Baarimikkojen kesken

Olin aamuvuorossa lähiökapassa. Tai ei, se nyt varsinaisesti mikään likainen kapakka ollut. Oikeastaan viihtyisä pubi, jossa oli torstai ja perjantai-iltaisin karaoke ja viikonloppuisin diskomusiikkia. Siellä oli juuri disko iltoja varten hienot, moniväriset valot, peilipallo ja savukone. Vaikkakin paikan saattoi luokitella enemmän lähiökapakaksi kuin baariksi tai yökerhoksi, myös lähiseudun nuoret viihtyivät siellä viikonloppuisin. Olin itseasiassa tullut itsekkin tyttökavereideni kanssa tänne juhlimaan joinain viikonloppuina. Paikassa oli aina lämmin ja viihtyisä tunnelma, uudet kasvot otettiin hyvin vastaan ja harvoinpa siellä rähistiinkään.
Kello oli vasta seitsemän sunnuntai aamulla, eikä asiakkaita kuuluisi paikalle, vielä pariin tuntiin. Minulla oli kuitenkin vielä tekemistä, ennen kuin voisin avata paikan. Minun oli tarkoitus täyttää kylmäkaappi ja tarkistaa tukkulista, sekä laskea tuolit pöydiltä ja tehdä sun muuta pientä puuhaa, ennen kuin voisin avata ovet. Tämä oli itseasiassa ensimmäinen aamuni itsekseni. Olin aloittanut paikassa, vasta jonkin aikaa sitten ja nyt vasta paikan omistaja oli uskonut minulle ensimmäisen itsenäisen vuoroni. Tiesin kuitenkin miten homma toimi, eikä minua hermostuttanut ollenkaan. Olihan minulla ollut hyvä opettaja.
Tähän mennessä olin ollut usein vuorossa Mikan kanssa. Mika oli minua seitsemisen vuotta vanhempi mies. Uskomaton namupala ajeltuine kaljuineen, parransänkineen ja pyöreine pakaroineen. Tunsin usein kuumaa poltetta jalkovälissäni nähdessäni Mikan. En tiedä tunsiko kyseinen mies samoin. Harmi vain, että Mikalla oli avovaimo ja kaksi pientä poikaa. Hän tuskin innostuisi minun ehdotteluistani kamalasti. Mutta olimme silti keksineet yhteisissä vuoroissamme hauskan leikin. Flirttailimme toisillemme usein työvuorossa ja heitimme rivoja kommentteja toisillemme, kun kukaan ei kuullut. Silloin tälloi Mika oli myös läpsäissyt minua leikkisästi takamukselle. Minut se sai usein hyvinkin kuumaksi ja olin siihen mennessä, kaikkein "riehakkaimpien" iltojen jälkeen, joutunut turvautumaan lelulaatikkooni kotona. Klitoriksen kiihottimeni ja dildoni eivät olleet olleet koskaan olleet niin ahkerassa käytössä kuin nyt aloitettuani työni tässä paikassa. Onneksi sentään pystyin fantasioimaan varatusta miehestä, vaikka en ikinä saisikaan häntä sänkyyni asti.
Olin uppoutunut täysin papereihin baaritiskin takana. Olin laittanut radion päälle ja hymisin siinä samalla, jonkun satunnaisen biisin tahdissa, jonka olin kuullut muutamia kertoja, mutta en osannut sanoja. En kuullut, enkä nähnyt sillä hetkellä muuta kuin paperit ja radion. Säikähdin siksi hieman, kun joku tarttui lujaa kiinni pakarastani.
"Moi muru. Uneksin tääs syntisiä ja märkiä unia siunusta, entä sinä minusta?" Mika kuiskasi korvavaani.
Käännyin hymyillen hämmästyneenä Mikan puoleen; "Moikka pervo. Mitä sinä täällä teet? Minulla piti olla yksin aamuvuoro".
