Baby Björn kantorepun laatu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Valitanko vai en....
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Valitanko vai en....

Vieras
Moi!

Onko kellään kokemusta Baby Björn-kantorepuista. Millainen laatu on ollut? Onko pitänyt värinsä ja kuosinsa pesussa?

Ostin hiljattain ko. repun (siis uutena, kaupasta), ja pesin juuri ekan kerran. Väri haalistui todella paljon ja pinta nukkaantui. Onko laatu näissä todella näin huono, vai onko mulle osunut joku maanantaikappale?

Eihän tuo käyttöä haittaa, mutta ihmetyttää, kun hintakin kuitenkin oli aika kova. Kyllä 100 eurolla pitäisi mielestäni pitäisi paremmin pysyä värit...

Ei väri mihinkään mennyt. Useiden pesujen jälkeen (puklaava mukula) toki oli hieman pesunukkaa. Minustakin sinulla on maanantaikappale. Ei tuota oikein voinut pestä väärin, itse pistin pyörimään muiden vaatteiden joukossa 40 asteessa.

nipotus, mutta kyseessä on RINTAreppu (tai rintaroikotin), eikä kantoreppu.

Ja juu, tee ihmeessä valitus, et sä siinä ainakaan mitään häviä. Ei niitten haalistua pitäisi. Kaverin v.2000 ostettu BB on edelleen hyvässä värissä.

Ok, kiitos vastauksista. Jotain vikaa repun laadussa siis on, kuten hiukan arvelinkin, olen kuullut BB:stä tähän asti pelkkää hyvää. Eli ensi viikolla kauppaan, kuittikin on vielä tallella, saapas nähdä kuinka käy!