdoksi. niin se vain mielstäni on.

:'(
 
mymmeli
Aivan järkyttävää, toivottavasti ne jotka sen teki laitettais loppuelämäksi lukkojen taakse. Mulla tuli tosi paha olo ja itkukin kun meninkin lukemaan tuon jutun. Ei voi käsittää viranomaisten toimia, täysin selkeät todisteet ja lapsi annetaan takaisin tuollaisille. Voi lapsi raukka pieni...
 
minä
tää on ehdottomasti kauhein ja ja järkyttävin juttu mitä oon ikinä kuullu. nää ihmiset on ollu niin järkyttävän pahoja. tätä vaan ei voi sivuuttaa tätä asiaa..luin tästä jo paripäivää sitte ja en nukkunu sinä yönä ollenkaa. mietin vaa miten se on kärsiny..
 

Yhteistyössä