[b]Ylivieska ja lähialueet -pino[/b]

auri74
Huomenta vaan! :D

teretulemas vaan uudetkin mukaan.. täällä on ihan tappokeli, piha ihan peilikirkkaalla jäällä niin ei paljoa huvita ulos itseään tän pallon kanssa tunkea.

Eilen käytiin sitten synnärillä tutustuun, oli tosi positiivinen reissu.. =) Siis saatiin paljon tietoa yms ja onhan se mukava mennä sitten pukertaan kun on tuttu paikka.. Ja ne vauvat, siis aivan ihanan suloisia pieniä palluroita siellä vauvalassa.. Hurjia koko eroja niissä oli, yks painoi 4700 g ja toinen vieressä vajaa 2,5 kg... muta suloisia kerta kaikkiaan. Jos en olis jo raskaana niin taitaisin sairastua vauvakuumeeseen.

Anne77 Ykan neuvoloista vaan, no itse en ole oikein tykännyt.. :$ Ovat jättäneet tosi paljon asioita ns omat tiedon hankkimisen varaan, ja varsinkin kun en ole terveydenhuoltoalalla niin on tosi ikävää onkia itse tietoja esille.. Mutta en kerro sulle enempää ettei sulle tule ennakkoluuloja :ashamed: Ja voihan olla että sua kohtaan ovat erilaisia :attn: Ja mua on tai siis vauvaa on ultrattu melkein joka kerta, olisko yks kerta mennyt silleen ettei ultraa ole ollut huoneessa, mutta tää mun raskauskaan ei ole ollut ns normaaliraskaus vaan olen joutunut olemaan tiukassa kontrollissa supistusten takia, mutta viikolla 17 oli mulla se rakenneultra. =) niin ja kirjaudu sisään ja pistä mulle yksityisviestiä niin voidaan meilailla tai nähäkkin kun samalla kylällä asustellaan?

Hanne onko sulla auto käytös? Jos on niin starttaapa citikka ykaan päin joku päivä :attn: Ja hennis myös, tulukaa vaikka kimpas? *mulla tulee aika pitkäksi, huokailen*

Mutta kirjoitellaan!
 
hennis
Ihan hyvin on päivä menny. Neiti on päikkäreillä vielä. Hetken saa omaa rauhaa ja istahtaa koneella.Mutta ei kai tässä sen kummempaa täytyy iltasella taas kurkailla tänne. Palataan juttuun taas! =) :wave: B)
 
hennis
Huomenta mammat! Meikä ollu reipaana jo aamusta asti vein tossa matot jo pihalle. =) Neiti heräs vähän yli seitemän mutta nukahti jo kaheksalta ilalla. =) Mutta eipä tässä mä rupeen imuroimaan palataan taas juttuloiseen! =) :wave: ;) B)
 
auri74
Huomenta vaan! :wave:

Hennis jos on ylimääräistä virtaa niin meillekin voi tulla siivoamaan ;) Hanne mites meni yö tytyn kanssa, oliko kärty ja itkuinen? :/

Mutta eipä täällä oikeen mitään, isäntä on töissä ja poika eskarissa ja äiti vaan on.. No, jos vaikka siivoasi ne kaapit ;)

Mutta kirjoitellaanpa taas :wave:
 
hennis
Arvaatkaapa miten mulle kävi äsken kun tulin kaupasta :D meni auto tossa pihalla penkaan oli kertakaikkiaan niin luikasta ja sitte kun tota lunta päällä niin se vaan meni . :ashamed: Onneksi oli hiljanen vauhti ja autolle ei käynny kuinkaan eikä mulle ja neitillekkään. =) Neiti nukahti ei ollu moksiskaan äitin törttöilyistä. =) Joo auri voishan sitä siivoilla siellä teilläki ;) Mutta nyt nautin kahvista kun neitikkä päikkäreillä saa rauhassa juua. Nautin seiskan juoruista samalla. ;) =) Palaamme taas juttuun! =) :wave: ;)
 
auri74
joo, soittivat äsken tarhasta että pojalla on kuumetta 37,4 ja että se pitää hakea pois sieltä :/ Onneksi isäntä on täällä töissä niin tarvi taksia ottaa alle.. Mulla on kanssa ollut tosi kipeät paikat (lihakset selässä ja jaloissa) ajattelin että on vaan jotain näitä raskauden vaivoja mutta nyt kurkkukin kipeä niin taipaa olla meille kummalkkin flunssa iskemässä :eek:

