Baariin lähdössä ja kenkäongelma

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
valkoiset...ja lahkeet ehdottomasti sinne sisään. Niin pääsee kauniit saappaat oikeuksiinsa. ;) Voi tietysti laittaa farkkujen kanssa myö ne lahkeet päälle..on ihan hyvännäköistä sekin! :)

Riippuu vähän farkuista, että kannattaako laittaa sisälle vai päälle. Siis että minkälaiset lahkeet niissä on. Molempi parempi näin tietämättä. Mä en hirveästi tykkäile noista valkoisista saappaista, mut kyllähän niitä vielä välillä näkee, että ei kai se ihan menneen talven lumia ole.

Alkuperäinen kirjoittaja laittaisin:
valkoiset...ja lahkeet ehdottomasti sinne sisään. Niin pääsee kauniit saappaat oikeuksiinsa. ;) Voi tietysti laittaa farkkujen kanssa myö ne lahkeet päälle..on ihan hyvännäköistä sekin! :)

Mä en voi käsittää tätä lahkeet-saappaan-sisään-ideaa... minusta se on rumannäköistä...

Mut se onkin vain mun mielipiteeni. :D

Itse laittaisin mustat ja lahkeet saappaiden päälle . :)

Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
Alkuperäinen kirjoittaja laittaisin:

Mä en voi käsittää tätä lahkeet-saappaan-sisään-ideaa... minusta se on rumannäköistä...

Mut se onkin vain mun mielipiteeni. :D

Itse laittaisin mustat ja lahkeet saappaiden päälle . :)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
On kapea lahkeisia farkkuja.Pysynköhän niillä pystyssä kun pari vuotta sitten pitänyt viimeksi :)

Ai pysytkö pystyssä kapea lahkeisilla farkuilla?:D :D :D Kengillä pysyt varmasti pystyssä, tosin jalat voi äkkiseltään väsyä. Hauskaa iltaa!

Yhteistyössä