"Joo. Niinhän sinulla onkin. Tulin vain tsekkaamaan työvuorolistan, Matti sai sen ilmeisesti eilenillalla toimitettua tänne. Yllätyin kyllä iloisesti, kun näin herkkupyllysi, heti kun astuin ovesta sisään", Mika virnuili.
"Jaa. No, menehän sitten tarkastamaan se lista. Minä jatkan näiden listojen läpikäymistä", vastasin ja käännyin takaisin papereiden puoleen. Ajattelin, että Mika lähtisi takahuoneeseen tsekkaamaan sen työvuorolistan, siksi yllätyin kun hän tarttui pakarastani kiinni uudestaan.
"Et vastannut kysymykseen", hän sanoi ja hyväili takamustani. Eniten hämmästyin siitä, kun hän lipaisi kielenkärjellä niskaani.
Tunsin kostuvani oitis miehen huomiosta. Tästä työpäivästä tulisi todella tuskainen, kun aamu alkaisi jo näin.
"Joo. Kuten joka yö", vastasin epämääräisesti ja toivoin, että Mika lakkaisi piinaamasta minua. Ilmeisesti leikkimme oli siirtynyt jo aivan uudelle tasolle. Kai.
"Vai niin?" Mika hymähti ja leipoi nyt pakaraani lujin, mutta erittäin kiihottavin ottein. Olisin voinut kääntyä Mikaa vasten oitis ja lähes varmaan raiskata hänet siinä baaritiskiä vasten. Toisaalta, ehkä se olisi ollut hivenen vaikeaa, jos Mika ei olisi itse halunnut tulla raiskatuksi. Samassa miehen toinen käsi siirtyi lantiotani pitkin vatsalle ja hyväili vatsaani housujeni vyötärön reunaa pitkin. "Heräsin keskellä yötä siihen, että olin nähnyt unta sinusta muru. Kyrpäni ei ole ollut ikinä niin kova kuin viime yönä. Enkä tietenkään saanut unta, ennen kuin olin runkannut. Arvaa mitä ajattelin runkatessani?"
"En tiedä", vastasin. Tunsin kuinka hengitykseni oli alkanut hiljalleen muuttua raskaammaksi.
"Sinua", Mika henkäisi sanan korvaani, mikä sai väristykset kulkemaan koko kehossani. "Ajattelin, miten olisit herännyt samanlailla, keskellä yötä kuten minä siihen, että pillusi on kiimasta aivan märkä. Kuvittelin kuinka makaisit sängylläsi ja alkaisit puristelemaan rintojasi. Nännisi olisivat aivan kivikovat ja törröttäisivät kohti kattoa. Pillusi nesteet valuisivat lakanalle, kun olisit niin märkä. Alkaisit hiljalleen hyväilemään pilluasi, vai mitä? Työntäisit sormiasi sisään ja kun ne eivät enään riittäisi, kaivaisit lelulaatikostasi dildon esille. Suuren ja suonikkaan, eikö niin? Sitten yht'äkkiä, kuin taikaiskusta olisin siinä sinun vieressäsi sängylläsi ja tekisin sinulle asioita, jotka olisivat laittomia monessa maassa".
Kaikki tuo kuulosti Mikan suusta sanottuna todella kiihottavalta. Huomaamattani olin painanut takamustani häntä vasten. Tajusin sen vasta kun tunsin, jotain suurta ja kovaa pakaroitani vasten, enkä uskonut sen olevan Mikan taskussa pullottava kännykkä.
"Mitä ajat takaa?" kähisin.
"Ajattelin nussia sinua näin aamutuimaan tuota baaritiskiä vasten, kun baarin avaamiseenkin on vielä aikaa", Mika sanoi ja näykkäisi korvaani painaen samalla takamustani tiukemmin omaa lantiotaan vasten.