Hyvä hennis ettei käynyt kuinkaan, peltiähän saa uutta aina vaikka oliskin mennyt vähän ruttuun.. mutta ajelehan jatkossa varovasti, siellä on aivan hirveen liukas *niin aivanko et jo tietäis sitä* :whistle:

Joo, eipä tässä. Lähen mittaileen itseltä kuumetta ja ottaan panadolia.. :/
 
hennis harmaana
voi voi nytkö se teille iski se flunsa auri :/ Koitakaa juua kuumaa niin kyllä se siitä. Joo peltiä saa aina uutta onneksi WV on kovat pellit =) ei ainakaan mitään näkynny että olis tullu kun koetin kahtua. =) Juu täytyy olla entistä varovaisempi kun autolla liikkuu varsinki näin luikkaalla. =)
 
Hanne harmaana
Heippatirallaa vaan!

Neiti nukkuu päikkäreitään ulkona ja minä heti juoksun kanssa tulin koneelle muutaman sanasen rustaamaan... ;)

HENNIS No vaan onneks ei tosiaan mitenkään käynyt, näillä keleillä saa olla kyllä toooosssiiii varovainen ettei satu auton kanssa mitään.

AURI Vai tauti se on teille iskeny, no höh. Yritähän nyt sitte lepäillä ja parannella ittees. Mites se poitsun hoitaja on nyt sitte teille tulossa kun sulla on synnyttämään lähtö, oliko niin että tulee ennen laskettua aikaa jo varttomaan että millonkas se lähtö tulee? Kiva että ne sämplärit kelpas, tykkäskö muut? Ite oon syöny niitä ku mikäki, vielä muutama jäljellä, täytyy tänään syödä loputkin pois ettei mee pilalle ku ei mitään säilöntäaineita sisällä.

Eskarilainenki tulee ihan kohta... Lähemmä tuonne äiti-lapsi -piiriin morjenstaan tämän kylän äityleitä. Yks äiti on tänään menny sairaalaan sektioon, vissiin tyttöö oottavat tulevaks, liekky syntyny jo kun en leikkausaikaa tiiä...
Minä aattelin että missäköhän iässä nuo muskarit alotetaan, kun voisin neitin kanssa alkaa käymään... Selviää tuokin varmaan kun soittaapi ja kysäseepi.

Mutta eipä tässä lähempä varttomaan millonkas se Jontsa tulee.. :wave: :wave:
 
hennis harmaana
hanne en tiiä varmaa onko täällä noin pienille muskaria mutta kysäse ihmeessä varalta. Joo onneksi ei pahemmin tosiaan käynny ton kaaran kans. =) Isäntäkään ei edes jäkättäny ;) Kysy vaan että kävinkö mitenkään? =) vaikka oli sen "kalliarvoinen "WV kyseessä. hihihihi. Mutta palaamme taas askaan! =) B) :wave:
 
hennis
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.01.2005 klo 12:49 hennis harmaana kirjoitti:
hanne en tiiä varmaa onko täällä noin pienille muskaria mutta kysäse ihmeessä varalta. Joo onneksi ei pahemmin tosiaan käynny ton kaaran kans. =) Isäntäkään ei edes jäkättäny ;) Kysy vaan että kävinkö mitenkään? =) vaikka oli sen "kalliarvoinen "WV kyseessä. hihihihi. Mutta palaamme taas askaan! =) B) :wave:
eiku kallisarvoinen piti kirjottaa ... painovirhe... :ashamed: ;)
 
hennis
Huomenta vaan! Tänään olis meijän neitillä neuvola yks ja puolivuotis tarkistus. =) Hanne oliko teijän neiti kovasti kasvanu neuvolassa? auri joko flunssa alkaa hellittään? =) Mutta eipä tässä meen kahtoon töllöstä ihanaa aamua palataan taas juttuun! B) =)
 
auri74
Helou vaan!

