Baareista ei miestä löydä..kertokaapa mistä löytää?

  • Viestiketjun aloittaja ????
  • Ensimmäinen viesti
????
En siis todellakaan jaksa metsästää ja baaritiskeillä notkua...tuskin sieltä oikeaa ihmissuhdetta löytäisikään. Kertokaapa mistä sitten? Pelkkää deiittiseuraa,seksisuhdetta en ole etsimässä.
 
v
mä käyn vaan baareissa pitämässä akkojen kanssa hauskaa ja aina niitä kännisiä ukkoja tunkee siihen :kieh:
no mulle nuo soitteloo jos ollaan jossain joskus tavattu..
netistä, harrastuksista, kaupasta..kai niihin törmää missä vaan :)
 
millipilli
Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:
Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:
Mä löysin baarista :D viisi vuotta yhteistä eloa tulee alkuvuodesta täyteen ja toinen lapsi tulossa...
Jumankekka, sähän oot kun mä :eek:
Ollaankohan me notkuttu samassa baarissa *miettii*. Meinaan 5 vuotta yhessä ja toinen ipana tulossa :D
Mä uskallan veikata, että sä et oo tossa meidän paikallisessa ollut notkumassa silloin vaikka naapurikaupunkia asutatkin :D
 
vierailija
Minä löysin lapseni isän suomi24.fi:n treffipalstalta (tai oikeastaan hän löysi minutja suhde kesti reilun vuoden, loppui koska mies ei ykskaks ollutkaan valmis isäksi vaikka sitä ensin halusi). Ja sitten eron jälkeen kaverin synttäreitä vietettiin baarissa ja tämä nykyinen mies tulla tupsahti viereeni istumaan ja parin viikon päästä 2 vuotta yhteiseloa takana ja häät ja yhteinen pienokainen (ja minun ja entisen pojalle sisko tai veli), yhteisen talon osto yms kyllä sitä miehen voi löytää ihan mistä vaan. Minä löytänyt aina silloin kun sitä kaikista vähiten odottanut ja sen metsästämällä metsästämisen lopettanut :) tsemppiä
 
Lakkaa etsimästä, mutta pidä silti silmät auki.
Mä löysin töistä, ihan vahingossa, sillon kun sitä vähiten odotin. Olin vasta vähän aiemmin eronnut useamman vuoden suhteesta enkä ollut ajatellutkaan mitä uusia suhdekuvioita mut eihän sitä tunteilleen mitään voinut :heart:

Tässä sitä ollaan kahden lapsen onnellisia vanhempia :)
 
  • Tykkää
Reactions: Dynamiitti
Tosi hyvän ystävän kämpiltä bileistä, ollaan kotosin samalta pieneltä paikkakunnalta, mut ei oltu tavattu ennen sitä kesää. Ja olin kesän alussa päättäny et unohan miehet kokonaan vähäksi aikaa :D Nyt ollaan oltu yhessä 6 vuotta ja toista lasta odotetaan =)
 
cityn chat
5½ v sitten chatissä kirjotettiin.Tavattiin heti,rakastuttiin heti ja yhdessä ollaan oltu siitä saakka kuin paita ja peppu.
Nyt neljäs yhteinen lapsi tulossa.Vasta tänä kesänä ehdittiin naimisiin kun en ollut raskaana;)
Löysin sielunumppanin,ihanan miehen,parhaan kaverin ja maailman parhaan isän.
 

Yhteistyössä