Se oli vikatikki. Kaikki järki sumeni päässäni ja käännyin Mikaa vasten. Riuhtaisin hänet kiinni itseeni ja upotin kieleni hänen kurkkuunsa. Ilmeisesti Mikakin oli yhtä halukas kuin minä, hän nimittäin vastasi epätoivoiseen, halukkaaseen suudelmaani, aivan yhtä rajusti. Toinen hänen käsistään syöksähti rinnoilleni ja toinen siirtyi takaisin takamukselleni. Itse tartuin Mikaa selkään ja kynsieni pureutuessa hänen selkäänsä vedin häntä yhä tiukemmin kiinni itseeni. Kiima huokui ylitseni kuin hyökyaalto.
Mika repi paitani kainaloihini ja kaivoi rintani esiin liiveistäni ottaen oitis jo kivikovan nännini suuhunsa. Voihkaus purkaantui kurkustani, kun hän imi ja puri nänniäni leipoen toista rintaani. Selkäni taipui kaarelle. Jouduin ottamaan siinä samalla toisella kädellä tukea takanani olevasta baaritiskistä, kun Mika oli uppoutunut rintoihini ja minä ujutin kättäni hänen housujensa sisään löytäen sieltä kiinteän ja pyöreän pakaran, joita olin moneen kertaan katsonut himoiten. Samassa Mika tarttui minua kiinni lantiostani ja nosti minut istumaan baaritiskille.
"Sä et osaa kuvitellakkaan, kuinka monta märkää unta oon nähnyt tästä", Mika sanoi näykkien alahuultani. Samalla, kun hänen huulensa laskeutuivat takaisin rinnoilleni, niin hänen kätensä hakeutui suoraan jalkoväliini alkaen tehdä hankaavaa liikettä tiukkojen farkkujeni kangasta vasten. Voihkin jo niin kuuluvasti, että en olisi yhtään ihmetellyt, jos se olisi kuulunut pubin ulkopuolelle asti. Mikan huulet ja hampaat vaeltelivat pitkin ruumistani ja näykkäisyt, sekä huulien hyväilyt saivat koko kroppani värähtelemään. Revin kiihkoissani Mikan paitaa pois päältä ja kiedoin sääreni hänen ympärilleen, kuin varmistaakseni, ettei hän karkaisi mihinkään. Upotin omat hampaani hänen kaulaansa ja sain palkinnoksi siitä kiimaiselta kuulostavan murahduken ja sen, että Mikan kynnet uppoutuivat omaan selkääni ja hampaat toiseen nänniini. Se sai minut melkein ulvomaan.
Minun oli pakko työntää Mikaa kauemmas itsestäni, jotta pystyin pudottautumaan alas baaritiskiltä ja sain riisuttua kireät farkkuni jalastani ja paljastaa kalleuteni hänelle. Tähän aikaan vuodesta en käytänyt ikinä alushousuja. Mika katsoi housujeni riisumista hyväksyvästi. Käännyn selin Mikaan nojaan baaritiskiin ja tyrkytän takamustani hänelle. Levitän haarojani antaen hänelle täysin vapaat kädet. Hän polvistuu takamukseni eteen. Ensin hän vain hyväilee takamustani, vain hipaisee, jo kiilteleviä häpyhuuliani sormellaan. Huokaisen, pienekin kosketus tökkii minua aina vain lähemmäs ja lähemmäs huippuani. Sitten Mika kuljettaa yhtä sormea koko pilluni halki klitorikselta, melkein pyllynreiälleni asti, kunnes yth'äkkiä hän työntää kaksi sormea sisääni. Parahdan. Mielessäni käväisee ajatus siitä, että mitä jos joku kantiksista tai joku muu työntekijöistä sattuisi paukahtamaan nyt sisään ja löytäisi paikan uunituoreen baarimikon seisomasta siinä baaritiskiä vasten paita kainalossa, rinnat liiveistä ulkona ja pillu paljaana, toisen baarimikon tehdessä taikojaan. Ajatus kiihotti minua entisestään.
