Baby born-nukesta kysymys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ihmettelen vain
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

Ihmettelen vain

Vieras
Tyttäreni sai joululahjaksi baby born-nuken ja sen mukana tuli jonkinlainen lyhyt muoviletkun pätkä. Mitä sillä pitäisi tehdä? Pitääkö se työntää sinne nukkeen ja jos pitää, niin mihin? Ohjeissa ei ainakaan lukenut mitään ohjetta siihen. Nuken suuhun se ei ainakaan mennyt, mutta jotenkin pervolta tuntuu sekin, että se pitää työntää nuken jalkoväliin.

Mahtaisiko olla varaosa, jos sisäletkut kaipaa vaihtoa jossain vaiheessa.
Kannattaa hoitaa putsaukset kunnolla aina ruoan syötän jälkeen, ettei pääse kuivumaan putkiin.

Mä olen nyt yrittänyt googalta enkä löydä mistään mainintaa muutenkin surkea ohjekirja. Meillä pitäisi olla interaktiivinen baby born enkä ymmärrä mitä interaktiivista tuossa on.

[QUOTE="Wieras";30539011]Mä olen nyt yrittänyt googalta enkä löydä mistään mainintaa muutenkin surkea ohjekirja. Meillä pitäisi olla interaktiivinen baby born enkä ymmärrä mitä interaktiivista tuossa on.[/QUOTE]

Sulla pitää olla jokin interaktiivinen tarvike että homma toimii. Esim poni, vessa, keittiö jne.

• Tykkää
Reactions: Saksamamma
VIP BABY CARD syntymätodistus, jonka koodin avulla voit kirjautua uusille kansainvälisille BABY Born- internet-sivuille ja pelata hauskoja pelejä ja rekisteröidä nuken sivuilla

Yhteistyössä