täällä porukalla niiskutetaan :snotty: :snotty: tämä päivä On mennyt ihan sohvan pohjalla ja poikakin ollut kotona ja tosi rauhallinen, kun on vissiin melko heikko olo hänelläkin :/ Mutta sellaista, eli hengissä ollaan! :snotty:
 
hennis
Juu auri semmosta se on niiskutusta. Lähettää virtuaali mukin kuumaa junaja teetä =) Kyllä se siitä tokenee se flunsa. Olivat neuvolassa sössineet neitin aikaa vaikka piti olla tänään \|O niin sano että ootin teitä eilen :kieh: :kieh: \|O No maanantaina sitte uudestaan mennään. =) Mutta ihemtyttää vähä tommonen touhu :/ Eipä tässä sen kummempaa täytyy kohta ruokaa rueta kokkaileen :p Jos tekis lasangea. =) Palataan taas juttuloiseen! =) ;) B)
 
Hanne harmaana
Täällä ei äiti voi hyvin, aamuviidestä saakka oon enämpi ja vähempi ripuloinu ja oksennellu, kaikki voimavarat menee todellakin neitin hoitoon ja heti ku saa unille nii itekki pehkuikin. Meinaa olla heikko olo, janottais kauheesti mutten uskalla oikeen kunnolla juua jos tuleeki heti ulos. :x :x
 
hennis
\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.01.2005 klo 15:06 Hanne harmaana kirjoitti:
Täällä ei äiti voi hyvin, aamuviidestä saakka oon enämpi ja vähempi ripuloinu ja oksennellu, kaikki voimavarat menee todellakin neitin hoitoon ja heti ku saa unille nii itekki pehkuikin. Meinaa olla heikko olo, janottais kauheesti mutten uskalla oikeen kunnolla juua jos tuleeki heti ulos. :x :x
auts voimia sinne! :hug: koita parantua! =)
 
hennis
Hoh hoijaa nyt on saunottu. ootellaan salkkareiden alkua tässä. Auri vois ens viikolla kävästä kun isäntä reisussa alkuviikon. =) Niin olis jotaki ajankulua meilläki. Se on maanantai iltana lähtee keskiviikkona tulee kotia. =)
 
auri74
huomenta vaan :wave:

täällä on kuume poissa mutta nuha on vaan koventunut, mutta mites se sanonta menekään että yskä yskimällä ja nuha... ;) :whistle: Joo, no jos tyytys vaikka sitten vaan niistään :ashamed:

Hennis tuu vaan käymään, kotona oon ja Hanne yritähän juoda ja syödä jotain niin olo paranee, Sovitaan siitä huomisesta sitten aamulla kun tiedetään mikä sun olo on.. =)

eipä tässä muuta, kauppaan pitäis lähteä, ostaan nessuja ja vissiin jotain ruokaakin :wave:
 
hennis
dodii ollaan tällä anoppilassa täällä äkkiä kurkaan tänne hih onkohan vierotus oireet kun ei ole kun aamulla päässy viimeksi. ;) =) Mutta eipä tässä sen kummempaa huomenna olis äitin 49v syntärikahvit!! :p Mutta palataan taas juttuun :wave: =) ;)
 
pääseekä yksi Lohtajalainen mukaan?Olen 23.vuotias ja meillä on 7kk ikäinen vauhtipeto Otto ja toista lasta odotetaan toukokuun lopulla syntyväksi.Aika usein tulee käytyä kärkkäisellä yms.Ja seura olisi enemmän kuin tarpeen.Mies kun maanviljelijä.En tiedä mitä muuta mie itsestäni kertoisin mutta kysykää.Ja koko ketjua en jaksanut läpi kahlata joten onkos teillä tapaamisia yms.tiedossa?Ja muutenkin uudet ystävät olisi enemmän kuin tervetulleita!
 

Yhteistyössä