Mika oli alkanut nuolla minua. Hän aloitti sen pitkillä, pehmeillä nuolaisuilla, työntäen välillä kielensä syvälle vakooni. Pikkuhiljaa hän alkoi keskittymään enemmän klitorikseeni. Pieniä, härnääviä nuolaisuja. Pieniä näykkäisujä ja pyöriviä liikkeitä. Polveni vapisivat ja jouduin ottamaan tiukemmin tukea baaritiskistä. Kiemurtelin paikallani kiimani kourissa ja halusin koko ajan vain lisää. Tyrkytin takamustani Mikan naamaan. Halusin tuntea enemmän, kokea enemmän, halusin kaikkea enemmän. Ensimmäinen orgasmini yllätti minut täysin. Se tuli niin äkkiarvaamatta ja niin voimakkaana, että en voinut kuin vajota polvilleni maahan ja kouristella sen voimasta. Ennen kuin ehdin edes kunnollo toipua orgasmistani Mika nostaa minut takaisin baaritiskiä vasten. Kuulen kuinka hän riisuu housunsa selkäni takana, eikä mene kauaankaan kun tunnen pilluani vasten pehmeän ja kuuman terskan. Mika työntyi kokonaan sisääni sen kummempia epäröimättä. Parkaisin uudestaan, sillä Mikan kalu ei ollut selvästikkään siitä pienimmästä päästä, päinvastoisn, ja suoraan sisälleni työntyminen tuotti minulle hiukan kipua, joka sekoittui kiimaani ja sai sen vain yltymään. Minussa oli kaiketi hiukan masokistin vikaa.
Mika aloitti liikkeen, pitämällä samalla kiinni lantiostani. Hitaita syviä työntöjä. Välillä hän kiusasi minua ja itseään, vain liikuttelemalla kaluaan vain pilluni suulla, työntäen sen sitten jälleen syvälle sisääni. Hiljalleen hänen oli kuitenkin kiihdytettävä vauhtiaan. Kyrpä liikkui sisälläni tiuhaan tahtiin ja liukkaasti. Huohotimme molemmat yhteen ääneen ja kovaa. Samassa tunsin kipeän läimäyksen pakarallani, mikä sai minut kiljahtamaan.
"Kovempaa", kuiskasin kiihotuksestani karhealla äänellä ja käänsin päätäni, yrittäen nähdä Mikan takanani.
Samassa tunsin uuden, entistä kovemman läimäyksen pakarallani samalla, kun Mika työntyi erityisen rajusti tappiin asti. Hän tarttui pitkii hiuksiini ja veti niistä, pakottaen minun taivuttamaan selkäni kaarelle. Tottelin kiltisti.
"Sä olet ihan uskomattoman tiukka", Mika huohotti kumartuessaan näykkäisemään niskaani.
Mikan käsi liukui vatsalleni ja sitä kautta hävylleni. Hän alkoi sormettamaan minua työntöjensä tahtiin, saaden näin minut inisemään ja voihkimaan. Kiima huokui minusta uudestaan. En tarvinnut paljoa, että laukesin siihen baaritiskiä vasten. Pilluni supisteli Mikan kyrvän ympärillä. Se alkoi ilmeisesti olemaan Mikallekkin liikaa. Samassa hänkin tuli. Tunsin hänen kyrpänsä ensin paisuvan ja sitten rupeavan pumppaamaan sisääni lämmintä sisällystään. Mika vapisi. Hänen huuliltaan purkaantui tukahdettu karjaisu. Tyrkytin takamustani entistä enemmän häntä vasten, jotta saisin kaiken hänestä pursuavan sperman talteen sisälleni. Mika rojahti päälleni baaritiskiä vasten. Hän näykki kaulaani edelleen huohottaen.
"Sä olet uskomaton. Otetaanko uusiksi?"
Naurahdin: "Katsotaan joku toinen kerta, muru. Minun pitää avata baari".
"Selvä", Mika ähkäisi ja perääntyi luotani ja minusta. Hän alkoi noukkimaan vaatteitaan lattialta. "Seuraavaan erään narttu".
Noukin vaatteeni lattialta, puin ne ylleni ja valmistauduin avaamaan baaria.
 

Yhteistyössä