Baby bonus bona ja piltti etikettikirjakeräyskampanjasta???

Mä laitoin toissapäivänä viestiä sinne ja vastaus tuli:

Kiitos lähettämästänne kyselystä ja kärsivällisyydestänne kirjojen saannin suhteen. Olemme pahoillanne, että ette vielä ole saanut tilaamianne kirjoja. Etikettikampanjan kilpailun sääntöjen mukaan kirjat lähetetään viimeistään kuukauden kuluttua (eli 15.9.2007) kilpailun päättymisestä. Kirjojen postituksesta vastaava yritys oli lähettänyt viime perjantaihin 14.9.2007 mennessä yli 90 prosenttia kirjoista. Loput pyritään lähettämään tämän viikon aikana, joten kaikki kirjat pitäisi olla perillä niitä määräaikaan mennessä tilanneilla viimeistään ensi viikon alkupuolella.

Pyydämme Teiltä ystävällisesti vielä hetken kärsivällisyyttä ja palaamaan uudelleen asiaan, mikäli ette vielä 26.9. mennessä ole saanut puuttuvia kirjojanne. Kiitos vielä kerran pitkämielisyydestänne asian suhteen.





Ystävällisin terveisin



Mia Rautiainen

Suomen Nestlé Oy

Kuluttajapalvelu



Tänään myös tuli yksi kirja, toista vielä odottelen.
 
Joskus luin täältä palstalta että moni oli saanut tupla määrän kirjoja kotiinsa.

Minä sain heti ne 3 kirjaa mitkä keräsinkin. Ne tulivat jo kesän aikana.

Mutta siskoni sai yhteensä 6 kirjaa eli kaikki keräämänsä kirjat kaksin kappalein. Joten on siellä BabyBonus kampanjassa kummallista sähläystä ! Toivotaan että teille kaikille kuitenkin tulee kirjat !

 
Niin täältä luin joskus että moni palstalainenkin oli saanut kirjat kotiinsa tuplana eli kaikkia 2 kappaletta.

Niin sai myös siskoni 6 kpl kirjoja, kun tilasi kirjat elokuun alussa.

Itse sain ne tilaamani 3 kirjaa tuossa kesän aikana.

Toivottavasti kaikki saatte tilaamanne kirjat. Melkoista sähläystä tuntuu olevan tuolla kirjojen postituksessa. Menee jotenkin maku koko keräilystä ! Ja sitten jos sieltä vielä vastataan tiedusteluihin töykeästi niin

|O
 
pimmi
Mä lähetin ison pinon etikettejä pari päivää ennen kuin keräys loppui ja yhtäkään kirjaa ei ole näkynyt... Kolme pitäis tulla, mutta saapa nähdä tuleeko yhtään :/
 
No niin, soitin äsken tuonne Nestlelle. Oli ihan asiallinen vastaanotto. Ottivat ylös nimen, osoitteen, pu.nron ja puuttuvan kirjan nimen. Laittaa viestin eteenpäin fimalle joka hoitaa kirjojen postituksen.
Katsotaan mikä on tulos.

Joten soittakaa sinne joilta kirja/kirjoja vielä puuttuu!!
 
pimmi
Mä lähetin ison pinon niitä etikettejä pari päivää ennen keräyksen päättymistä, mutta yhtäkään kirjaa ei ole näkynyt... Kolme pitäisi tulla sillä etikettimäärällä, mutta saapa nähdä tuleeko yhtään :/
 

Yhteistyössä